Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
peraleks

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av peraleks »

Chromeback skrev: ons des 08, 2021 10:58 pm
Soldado skrev: lør des 04, 2021 10:42 pm Huff, Barca og Atleti er i ferd med å bli B-klubber …
Barca må vel falle inn under b-klubb nå vel? :lol:
Vil definitivt trenge noen år dette Barcelona-laget før de er oppe igjen.
Blir smålig påmint perioden før Ronaldinho og Messi.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

peraleks skrev: ons des 08, 2021 11:00 pm
Vil definitivt trenge noen år dette Barcelona-laget før de er oppe igjen.
Blir smålig påmint perioden før Ronaldinho og Messi.
Utenom Dream Team og Ronaldinho&Messi-perioden, så er det ikke mye for den klubben. De fem CL-titlene og det meste av ligatitler har altså kommet under de to periodene her. Hele fire av CL-titlene under Ronaldinho&Messi.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Knaxern skrev: ons des 08, 2021 11:02 pm
peraleks skrev: ons des 08, 2021 11:00 pm
Vil definitivt trenge noen år dette Barcelona-laget før de er oppe igjen.
Blir smålig påmint perioden før Ronaldinho og Messi.
Utenom Dream Team og Ronaldinho&Messi-perioden, så er det ikke mye for den klubben. De fem CL-titlene og det meste av ligatitler har altså kommet under de to periodene her. Hele fire av CL-titlene under Ronaldinho&Messi.
Sant nok men dette kan man si om veldig mange klubber.

Fordelen Barcelona har er at det utvikles som regel en del store talenter i La Masia så man får bare nyte dette så lenge det varer.

startelver

Legg inn av startelver »

Barcelona, for første gang ikke videre fra gruppespillet siden 2000/2001.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Gode tider som madridista nå. Gjør det skarpt i LaLiga og CL samtidig som Barcelona når nye bunnivåer. Måtte det vare.

Viktig kamp på søndag mot Atletico. En seier her så ser jeg ikke hvordan man kan tape ligaen. Da må det en enorm formdupp til, noe jeg ikke greier å se for meg. Vi har en fin miks av unge sultne spillere (Rodrygo, Vinicius, Camavinga), nye tilskudd (Alaba, ) og veteraner (Benz, Modric, Kroos) som utgjør en fin stamme i laget.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Milfern skrev: tor des 09, 2021 4:41 pm Gode tider som madridista nå. Gjør det skarpt i LaLiga og CL samtidig som Barcelona når nye bunnivåer. Måtte det vare.

Viktig kamp på søndag mot Atletico. En seier her så ser jeg ikke hvordan man kan tape ligaen. Da må det en enorm formdupp til, noe jeg ikke greier å se for meg. Vi har en fin miks av unge sultne spillere (Rodrygo, Vinicius, Camavinga), nye tilskudd (Alaba, ) og veteraner (Benz, Modric, Kroos) som utgjør en fin stamme i laget.
Og bedre kan det bli.
Marca melder at RM ikke lenger skal være interessert i å signere Pogba, fantastiske nyheter i mine øyne.

Ramos004

Legg inn av Ramos004 »

Deilig, Pogba inn betyr bare forstyrrelse i harmonien i klubben, synes han er altfor ufokusert og uproffesjonell.

Alll inn på Mbappe gratis og Haaland og noen andre tallenter jeg ikke har oversikt over. Ut med Hazard, Bale, Isco og andre daukjøtt

Feelsocl

Legg inn av Feelsocl »

Hva faen foregår oppi hode på de som frivillig jevnlig betaler seg inn på SB for å bivåne Real Madrid?

elMacca

Legg inn av elMacca »

Jeg hadde vært mer positivt innstilt til Pogba dersom Zidane enda satt ved roret, men med Ancelotti eller en lignende type er jeg heller skeptisk. Tenker vel at det finnes bedre prospekter der ute enn Pogba, selv om jeg den siste tiden ikke har fulgt nok med på internasjonal fotball til å komme med noen klar kandidat.

Tidligere har vi jo vært linket til Houssm Aouar, og til sommeren har vel han kun 1 år igjen av kontrakten. Litt annen type gjerne, men han trenger nødvendigvis ikke være noe dårligere alternativ enn Pogba. Heller tvert om.

Andre åpenbare kandidater vil jo være Jude Bellingham eller Florian Wirtz, men begge tror jeg vil bli grisedyr og således uaktuell med tanke på at klubben har siktet seg inn på en topptung duo som vil koste mye penger.

Videre linkes klubben av en eller annen grunn til Rudiger, sett bort fra prisen ser jeg ikke det enorme behovet for en høyt gasjert 29-år gammel midtstopper. Med mindre Alaba skal rendyrkes som venstreback.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Stinker PSG av Pogba.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Rolige 2-2 for Barca borte mot Osasuna. 15 poeng bak Real med like mange kamper spilt.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: søn des 12, 2021 6:23 pm Rolige 2-2 for Barca borte mot Osasuna. 15 poeng bak Real med like mange kamper spilt.
Det ligagullet der kan de se langt etter.
CL-plassen derimot begynner det jo faktisk å opparbeide seg en viss distanse til nå, AM har en kamp mindre spilt og ligger for øyeblikket på 4. plass med 5 poeng mer enn Barcelona. Ikke akkurat godt nytt med tanke på deres økonomiske situasjon.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Vini til Benzema. For et radarpar denne sesongen.

Koffer

Legg inn av Koffer »

RM er gode om dagen, selv om de ikke er topp fem i Europa.

LL er svakere enn på lenge, og Barca ligger nede med brukket rygg. B-klubb pdd på Cule? Absolutt.

Militao og Alaba er solide. Sagt det før: Den profesjonelle David Alaba er en spiller alle managere drømmer om. Kommer ikke med hengemage etter preseason selv om han vunnet alt og alle. Benz og Vin Jr også. Midtbanen virker grei og solid, men dette laget vil gå på noen smeller på nyåret og utover våren, da midtbanen er for gammel og svak til å holde løpet helt ut. Dog GODT mulig de holder helt ut i serien nå som FCB er ute, men skal ikke helt avskrive A.Madrid og et par andre overraskelser enda. Det har man sett før i denne serien.

Ut med Bale, Haz, Isco, Marcelo og CO og erstatte disse med UNGE og RELATAIVT unge spillere som har fremtiden FORAN seg, og ikke bak seg (som med Haz) blir nøkkelen. Det må inn et par skikkelig gode kanoner offensivt foran neste sesong, samt 3-4 decent + gode spillere. Midtbanen på forsterkes. Det må i tillegg en ny midtstopper til (Kanskje Rudiger som man får "gratis") samt et godt alternativ på backene.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Koffer skrev: søn des 12, 2021 9:23 pm RM er gode om dagen, selv om de ikke er topp fem i Europa.

LL er svakere enn på lenge, og Barca ligger nede med brukket rygg. B-klubb pdd på Cule? Absolutt.

Militao og Alaba er solide. Sagt det før: Den profesjonelle David Alaba er en spiller alle managere drømmer om. Kommer ikke med hengemage etter preseason selv om han vunnet alt og alle. Benz og Vin Jr også. Midtbanen virker grei og solid, men dette laget vil gå på noen smeller på nyåret og utover våren, da midtbanen er for gammel og svak til å holde løpet helt ut. Dog GODT mulig de holder helt ut i serien nå som FCB er ute, men skal ikke helt avskrive A.Madrid og et par andre overraskelser enda. Det har man sett før i denne serien.

Ut med Bale, Haz, Isco, Marcelo og CO og erstatte disse med UNGE og RELATAIVT unge spillere som har fremtiden FORAN seg, og ikke bak seg (som med Haz) blir nøkkelen. Det må inn et par skikkelig gode kanoner offensivt foran neste sesong, samt 3-4 decent + gode spillere. Midtbanen på forsterkes. Det må i tillegg en ny midtstopper til (Kanskje Rudiger som man får "gratis") samt et godt alternativ på backene.
13p foran Atletico med seier i dag(én kamp mer spilt), så man kan nok trygt avskrive dem med seier i dag. Tviler på at Sevilla og Betis holder løpet ut heller.

peraleks

Legg inn av peraleks »

2-0 Asensioo, nydelig av Jovic og VJ i forkant der. Mønster-kontring.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

10 strake seire nå.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


peraleks

Legg inn av peraleks »

Knaxern skrev: søn des 12, 2021 11:48 pm
Mildt sagt sterkt uenig i den sparkingen av han tilbake i 2015, gjennomgående vært en sterk trener for RM i 2 perioder nå.

Jeg var litt redd for at flere av gamlekarene skulle få litt vel mye spilletid slik som under Zidane, men Marcelo, Hazard og Bale har heldigvis knapt nok vært ute på matta.

Kanskje ikke så overraskende med Vinicius når man så hvordan Di Maria skinte under Ancelotti, uansett er det bare gledelig for oss.
Er definitivt og en oppgang i form på både Jovic og Asensio.

elMacca

Legg inn av elMacca »

Ancelotti er jo som støpt for Real Madrid på alle mulige måter. Har karismaen som skal til, på både godt og vondt.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Benfica i utslagsrunden. Strålende trekning for Reals del.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Hvis det ikke bli omtrekking da … UEFA har visstnok hatt for mange baller i luften/bollene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Soldado skrev: man des 13, 2021 1:40 pm Hvis det ikke bli omtrekking da … UEFA har visstnok hatt for mange baller i luften/bollene.
Burde jo bli omtrekking, men man vet jo aldri med UEFA.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


elMacca

Legg inn av elMacca »

Drømmetrekning mot Benfica, om den står seg er jo en helt annen sak. Regner med at dersom dette trekkes på nytt er vi nok langt fra like heldige..

Soldado

Legg inn av Soldado »

Full omtrekking klokken 15 norsk tid. Lang hangover i UEFA etter helgen.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Du skal se at vi trekker PSG under omtrekningen. Klassisk type flaks når man var så heldig på første forsøk.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ble litt av en nytrekning for dere.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Soldado skrev: man des 13, 2021 1:55 pm Du skal se at vi trekker PSG under omtrekningen. Klassisk type flaks når man var så heldig på første forsøk.
Fucking called it.

Makan til møkkaopplegg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Soldado skrev: man des 13, 2021 1:55 pm Du skal se at vi trekker PSG under omtrekningen. Klassisk type flaks når man var så heldig på første forsøk.
Traff godt der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»