Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av Jolla »

Opprettet i sin tid av Michael-Knight.

" Michael-Knight • 24. juni 2010
Real Madrid CF - klubbtråd

OK, da var den andre klubbtråden oppbrukt tydeligvis. Så vi fortsetter her.

Aktuelle sider:

Realmadrid.no. Realmadrid.com. "

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: søn jul 18, 2021 5:19 pm Opprettet i sin tid av Michael-Knight.

" Michael-Knight • 24. juni 2010
Real Madrid CF - klubbtråd

OK, da var den andre klubbtråden oppbrukt tydeligvis. Så vi fortsetter her.

Aktuelle sider:

Realmadrid.no. Realmadrid.com. "
Nå er vi på sporet av å kick-starte Fot-Int, glimrende!

elMacca

Legg inn av elMacca »

Nye tider. Det blir nesten like spennende å se hvor mange som finner veien over som hvor mange euro klubben får inn på salget av Varane.

Lezah

Legg inn av Lezah »

elMacca skrev: søn jul 18, 2021 5:24 pm Nye tider. Det blir nesten like spennende å se hvor mange som finner veien over som hvor mange euro klubben får inn på salget av Varane.
Tror fremdeles det er case nr 50 av Leke med Unitedrykter for å få bedre lønn-dansen, men samtidig er det sykt mye troverdige skriblerier nå.

elMacca

Legg inn av elMacca »

Lezah skrev: søn jul 18, 2021 5:30 pm [quote=elMacca post_id=544 time=<a href="tel:1626621845">1626621845</a> user_id=168]
Nye tider. Det blir nesten like spennende å se hvor mange som finner veien over som hvor mange euro klubben får inn på salget av Varane.
Tror fremdeles det er case nr 50 av Leke med Unitedrykter for å få bedre lønn-dansen, men samtidig er det sykt mye troverdige skriblerier nå.
[/quote]

Jeg begynner å bli veldig overbevist, så overbevist at jeg støtter klubben fult ut her og faktisk håper at offentliggjøringen er like rundt hjørnet.

elMacca

Legg inn av elMacca »

Det er i alle fall utrolig å se bilder av en nyklipt Isco med det som kan se ut som en minimal pondus, det må jo være bra mange år siden sist?

Jeg drømmer i alle fall om en skikkelig gjenoppstandelse.

Ramos004

Legg inn av Ramos004 »

Tror han går, desverre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

elMacca skrev: man jul 19, 2021 12:17 pm Det er i alle fall utrolig å se bilder av en nyklipt Isco med det som kan se ut som en minimal pondus, det må jo være bra mange år siden sist?

Jeg drømmer i alle fall om en skikkelig gjenoppstandelse.
En siste IscoDisco?

elMacca

Legg inn av elMacca »

Etter alle solemerker ser det ut til at Varane, etter godt og vel ti sesonger med trofast tjeneste forlater oss til fordel for de røde djevlene for det som i et COVID-marked kan anses som en voksen sum. Spesielt for en forsvarspiller av ikke britisk-opphav.

Som jeg har ymtet frempå tidligere er jeg positiv til at klubben velger å inkassere på franskmannen nå. Min personlige oppfatning er at det kan være greit å rive litt ved røttene i ny og ne, spesielt med tanke på at fornyelse og nye impulser nærmest har vært fraværende i klubben på grunn av det gjennomgående høye maksnivået. Dermed blir et liv uten Ramos og Varane en tvungen forandring i klubbens sentrallinje, noe som kan være sunt. Fremgang krever fornyelse, i alle fall slik jeg ser det.

Et annet argument for at det er riktig av klubben skille lag med Varane nå er jo Militao, som litt ut av intet virkelig våknet ut på vårparten. Spesielt uken hvor Liverpool og Barcelona ble slått. Det at Varane forlater klubben åpner opp for nettopp han, for det er jo ingen tvil om at Varanes spilletid hadde gått på bekostning av Militao.

En siste ting er jo prestasjonene til Varane, som etter mitt syn har vært på nedgående de siste årene.

Hvordan resoonerer de to andre debattantene som har funnet veien til denne kanten av internettet?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Fiffig versjon på VGD PatGitano.

Jeg ble utestengt fra 21. til 25 juli jeg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

elMacca skrev: ons jul 21, 2021 10:37 am
Hvordan resoonerer de to andre debattantene som har funnet veien til denne kanten av internettet?
Jeg kan svare for "den andre side". Eller i det minste meg selv.

Varane er potensielt den beste stopperen vi har hvis han kommer. Det forutsetter at han er motivert for dette, ryktene vil ha det til at han virkelig har lyst til å spille i PL/for klubben, og ikke bare vil ha en siste crazy kontrakt før alderen gjør det uaktuelt. Så i utgangspunktet er jo ikke det å hente Varane feil. Selv om han har variert litt for RM. Vi har fulgt ham lenge; Woodward var angivelig villig til å betale 100 mill pund for ham i 2018 (sikkert en del spill for galleriet) og så langt tilbake som under SAF var vi obs på ham. Men vi kan ikke svi av resten av budsjettet på ham. Noen operer med 50 mill pund, og det høres for mye ut. 40 = ok. Til den summen tror jeg man fremdeles kan hente inn en stopper som leverer bra for oss, om enn på sikt. Vi har per dags dato kun to stykker som vi kan stole på og hvis RM skal kreve 50-60 for Varane og en kommende world beater kan hentes for 40, så lander jeg på det siste.

Varane er på treningsfeltet til RM som han skal være nå og kommer (heldigvis) ikke til å lage kvalme for å få gjennom en overgang.

Dabedida

Legg inn av Dabedida »

Hvordan tenker folk å se RM kommende sesong? Litt for lenge siden jeg var på streamkjøret til at jeg har kontroll. De nye prisene til Tv2 er fullstendig uaktuelt. De sa at Hu først kunne ha den vanlige sportspakken for å se CL og LaLiga, men nå mååå vi ha PL-pakken for å kunne se alt. Håpløst.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg tenker at jeg gjør som jeg pleier å gjøre, se på gratis streams via diverse fotball-linker. Har aldri noe problem med å se RM spille selv om kvaliteten ikke alltid er på topp.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Alright, da var vi her! Minner meg om de gode gamle dagene på FM Norge dette forumet.

Blir nok stream i år. Regner med at prisen hos TV 2 synker neste år da PL forsvinner. Tar en ny vurdering da.

elMacca

Legg inn av elMacca »

Dette opplegget til TV2 tror jeg blir uaktuelt for min del, så mistenker at det blir pirat-virksomhet frem til et anstendig produkt kan tilbys.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Dabedida skrev: fre jul 23, 2021 7:52 pm
De sa at Hu først kunne ha den vanlige sportspakken for å se CL og LaLiga, men nå mååå vi ha PL-pakken for å kunne se alt. Håpløst.
Har de seriøst endret på dette? Snakk om å skyte seg selv i foten, kommer aldri til å gå rundt.

startelver

Legg inn av startelver »

Leder 1-0 over Rangers etter mål av Rodrygo og fin assist fra Ødegaard!

elMacca

Legg inn av elMacca »

For et forarbeid av drammenseren, den der var langt fra ferdigscoret av Rodrygo. Tatt rett ut av Kjappen-løkka boka.

Bølgenisse

Legg inn av Bølgenisse »

Jasså ja, så det er her dere henger.

Det er forunderlig hvor mye innsats VGD har lagt ned for å skyte seg selv i foten.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bølgenisse skrev: man jul 26, 2021 1:19 pm Jasså ja, så det er her dere henger.

Det er forunderlig hvor mye innsats VGD har lagt ned for å skyte seg selv i foten.
Velkommen, Bølgenisse! Forsøkte selv å gi nye VGD en sjanse, men det nye formatet er virkelig ikke etter min smak. Når man samtidig framstår veldig arrogant ovenfor brukerne som har lagt ned mye tid på forumet, så er det for min del utenkelig å gå tilbake.

Forhåpentligvis kan vi bli en fin gjeng her inne, nærmer seg 450 brukere og 12k innlegg nå på 1,5 uke.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »



Greit betalt det, 50mill€ + noen klausuler oppi der igjen. Perez rydder greit opp i laget nå, tviler på at Varane er sistemann ut.

lsklars

Legg inn av lsklars »

startelver skrev: søn jul 25, 2021 7:31 pm Leder 1-0 over Rangers etter mål av Rodrygo og fin assist fra Ødegaard!
Fin assist? Han fikk gp upressa i 50 meter før han sentra til Rodrygo. Selv du hadde greit assist der.

lsklars

Legg inn av lsklars »

lsklars skrev: man jul 26, 2021 8:20 pm
startelver skrev: søn jul 25, 2021 7:31 pm Leder 1-0 over Rangers etter mål av Rodrygo og fin assist fra Ødegaard!
Fin assist? Han fikk gå upressa i 50 meter før han sentra til Rodrygo. Selv du hadde greit assist der.

lsklars

Legg inn av lsklars »

lsklars skrev: man jul 26, 2021 8:21 pm
lsklars skrev: man jul 26, 2021 8:20 pm
startelver skrev: søn jul 25, 2021 7:31 pm Leder 1-0 over Rangers etter mål av Rodrygo og fin assist fra Ødegaard!
Fin assist? Han fikk gå upressa i 50 meter før han sentra til Rodrygo. Selv du hadde fått assist der.

Bølgenisse

Legg inn av Bølgenisse »

Knaxern skrev: man jul 26, 2021 6:23 pm

Greit betalt det, 50mill€ + noen klausuler oppi der igjen. Perez rydder greit opp i laget nå, tviler på at Varane er sistemann ut.
Jeg har ikke fulgt helt med i timen her. Hva er egentlig grunnen til at Varane selges?
Med Ramos ut dørene, så trodde jeg Varane kom til å bli deres viktigste brikke i midtforsvaret.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Bølgenisse skrev: man jul 26, 2021 10:10 pm
Jeg har ikke fulgt helt med i timen her. Hva er egentlig grunnen til at Varane selges?
Med Ramos ut dørene, så trodde jeg Varane kom til å bli deres viktigste brikke i midtforsvaret.
Varane har ikke vært spesielt godt i en god stund nå. Samtidig har man hentet Alaba, og da gir det lite mening at man også gir Varane(som er nesten like gammel) en dyr og lang kontrakt, når man har Nacho og Militao som har prestert bedre når de har fått muligheten. I tillegg er begge to en del år yngre.

Jeg liker det Perez gjør nå, det må ryddes opp, og utskiftningen må skje en eller annen gang. Da er det godt at man får skvist ut en god sum for Varane i dette covid-markedet. Få klubber som gidder å bruke store penger på overgang og lønn for aldrende spillere, så dette er bra business.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Knaxern skrev: man jul 26, 2021 10:36 pm
Varane har ikke vært spesielt godt i en god stund nå. Samtidig har man hentet Alaba, og da gir det lite mening at man også gir Varane(som er nesten like gammel) en dyr og lang kontrakt, når man har Nacho og Militao som har prestert bedre når de har fått muligheten. I tillegg er begge to en del år yngre.
Nacho med sine 31 år er vel ikke akkurat yngre :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bølgenisse skrev: man jul 26, 2021 1:19 pm Jasså ja, så det er her dere henger.
Velkommen på etterskudd, forresten, godt å ha deg her!

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Chromeback skrev: man jul 26, 2021 11:02 pm
Nacho med sine 31 år er vel ikke akkurat yngre :lol:
Flaut. Klarte å blande alderen hans med Vallejo. Men det understreker ting bare bedre. Nacho 31, Alaba 28, og Varane 28. Kan ikke ha tre stk eldre stoppere på dyre kontrakter(Nacho er nok ikke så dyr), så helt riktig av klubben å kvitte seg med Varane. Spesielt i dette markedet.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Knaxern skrev: man jul 26, 2021 11:12 pm
Flaut. Klarte å blande alderen hans med Vallejo. Men det understreker ting bare bedre. Nacho 31, Alaba 28, og Varane 28. Kan ikke ha tre stk eldre stoppere på dyre kontrakter(Nacho er nok ikke så dyr), så helt riktig av klubben å kvitte seg med Varane. Spesielt i dette markedet.
Hehe, skjønte at det ble en mix up der :lol:

Tror også at denne overgangen er det beste for alle tre parter.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»