Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
InsVerderben

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av InsVerderben »

Koffer skrev: fre aug 20, 2021 5:18 pm
Milfern skrev: fre aug 20, 2021 12:24 pm Ødegaard klar for Arsenal. Kjedelig men ingen overraskelse slik ryktene utviklet seg siste dagene. Hadde troen på hans ambisjoner om å lykkes i Madrid, men slik gikk det ikke.

Han får ha lykke til i Arsenal, men han må opp på nivået han hadde i Real Sociedad om han skal ha en fremtid i den klubben. Eventuelt større klubber.
Veldig svak mental spiller. Takler motgang dårlig. Mye dårligere enn den generelle fotballspiller på dette nivået. Spiller altfor safe, tør ikke slippe seg helt løs. Utrolig godt å bli kvitt han. Skulle ALDRI godt til RM, selv om jeg forstår at penger og statusen fristet nok mer enn å f.eks gå til favoritttklubben, som også hadde betalt en grei årslønn.

Tommel ned. Er en grunn til at flere managere i RM ikke var interessert. Men en god økonomisk investering da, selv om faren tjente 30 mill i året for å trene U11-laget.
Uhumm, Ødis ut er iflg deg gode nyheter og hvor gode vil jo tiden vise, og kanskje det var en grunn til at han ikke forsvant fra klubben under Zidane...?! Forøvrig, lykke til med Ancelotti...!

ragnarMadrid

Legg inn av ragnarMadrid »

Spennende med nytt forum!

Milfern

Legg inn av Milfern »

Koffer skrev: fre aug 20, 2021 5:14 pm
elMacca skrev: tir aug 10, 2021 2:35 pm Noe sier meg at det passet perfekt at VGD gikk ad undas samtidig som "mes que en un club". Nå har han jo gnålt i +10 år om hvor fantastisk drevet hele FCB er, og når det først går til helvete er han ingen sted å spore.

Om det enda er noe som ligner på intelligent liv her det neste året, så regner jeg med han dukker opp i en aller annen form for reinkarnasjon når FCB mot alle odds nok en gang har stått av stormen triumferende som soleklar seriemester. Innen da har nok Fati overtatt Messis tunge bør, mens Pedri har levd opp til hypen som kjærlighetsbarnet til Xavi og Iniesta. Jeg gleder meg allerede.

Koffer, kom tilbake. Ditt pessimistiske og traurige verdenssyn er dypt savnet. Vi trenger noen som kan oss en kraftig realitetsorientering på jevnlig basis, minimum to ganger i uka.

Barca har en fantastisk kultur og tradisjon i klubben. Pedri, Fati, De Jong og et par-tre andre spennende unggutter. Se på første runde i serien forrige helg. Det holder nok neppe til CL-triumf, men Jalla-ligaen LL ... mer enn nok.
Blir spennende å se på Barcelona i år. Har en økonomi som ikke ligner grisen men henter likevel angrepsspillere gratis som er mer en gode nok til å konkurrere med det Real Madrid har på topp, selv etter at Messi har dratt.

Barcelona kommer til å kjempe om ligatrofeet i år som i fjor grunnet kulturen Koffer nevner. Barcelona spiller Barcelona-fotball stort sett uansett hvem som er trener og stiller i startelleveren.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Barcelona vinner ligaen.

startelver

Legg inn av startelver »

Troppen mot Levante :

Goalkeepers: Courtois, Lunin and Toni Fuidias.
Defenders: Carvajal, Militão, Alaba, Vallejo, Nacho, Odriozola and Miguel.
Midfielders: Casemiro, Valverde, Lucas V., Isco and Blanco.
Forwards: Hazard, Benzema, Asensio, Jović, Bale, Vini Jr. and Rodrygo.

peraleks

Legg inn av peraleks »

1-0 etter 5 min, BALEEE

startelver

Legg inn av startelver »

Utrolig elendig bak 3-3 nå skal prøve å redde 1 poeng her....

elMacca

Legg inn av elMacca »

Da har jeg altså vært en uke til fjells og det er altså ikke småtteri som har skjedd. Ikke bare er Koffer tilbake, men Vinicius ser altså like giftig ut som en aksjemegler på Wall Street. Registrerer også at vi er kvitt et stykk oppskrytt nordmann til det som kan betegnes som en særdeles hyggelig pris. Martin får ha lykke til.

Jeg tror vi går en svært underholdende sesong i møte, om det blir sølvtøy er en annen sak. Underholdning er i alle fall noe som kan settes pris på fra denne kanten.

peraleks

Legg inn av peraleks »

elMacca skrev: man aug 23, 2021 7:45 pm Da har jeg altså vært en uke til fjells og det er altså ikke småtteri som har skjedd. Ikke bare er Koffer tilbake, men Vinicius ser altså like giftig ut som en aksjemegler på Wall Street. Registrerer også at vi er kvitt et stykk oppskrytt nordmann til det som kan betegnes som en særdeles hyggelig pris. Martin får ha lykke til.

Jeg tror vi går en svært underholdende sesong i møte, om det blir sølvtøy er en annen sak. Underholdning er i alle fall noe som kan settes pris på fra denne kanten.
7 mål på de to første er mildt sagt en deilig oppgradering fra de 3 siste årene.
Nå ser det faktisk genuint farlig ut når vi beveger oss frem i angrep.
Antagelig ikke det verste å få Bale tilbake, kan fort bidra med en del mål i år.

Ellers er det bare å krysse fingrene for at Vinicius holder dette gående.

elMacca

Legg inn av elMacca »

peraleks skrev: man aug 23, 2021 7:51 pm
elMacca skrev: man aug 23, 2021 7:45 pm Da har jeg altså vært en uke til fjells og det er altså ikke småtteri som har skjedd. Ikke bare er Koffer tilbake, men Vinicius ser altså like giftig ut som en aksjemegler på Wall Street. Registrerer også at vi er kvitt et stykk oppskrytt nordmann til det som kan betegnes som en særdeles hyggelig pris. Martin får ha lykke til.

Jeg tror vi går en svært underholdende sesong i møte, om det blir sølvtøy er en annen sak. Underholdning er i alle fall noe som kan settes pris på fra denne kanten.
7 mål på de to første er mildt sagt en deilig oppgradering fra de 3 siste årene.
Nå ser det faktisk genuint farlig ut når vi beveger oss frem i angrep.
Antagelig ikke det verste å få Bale tilbake, kan fort bidra med en del mål i år.

Ellers er det bare å krysse fingrene for at Vinicius holder dette gående.
Don Carlo fikk brukbart ut av en ung Kaka og Pato under tiden i Milano, forhåpentligvis gjentar han bedriften med Vini og Rodrygo.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

elMacca skrev: man aug 23, 2021 7:45 pm Da har jeg altså vært en uke til fjells og det er altså ikke småtteri som har skjedd. Ikke bare er Koffer tilbake, men Vinicius ser altså like giftig ut som en aksjemegler på Wall Street. Registrerer også at vi er kvitt et stykk oppskrytt nordmann til det som kan betegnes som en særdeles hyggelig pris. Martin får ha lykke til.

Jeg tror vi går en svært underholdende sesong i møte, om det blir sølvtøy er en annen sak. Underholdning er i alle fall noe som kan settes pris på fra denne kanten.
Befriende å se fotball igjen etter rælet til Zidane. I tillegg vil nok flere av ungguttene i klubben få en oppsving nå fremover.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »





Det er i ferd med å skje. Blir noen spennende dager denne uken før vinduet stenger.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Knaxern skrev: tir aug 24, 2021 12:27 am



Det er i ferd med å skje. Blir noen spennende dager denne uken før vinduet stenger.
Merker at det begynner å ta av nå ja.



Sånn på siden, siden CR nevnes her.
Han ba om å sitte på benken i forrige kamp for å presse gjennom en overgang.
Jeg blir ikke forundret om man i løpet av en uke nå får:
Mbappe -> Real Madrid,
CR -> PSG.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Ser ut som det trekker mer i retning av Mbappé allerede nå i august.

Tror PSG skjønner at om de ikke selger nå, går han gratis neste sommer. Samtidig trenger ikke PSG pengene, og kan godt la Mbappé råtne på tribunen, eller spille han sammen med Messi og Neymar og håpe at de finner tonen.

Ellers ser Alaba ut til å være en kjempesignering. Klok, god med ball og solid defensivt. Ellers er det nokså tynn suppe, både her og der. Mbappé kommer langt i fra til å løse alle problemer alene.

elMacca

Legg inn av elMacca »

Soldado skrev: tir aug 24, 2021 1:10 pm Ser ut som det trekker mer i retning av Mbappé allerede nå i august.

Tror PSG skjønner at om de ikke selger nå, går han gratis neste sommer. Samtidig trenger ikke PSG pengene, og kan godt la Mbappé råtne på tribunen, eller spille han sammen med Messi og Neymar og håpe at de finner tonen.

Ellers ser Alaba ut til å være en kjempesignering. Klok, god med ball og solid defensivt. Ellers er det nokså tynn suppe, både her og der. Mbappé kommer langt i fra til å løse alle problemer alene.
Det er i alle fall befriende med Aalaba på venstreback, men nå er jeg av typen som får spasmer og sure oppstøtt av å se Ferland Mendy spille fotball. Går for så vidt greit mot de store kanonene, men ellers.. gud bedres.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Vi er i gang nå.

https://direkte.vg.no/sportsdognet/news ... _row4_pos2

Flere medier og journalister - deriblant El Chiringuito, Marca, Telefoot og Fabrizio Romano - hevder at Real Madrid fikk en bud avvist på PSGs Kylian Mbappé. Budet skal ha vært på 160 millioner euro.

Mbappé har et år igjen av kontrakten med PSG. Den franske storklubben signerte tidligere i sommer Barcelona-helten Lionel Messi.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

€160m for en spiller med ett år igjen av kontrakten. Verden er gal..

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Sjefan skrev: tir aug 24, 2021 10:20 pm €160m for en spiller med ett år igjen av kontrakten. Verden er gal..
Dette burde aldri noen supporter av fotball finne seg i. Støtt fotballen, aldri kjøp trøye med hans nummer og navn. Dette er regelrett galskap.
Ledere som er i stand til å gjøre sånt skulle vært kastet. For ikke å snakke om at de fortsatt står fast på ESL, jeg skjemmes og blir kvalm

trønderen

Legg inn av trønderen »

Hvis det stemmer at budet er på 160 millioner euro, er det helt sinnsykt. Og hvis det stemmer at PSG har avslått budet, så vet jeg ikke hvem som er dummest. Real som byr så mye for en spiller med 1 år igjen av kontrakten, eller PSG som avslår et så stort bud på en spiller med 1 år igjen av kontrakten. Uansett sier det i så fall mye om PSG.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

trønderen skrev: tir aug 24, 2021 10:31 pm Hvis det stemmer at budet er på 160 millioner euro, er det helt sinnsykt. Og hvis det stemmer at PSG har avslått budet, så vet jeg ikke hvem som er dummest. Real som byr så mye for en spiller med 1 år igjen av kontrakten, eller PSG som avslår et så stort bud på en spiller med 1 år igjen av kontrakten. Uansett sier det i så fall mye om PSG.
Begynner Perez virkelig å miste det? Først over 100m euro for Eden med 12mnd igjen for å så by 160m euro for Mbappe med 10mnd igjen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sjefan skrev: tir aug 24, 2021 10:20 pm €160m for en spiller med ett år igjen av kontrakten. Verden er gal..
Og Perez maser om dårlig råd…

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

trønderen skrev: tir aug 24, 2021 10:31 pm Uansett sier det i så fall mye om PSG.
Dette sier mye om Perez mener jeg, det har tippet for han, om RM skal ha noen som helst kred igjen i fotballverden, så må den mannen bort.
Må være et Gaustad med plass i Madrid også

trønderen

Legg inn av trønderen »

[/quote]Dette sier mye om Perez mener jeg[/quote]
Det også! Galskap.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Kan si mye om Perez og hvor idiotisk det budet på Mbap er, men fytti helvete for noen jævla molboer de gutta som styrer PSG er. Tenk å ikke akseptere! Sier vel bare sitt om hvor mye fuck you-oljepenger som finnes i den klubben, blir ikke stort eklere.

peraleks

Legg inn av peraleks »

seriemester2013 skrev: tir aug 24, 2021 10:42 pm
trønderen skrev: tir aug 24, 2021 10:31 pm Uansett sier det i så fall mye om PSG.
Dette sier mye om Perez mener jeg, det har tippet for han, om RM skal ha noen som helst kred igjen i fotballverden, så må den mannen bort.
Må være et Gaustad med plass i Madrid også
Man regner nok med noen vanvittige inntekter inn med Mbappe her.

I tillegg er man nok redd for at hvis Mbappe blir så greier PSG å slenge en feit nok kontrakt på bordet til at han velger å bli der utover dette året og det tror jeg rett å slett ikke RM vil risikere.

PSG har til nå ikke solgt noen av deres beste spillere helt siden klubben ble tatt over av nåværende leder.

Perez sa en gang i tiden at de dyreste spillerne ofte ender opp med å bli de billigste i lengden, jeg tror det ligger noe i den setningen der.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Machine_Head skrev: tir aug 24, 2021 11:15 pm Kan si mye om Perez og hvor idiotisk det budet på Mbap er, men fytti helvete for noen jævla molboer de gutta som styrer PSG er. Tenk å ikke akseptere! Sier vel bare sitt om hvor mye fuck you-oljepenger som finnes i den klubben, blir ikke stort eklere.
Kan til en viss grad forstå dem, Mbappe er den neste CR/Messi/Neymar.

Når man ser i ettertid, syns du f.eks. at de 80 millionene man i sin tid ga for CR var verdt det i lengden?
Mongolid mye penger på den tiden, men herregud så mye RM har tjent på CR både sportslig og rent markedsmessig.

startelver

Legg inn av startelver »

Et bud avvist på 160 millioner euro, og flere medier melder det ok, hvem er kilden ? Her må vi ta alt med en klype salt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Lewa sin agent er i Paris, så ting kan skje i løpet av uka nå.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Knaxern skrev: ons aug 25, 2021 12:10 am Lewa sin agent er i Paris, så ting kan skje i løpet av uka nå.
Bilde

peraleks

Legg inn av peraleks »

Chromeback skrev: ons aug 25, 2021 12:18 am
Knaxern skrev: ons aug 25, 2021 12:10 am Lewa sin agent er i Paris, så ting kan skje i løpet av uka nå.
Bilde
Det kan jo nesten se ut til at Messi har blitt en slags katalysator for veldig mye forskjellig akkurat nå.

Plutselig fikk CR og Lewandowski veldig lyst til å flytte på seg.
Flere som ser siste muligheten til å danne seg Old Mans Dreamteam i Paris med enorme lønninger tydeligvis.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»