Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
Soldado

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av Soldado »

Å nå snur Mbappe - igjen.

Nå vil han fortsette i Paris også neste sesong, hvor han er "veldig lykkelig".

For et jævla surr.

Skal vi holde på sånn hele denne sommeren også?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Soldado skrev: tir jun 13, 2023 3:16 pm Å nå snur Mbappe - igjen.

Nå vil han fortsette i Paris også neste sesong, hvor han er "veldig lykkelig".

For et jævla surr.

Skal vi holde på sånn hele denne sommeren også?
Som sagt, for en klovn :D

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: tir jun 13, 2023 3:16 pm Å nå snur Mbappe - igjen.

Nå vil han fortsette i Paris også neste sesong, hvor han er "veldig lykkelig".

For et jævla surr.

Skal vi holde på sånn hele denne sommeren også?
Blir jo mildt sagt umulig om PSG faktisk skal få noe for han.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

Mbappe prøver å flytte byrden på PSG. Han ønsker å "bli", men ikke forlenge. For PSG er det uaktuelt å ha han til neste år uten at han forlenger.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Chromeback skrev: tir jun 13, 2023 2:12 pm Vil tro det ja, samtidig som Messi stikker, og mest sannsynlig vil Neymar også forsvinne.

Ironisk nok så skulle man jo tro at det var det Mbappe også ønsket, siden han da kunne bli eneveldig konge i Paris.

Må bare le av PSG om dette blir en realitet, vil føles ut som spikeren i kista for Qatar-prosjektet. Solgte seg helt for å beholde Mbappe, og så vil han stikke etter kun ett år (eller ett halvt år tydeligvis).

Jaja, får nok noe igjen for han i det minste, men med den kontrakten han har hatt så spørs det vel hvor mye de faktisk tjente på å forlenge han.

Synd at han sprakk denne nyheten mens Reddit er delvis nede. Kunne ventet litt for oss vanlig dødelige.
Veldig OT

Jeg bruker ikke Reddit fryktelig mye, men har de gjort en endring nylig?

Får jo bare opp reklame og "popular near you". Ca annenhver post er fra noe jeg ikke følger. Helt forferdelig å lese der nå. Hvis jeg var ute etter å se hva som var populært så ville jeg vært i "Popular"-feeden.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Albania skrev: tir jun 13, 2023 3:28 pm Mbappe prøver å flytte byrden på PSG. Han ønsker å "bli", men ikke forlenge. For PSG er det uaktuelt å ha han til neste år uten at han forlenger.
Tror også du er inne på noe her. Han har vært klink klar på at han ikke vil forlenge kontrakten lenger enn sommeren 2024. Så PSG sitter i praksis med valget her. Smart, men djævelsk så sleipt av Kylian.

Jack

Legg inn av Jack »

Wellé skrev: tir jun 13, 2023 3:31 pm
Chromeback skrev: tir jun 13, 2023 2:12 pm Vil tro det ja, samtidig som Messi stikker, og mest sannsynlig vil Neymar også forsvinne.

Ironisk nok så skulle man jo tro at det var det Mbappe også ønsket, siden han da kunne bli eneveldig konge i Paris.

Må bare le av PSG om dette blir en realitet, vil føles ut som spikeren i kista for Qatar-prosjektet. Solgte seg helt for å beholde Mbappe, og så vil han stikke etter kun ett år (eller ett halvt år tydeligvis).

Jaja, får nok noe igjen for han i det minste, men med den kontrakten han har hatt så spørs det vel hvor mye de faktisk tjente på å forlenge han.

Synd at han sprakk denne nyheten mens Reddit er delvis nede. Kunne ventet litt for oss vanlig dødelige.
Veldig OT

Jeg bruker ikke Reddit fryktelig mye, men har de gjort en endring nylig?

Får jo bare opp reklame og "popular near you". Ca annenhver post er fra noe jeg ikke følger. Helt forferdelig å lese der nå. Hvis jeg var ute etter å se hva som var populært så ville jeg vært i "Popular"-feeden.
Det foregår en protest på Reddit just nu. Over 6000 subreddits er midlertidig stengt.

Thousands of Reddit forums are going dark Monday in one of the largest user-driven protests ever to hit the social media platform.

The voluntary blackouts, which restrict groups’ content from being publicly visible, affect Reddit’s largest online communities, including popular groups devoted to music, history, sports, and video games. The protests include more than two dozen subreddits with at least 10 million subscribers, as well as thousands of smaller networks.

Monday’s protests reflect widespread outrage over a Reddit plan to charge millions of dollars in fees for some third-party apps to continue accessing the platform. The plan has already forced several of Reddit’s top app-makers to announce they are shutting down because they cannot afford the new costs, which are set to begin as soon as next month.

The confrontation between Reddit’s corporate management and its users and developers marks a turning point for the platform as it reportedly looks to go public later this year. For years, Reddit users could browse posts, write comments and share pictures and video on Reddit from third-party apps.


https://edition.cnn.com/2023/06/12/tech ... index.html

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det Jack sa ja. Er vel noe sånt som 21.000 moderatorer i streik, hvis jeg ikke husker helt feil.

R/soccer er vel blant de som er i streik.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: tir jun 13, 2023 3:56 pm
Albania skrev: tir jun 13, 2023 3:28 pm Mbappe prøver å flytte byrden på PSG. Han ønsker å "bli", men ikke forlenge. For PSG er det uaktuelt å ha han til neste år uten at han forlenger.
Tror også du er inne på noe her. Han har vært klink klar på at han ikke vil forlenge kontrakten lenger enn sommeren 2024. Så PSG sitter i praksis med valget her. Smart, men djævelsk så sleipt av Kylian.
Den der er smart ja, vil ikke forlenge kontrakten men sier samtidig at stemningen er god i Paris.
Enten blir kontrakten presset opp til uante høyder gjennom det neste året i PSG eller så får han overgangen til Real Madrid.
Win/win-situasjon for Mbappe, skal PSG ha noe penger blir det salg nå.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Dere husker hva Mbappe gjorde for ett år siden, ikke sant? Brukte RM som brikke for å heve mer lønn i PSG, hans drømmeklubb (og Frankrike er hans land) Hans nigerianske far sitt dollarglis ble dog bredere.

Å herre min hatt for en sleip strategi. Hvorfor ikke signere en femårs kontrakt med drømmeklubben?

Var vel nesten kun idioten Koffer som avslørte denne strategien.

Nå går vi i fella på nytt. Haaland og co er i vinden, men nå skyter spekulasjonene i været så navnet Mbappe blir HOT igjen.

Alt nøye regissert. Mbappe kjører hele tiden SAFE så ingen kan ta han direkte på noe.

I mens melder -here we go!- at Joselu snart er klar. Det blir faen meg den verste signeringen RM har gjort på de siste 15 år. Fy faen om man velger å hente den stive, gamle, avdanka C-spissen. Hjelper ikke om han har hatt en grei periode i LL det siste året.

NB: Jeg står på mitt. Mbappe havner i England om han forlater PSG. Det skal jeg vedde -en del- på! United snart kjøpt opp. Sier ikke mer. LFC. City. N'castle. CFC.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Koffer skrev: tir jun 13, 2023 5:10 pm Dere husker hva Mbappe gjorde for ett år siden, ikke sant? Brukte RM som brikke for å heve mer lønn i PSG, hans drømmeklubb (og Frankrike er hans land) Hans nigerianske far sitt dollarglis ble dog bredere.
Men den taktikken kan han ikke bruke nå, enn så lenge det er en opsjon på kontraktsforlengelse. Det ville vært veldig rart å be om en ny kontrakt (les mer lønn) nå, for PSG kan bare stille spørsmål om ikke Mbappe bare kan utløse klausulen.

Aner ikke om Mbappe ender i Real, men sjansen er antageligvis større nå enn noen gang tidligere. Brikkene har falt enda bedre til rette for en overgang, med Benzema ut. Og kommer Kylian, så begynner det virkelig å lukte svidd av Real Madrid i mange år fremover.

Det jeg ER litt bekymret for, er hvordan Mbappe passer inn i stallen. Vi kan ikke ha noen primadonna-oppførsel ala PSG, det er døden for kollektivet. Håper han legger av seg de faktene vi har sett enkelte ganger. Ser ikke bra ut.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: tir jun 13, 2023 10:33 pm
Koffer skrev: tir jun 13, 2023 5:10 pm Dere husker hva Mbappe gjorde for ett år siden, ikke sant? Brukte RM som brikke for å heve mer lønn i PSG, hans drømmeklubb (og Frankrike er hans land) Hans nigerianske far sitt dollarglis ble dog bredere.
Men den taktikken kan han ikke bruke nå, enn så lenge det er en opsjon på kontraktsforlengelse. Det ville vært veldig rart å be om en ny kontrakt (les mer lønn) nå, for PSG kan bare stille spørsmål om ikke Mbappe bare kan utløse klausulen.

Aner ikke om Mbappe ender i Real, men sjansen er antageligvis større nå enn noen gang tidligere. Brikkene har falt enda bedre til rette for en overgang, med Benzema ut. Og kommer Kylian, så begynner det virkelig å lukte svidd av Real Madrid i mange år fremover.

Det jeg ER litt bekymret for, er hvordan Mbappe passer inn i stallen. Vi kan ikke ha noen primadonna-oppførsel ala PSG, det er døden for kollektivet. Håper han legger av seg de faktene vi har sett enkelte ganger. Ser ikke bra ut.
Man håper jo på det, er jo noe av det artige ved fotballen.

Er jo først og fremst PSG som blir spilt ut på sidelinjen her, han gjør det klart at i år er sisteåret men vil samtidig spille i PSG. En grei måte å ikke få et dårlig forhold til egne supportere i Frankrike på det.
Da er det på mange måter opp til PSG om man tar det året og lar han gå gratis eller selger han denne sommeren.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Koffer skrev: tir jun 13, 2023 1:02 pm PSG kommer til å gjøre alt de kan for at Mbappe ikke havner i Madrid, om de så taper millioner av euro.

Mbappe kommer neppe til RM.
Tror ikke jeg heller. Mbappe i ett år har en mye høyere sportslig og kommersiell verdi for PSG enn 150 mill euro i sommer vs. 0 neste år. Messi er ferdig, og man skal ikke se bort i fra at flere andre større navn forlater heller. Da kan de ikke miste Mbappe.

Jeg håper klubben holder seg til plan og kjøper en god angrepsspiller uavhengig av hva Mbappe gjør eller ikke gjør. Er litt fed up av hele greia. Så får man heller ta en vurdering i januar. Det meste kan selges etter én sesong om man kan få inn Mbappe gratis. Men tullete å gå all in for en spiller som har vist at han kan snu når som helst.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Chromeback skrev: tir jun 13, 2023 2:15 pm Men, hvis Man Utd faktisk blir kjøpt opp av Qatar så kan man jo få en reell utfordrer der.

Samtidig slår ikke Mbappe meg som en som ønsker å flytte til Manchester, eller London for den saks skyld. Virker mer som en type som liker varmere og større metropoler enn disse to byene.
Større metropol enn London? Det er ikke mange byer å velge mellom da, i hvert fall i Europa.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bustyvel skrev: ons jun 14, 2023 8:36 am
Chromeback skrev: tir jun 13, 2023 2:15 pm Men, hvis Man Utd faktisk blir kjøpt opp av Qatar så kan man jo få en reell utfordrer der.

Samtidig slår ikke Mbappe meg som en som ønsker å flytte til Manchester, eller London for den saks skyld. Virker mer som en type som liker varmere og større metropoler enn disse to byene.
Større metropol enn London? Det er ikke mange byer å velge mellom da, i hvert fall i Europa.
Større var nok feil ja, hodet var ikke helt med her. Akkurat fått vår førstefødte, så litt travelt hodet om dagen. Det jeg egentlig mente var altså ikke større, men jeg tenkte på byer som var storbyer som er it-byer i forhold til mote, det kulturelle, uteliv og at man kan være superstjerne i byene. Kanskje litt dårlig forklart, har ikke sovet på snart ett døgn, så beklager hvis det blir litt rotete på forhånd! Vet ikke helt hvor større kom fra.

Må bare presisere at det ikke er sånn at jeg mener at London ikke sjekker av disse boksene, liker byen utrolig godt selv, men at været fort spiller inn en faktor for franskmannen.

startelver

Legg inn av startelver »

Er vel større sjanse for at det snør i juli .

Koffer

Legg inn av Koffer »

Mbappe går dit hvor den totale økonomiske gevinsten er størst. I hvilken by han skal bo i har under 1 % og si.

Store navn har valgt klubber fra nokså grå & regntunge byer før.

Husk at hvis/når United får nye eiere, har man ikke en sjanse til å konkurrere mot araberpenger, som Mbappe er meget glad i.

I tillegg er EPL størst/best, United er topp tre største fotballklubber i verden som kommer til å satse enormt fremover. Mange gode grunner til å forsvare en overgang dit.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

🚨 | “𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧’𝐭 𝐚𝐬𝐤 𝐭𝐨 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐑𝐞𝐚𝐥 𝐌𝐚𝐝𝐫𝐢𝐝”

Kylian Mbappé clarifies his position on future ✨

◉ “I did not ask to leave PSG or to join Real Madrid. I just told the club that I won’t activate the option to extend the contract until June 2025”.
◉ “We never discussed new deal with PSG but I’m happy to stay here next season”, he told Gazzetta.
◉ “I didn’t get why people were happy with Leo Messi leaving the club, he’s a legend — deserves respect”.

Fabrizio Romano

Sier jo direkte her at han ikke skal forlenge, og at PSG nå må selge han. Kan godt hende han heller ikke var glad i måten PSG-supporterne behandlet Messi på.

Brukeravatar
Artaxerxes
Innlegg: 1868
Sted: TRONDHEIM

Legg inn av Artaxerxes »

Soldado skrev: tir jun 13, 2023 1:51 pm Real Madrid bør gå all inn på Mbappe nå. Slike muligheter byr seg ikke for ofte - for å si det mildt.

Skjønner ikke helt frykten for at han skal havne i City (med Haaland) eller United (med mest rør) når Real Madrid har en vidåpen spissplass med et fantastisk lag rundt.
Har de det? Mbappe ønsker jo ikke å spille på den plassen der Benzema har spilt, han ønsker helst å spille der Real Madrid har en ganske så brukbar Vinicius fra før.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Jude Bellingham presenteres i morgen.

https://www.realmadrid.com/noticias/202 ... eal-madrid

Koffer

Legg inn av Koffer »

Nå har Real Madrid hyllet Brahim Diaz overgangen hele uka. Skulle tro man hadde signert Haaland OG Mbappe.

Vi snakker om en spiller som spilte i Serie A, på en klubb som havnet utenfor topp tre, til info. Aldri imponert meg, og et hakk ned fra Asensio.

Men gledelig er at Bellingham blir presentert i morgen. Endelig en spennende klassespiller. Vi får satse på at det ikke blir en ny S a n c h o .

Soldado

Legg inn av Soldado »

Vanligvis så pålitelige RMC Sport i Frankrike med oppsiktsvekkende nyheter om Mbappé i kveld.

De hevder at Kylian er fast bestemt på å bli i Paris ut kontrakten (2024), til tross for at han har sagt at han ikke vil forlenge med PSG. Mao. forlate klubben gratis, under ett år etter at han ikke ville forlate PSG uten at de fikk en overgangssum i retur …

Det snakkes til og med om å lage en dokumentar om hans siste år i Paris. Han skal altså ta en LeBron.

Gjett én gang om den dokumentaren fører til god stemning hos fans og lagkamerater.

Det blir en lang sommer dette.

Knax

Legg inn av Knax »

PSG kan også sette hardt mot hardt her. Enten signerer han/selges til en annen klubb nå i sommer, eller så settes han på tribunen hele neste sesong.

Blir en lang sommer dette, ja.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Bellingham tar over nummer 5, etter sitt store forbilde Zidane. Kledelig! Mange fine sitater fra Jude på dagens presentasjon.

Ellers holder Mbappe pressekonferanse i kveld. Mon tro hva som kommer ut av det.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: tor jun 15, 2023 2:23 pm Bellingham tar over nummer 5, etter sitt store forbilde Zidane. Kledelig! Mange fine sitater fra Jude på dagens presentasjon.

Ellers holder Mbappe pressekonferanse i kveld. Mon tro hva som kommer ut av det.
Flott presentasjon av Bellingham, tror vi virkelig har signert noe stort her.
Nå blir det spennende å se på disposisjonen av midtbanen til neste sesong, mange her som trenger mye spilleminutter.

startelver

Legg inn av startelver »



Soldado

Legg inn av Soldado »

Mbappe står på sitt. Han skal bli i Paris ut kontrakten og deretter forlate gratis. Vil ikke gi noen begrunnelse om hvorfor - og ser dermed ut som tidenes største kødd.

Bør egentlig Real Madrid hente en spiller som tilsynelatende er mentalt ustabil? Jeg begynner pinadø å bli usikker altså ...

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

Soldado skrev: tor jun 15, 2023 8:30 pm Mbappe står på sitt. Han skal bli i Paris ut kontrakten og deretter forlate gratis. Vil ikke gi noen begrunnelse om hvorfor - og ser dermed ut som tidenes største kødd.

Bør egentlig Real Madrid hente en spiller som tilsynelatende er mentalt ustabil? Jeg begynner pinadø å bli usikker altså ...
Husk at han er en Paris-gutt. Han kan ikke bli hata og overgangen derfra må bli så smooth som overhode mulig.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Albania skrev: tor jun 15, 2023 9:32 pm Husk at han er en Paris-gutt. Han kan ikke bli hata og overgangen derfra må bli så smooth som overhode mulig.
Blir man så godt likt av å gå gratis fra klubben som har tømt pungen for at Mbappe skal bli værende? "Ett siste år med dere suckers, så stikker jeg".

Sikkert kjempepopulært!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»