Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
Koffer

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av Koffer »

Isco startet vel tre-på-rad og greide seg bra han!?

Alle får godkjent + i finalen, men jeg må kommentere innhoppet til Ceballos. Han er svak, og han bør ikke fortsette, selv om det kommer rapporter om at han er med videre. Så dere løpet hans alene mot mål? Haff. Anyway.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: søn mai 29, 2022 2:01 am
Koffer skrev: søn mai 29, 2022 1:36 am Denne her smakte utrolig godt. Mijatovic i 1998, Raul sin 3-0 scoring i 2000 og Zidane i 2002 var stort. Det samme med de fire kommende med Ronaldo i spissen, men denne rangerer jeg veldig høyt.

Salah og Co fikk ingen hevn! Enorm kontrast på disse klubbene, på alle områder, selv om de røde har vært veldig, veldig bra under Klopp.
Ja, tror jeg hadde tatt et tap med fatning her pga lave forventninger, men denne seieren smakte helt utrolig godt. Man er ikke dominerende eller gode, men alle vet sine oppgaver og blør for drakta og hverandre. Får ta det som et symbol på fremtiden at Benz har en middels kamp og at det er Vini som avgjør dette (enorm back tracking fra Vini i dag forresten)

Carvajal, Marvelo, Nacho, Kroos, Modric, Isco Bale og Benz har for øvrig nå fem CL-titler. Så kan man diskutere hvem som har bidratt minst. Nesten fristet til å si Isco pga Bales to finaler.
Står mellom Nacho, Isco og Bale for meg.
Dette var samtidig avskjeden til de to sistnevnte, begge satt vel på benken hele kampen.

Må dog være deilig for flere unggutta å bli både satset på og vinne såpass denne sesongen, roer nervene betydelig for fremtiden.

Også forferdelig deilig å se at Hazard ikke ble kastet innpå med tanke på det som skal ha vært solide prestasjoner på siste treninger.
Ser ikke bort i fra at belgieren kan få en grei sesong neste år, men vil gjerne se han an i La Liga først.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Hazard kommer aldri tilbake til det topp(nivået) han var på i London. I beste fall blir han en «grei» rotasjonsspiller/Joker i LL/diverse cuper som VM forklubblag, CdR, supercopa, osv.

Husk at klubben lønner han 200 mill i året + overgangen på 1 milliard. En nokså dyr decent rotasjonsmann.

Nye skader vil også komme, dessverre.
Sist redigert av Koffer den søn mai 29, 2022 2:16 am, redigert 1 gang totalt.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Gratulerer med (nok) en CL-tittel. Begynner å bli noen nå:)

Koffer

Legg inn av Koffer »

Da var siste slurken med «Pol Roger» tatt. God natt & Hala Madrid!

peraleks

Legg inn av peraleks »

Koffer skrev: søn mai 29, 2022 2:15 am Hazard kommer aldri tilbake til det topp(nivået) han var på i London. I beste fall blir han en «grei» rotasjonsspiller/Joker i LL/diverse cuper som VM forklubblag, CdR, supercopa, osv.

Husk at klubben lønner han 200 mill i året + overgangen på 1 milliard. En nokså dyr decent rotasjonsmann.

Nye skader vil også komme, dessverre.
Enig, men all den tid han mest sannsynlig skal sitte den kontrakten ut så er det greit å få noe fotball ut av fyren.
Kanskje vi til og med vinner en CdR igjen for en gangs skyld.

Hala Madrid!

Milfern

Legg inn av Milfern »

Hjernen sa at Liverpool kom til å vinne i går, magefølelsen sa Real Madrid.

Mektig imponert av hva Ancelotti har fått til med dette laget i år. Til å tape hjemme mot Sheriff Tiraspol i gruppespillet til å vinne hele dritten etter den vanskeligste veien til en finale jeg har sett.

Sykt imponert og stolt.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

Koffer skrev: søn mai 29, 2022 2:08 am Isco startet vel tre-på-rad og greide seg bra han!?

Alle får godkjent + i finalen, men jeg må kommentere innhoppet til Ceballos. Han er svak, og han bør ikke fortsette, selv om det kommer rapporter om at han er med videre. Så dere løpet hans alene mot mål? Haff. Anyway.
Rev av meg håret i det jeg så måten han håndterte den situasjonen på. Han er langt unna nivået.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Gårsdagens seier markerer også en tålelig vill statistikk.

Modric, Benzema, Carvajal, Isco, Bale, Marcelo og Toni Kroos står alle med 5 CL-titler hver.

Gareth Bale og Isco har spilt henholdsvis 7 og 0 minutter i årets CL, men i CL deler man ut 40 medaljer til vinnende lag også er det opp til klubben selv å dele disse ut. Kan dermed regne med at Isco og Bale fikk en hver.

Toni Kroos har vunnet 4 for Real Madrid og 1 for Bayern Munchen.
CR står ellers også med 5 CL titler.

For 3 av disse(Bale, Isco, Marcelo) stopper det nok her.

Men altså 5 individuelle CL-titler på flere her, den der blir nok stående en stund.
Grei start på karrieren for Camavinga, Vinicius Jr. og Rodrygo, skulle de alle bli sentrale i årene fremover så kan det jo faktisk hende at de greier å utkonkurrere de over her.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Også er det bare å takke Isco, Gareth Bale og Marcelo for tjenesten i Real Madrid.

Marcelo går ned som en av våre største legender, 16 år for klubben, 546 kamper, 38 mål og 76 assist på vår kjære venstreback.
Hjerteskjærende å se hans tårer i går kveld hvor han også annonserte at han forlater klubben, han ble kreditert av klubben som kaptein i CL-finalen mot Liverpool.
Marcelo er og vår mestvinnende spiller, 25 titler ble det på 16 år og han er med det tittelen foran Gento.

Bare å hylle denne teknisk begavede brasilianeren, vært en fantastisk spiller for oss.



Gareth Bale stopper på 8 år i Real Madrid, 258 kamper, 106 mål for klubben og 67 assist.
Var tidvis en av verdens beste spillere mens han var hos oss og vil nok hos de fleste huskes mest for hans avgjørende mål i finaler og da i særpreg målet hans mot Barcelona i Copa del Rey-finalen i 2014 og de to vanvittige skuddene mot Liverpool i 2018.



Isco stopper på 9 år i Real Madrid, 353 kamper, 53 mål og 53 assist.
Ser man bort i fra perioden 2016-2018 hvor IscoDisco var virkelig forferdelig god og en uhyre sterk bidragsyter til at vi vant serien i 16/17, så har hans 9 år i klubben vært preget av mye uforløst potensiale. Har for det meste vært en rotasjonsspiller for spesielt trioen Kroos/Modric/Casemiro, det er dog ingenting å si på kvaliteten til denne spanjolen når han var i form. Vanvittig teknikk og særdeles målfarlig. Spanjolen er fremdeles ikke mer en 30 år så forhåpentligvis har han noen gode år fremover.


Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

peraleks skrev: søn mai 29, 2022 3:31 pm Også er det bare å takke Isco, Gareth Bale og Marcelo for tjenesten i Real Madrid.

Marcelo går ned som en av våre største legender, 16 år for klubben, 546 kamper, 38 mål og 76 assist på vår kjære venstreback.
Hjerteskjærende å se hans tårer i går kveld hvor han også annonserte at han forlater klubben, han ble kreditert av klubben som kaptein i CL-finalen mot Liverpool.
Marcelo er og vår mestvinnende spiller, 25 titler ble det på 16 år og han er med det tittelen foran Gento.

Bare å hylle denne teknisk begavede brasilianeren, vært en fantastisk spiller for oss.



Gareth Bale stopper på 8 år i Real Madrid, 258 kamper, 106 mål for klubben og 67 assist.
Var tidvis en av verdens beste spillere mens han var hos oss og vil nok hos de fleste huskes mest for hans avgjørende mål i finaler og da i særpreg målet hans mot Barcelona i Copa del Rey-finalen i 2014 og de to vanvittige skuddene mot Liverpool i 2018.



Isco stopper på 9 år i Real Madrid, 353 kamper, 53 mål og 53 assist.
Ser man bort i fra perioden 2016-2018 hvor IscoDisco var virkelig forferdelig god og en uhyre sterk bidragsyter til at vi vant serien i 16/17, så har hans 9 år i klubben vært preget av mye uforløst potensiale. Har for det meste vært en rotasjonsspiller for spesielt trioen Kroos/Modric/Casemiro, det er dog ingenting å si på kvaliteten til denne spanjolen når han var i form. Vanvittig teknikk og særdeles målfarlig. Spanjolen er fremdeles ikke mer en 30 år så forhåpentligvis har han noen gode år fremover.


Marcelo er den jeg uten tvil kommer til å savne mest. Calderon/Mijatovic sitt beste kjøp i klubben - husker jeg gikk i 9.klasse da dette skjedde og siden da har han vært i klubben. Trist at han ikke kunne få en annen rolle i klubben da han uten tvil er flink til å motivere troppen.

Soldado

Legg inn av Soldado »

For en seier dere!

Dro på hytta sammen med en del kompiser som er United-fans, klar til å skru av TVen og drikke bort sorgene ved tap. Men jeg må si at kampen ble jevnere enn jeg hadde trodd, til tross for at xG var tungt i favør de røde.

Og etter det annullerte målet til Benzema, så hevet laget seg betraktelig og rutinen hos de gamle kom frem. Måten man spiller av det skyhøye presset på scoringen, setter opp Valverde på kanten som fyrer avgårde et prosjektil av et innlegg til årets store gjennombrudd - det kunne nesten ikke bli bedre. I tillegg ble det en verdig avslutning for flere av spillerne, som nevnt over her.

Vi får bare gni oss i øynene når vi om 10-20-30 år ser tilbake på denne perioden. Det tror jeg skal godt gjøres å toppe på en stund.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

peraleks skrev: søn mai 29, 2022 3:31 pm
Isco stopper på 9 år i Real Madrid, 353 kamper, 53 mål og 53 assist.
Ser man bort i fra perioden 2016-2018 hvor IscoDisco var virkelig forferdelig god og en uhyre sterk bidragsyter til at vi vant serien i 16/17, så har hans 9 år i klubben vært preget av mye uforløst potensiale. Har for det meste vært en rotasjonsspiller for spesielt trioen Kroos/Modric/Casemiro, det er dog ingenting å si på kvaliteten til denne spanjolen når han var i form. Vanvittig teknikk og særdeles målfarlig. Spanjolen er fremdeles ikke mer en 30 år så forhåpentligvis har han noen gode år fremover.

Kommer fortsatt ikke over hvor forbanna god han var i andreomgangen mot oss i finalen i 2017. Var i en helt egen klasse utpå der.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Chromeback skrev: søn mai 29, 2022 11:16 pm
peraleks skrev: søn mai 29, 2022 3:31 pm
Isco stopper på 9 år i Real Madrid, 353 kamper, 53 mål og 53 assist.
Ser man bort i fra perioden 2016-2018 hvor IscoDisco var virkelig forferdelig god og en uhyre sterk bidragsyter til at vi vant serien i 16/17, så har hans 9 år i klubben vært preget av mye uforløst potensiale. Har for det meste vært en rotasjonsspiller for spesielt trioen Kroos/Modric/Casemiro, det er dog ingenting å si på kvaliteten til denne spanjolen når han var i form. Vanvittig teknikk og særdeles målfarlig. Spanjolen er fremdeles ikke mer en 30 år så forhåpentligvis har han noen gode år fremover.

Kommer fortsatt ikke over hvor forbanna god han var i andreomgangen mot oss i finalen i 2017. Var i en helt egen klasse utpå der.
Jah, jeg er nesten litt skremt over at vi har greid å holde en såpass god spiller i en slik rotasjonsrolle gjennom 9 år(Med det sagt fikk Isco meget godt betalt etter den nye kontrakten hans i 2017, nærmere £ 10 mill i året).
Sier muligens en del om midtbanen til RM i løpet av disse årene og, men jeg vil tørre meg frem til at Isco hadde vært et naturlig førstevalg på de fleste midtbaner rundt om ellers.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Albania skrev: søn mai 29, 2022 4:07 pm
peraleks skrev: søn mai 29, 2022 3:31 pm Også er det bare å takke Isco, Gareth Bale og Marcelo for tjenesten i Real Madrid.

Marcelo går ned som en av våre største legender, 16 år for klubben, 546 kamper, 38 mål og 76 assist på vår kjære venstreback.
Hjerteskjærende å se hans tårer i går kveld hvor han også annonserte at han forlater klubben, han ble kreditert av klubben som kaptein i CL-finalen mot Liverpool.
Marcelo er og vår mestvinnende spiller, 25 titler ble det på 16 år og han er med det tittelen foran Gento.

Bare å hylle denne teknisk begavede brasilianeren, vært en fantastisk spiller for oss.



Gareth Bale stopper på 8 år i Real Madrid, 258 kamper, 106 mål for klubben og 67 assist.
Var tidvis en av verdens beste spillere mens han var hos oss og vil nok hos de fleste huskes mest for hans avgjørende mål i finaler og da i særpreg målet hans mot Barcelona i Copa del Rey-finalen i 2014 og de to vanvittige skuddene mot Liverpool i 2018.



Isco stopper på 9 år i Real Madrid, 353 kamper, 53 mål og 53 assist.
Ser man bort i fra perioden 2016-2018 hvor IscoDisco var virkelig forferdelig god og en uhyre sterk bidragsyter til at vi vant serien i 16/17, så har hans 9 år i klubben vært preget av mye uforløst potensiale. Har for det meste vært en rotasjonsspiller for spesielt trioen Kroos/Modric/Casemiro, det er dog ingenting å si på kvaliteten til denne spanjolen når han var i form. Vanvittig teknikk og særdeles målfarlig. Spanjolen er fremdeles ikke mer en 30 år så forhåpentligvis har han noen gode år fremover.


Marcelo er den jeg uten tvil kommer til å savne mest. Calderon/Mijatovic sitt beste kjøp i klubben - husker jeg gikk i 9.klasse da dette skjedde og siden da har han vært i klubben. Trist at han ikke kunne få en annen rolle i klubben da han uten tvil er flink til å motivere troppen.
Kommer nok sikkert tilbake i en slags ambassadør-rolle, men noe trener-gen eller annet tror jeg ikke du finner i fyren.
Marcelo slår meg mer som en "chille på stranden med en flaske med øl resten av livet" - type med litt sporadiske oppvisnings-kamper.
Leken personlighet og gjennomgående madridista.

Men noen seriøse greier videre tror jeg man skal legge fint fra seg, fyren pensjonerte seg mentalt for en 3 år siden og har vært på en grei fallende kurve. Men det får nå være så, han har vært fantastisk for oss i mange år og stått for flere enorme øyeblikk i denne klubben.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Chromeback skrev: søn mai 29, 2022 11:16 pm
peraleks skrev: søn mai 29, 2022 3:31 pm
Isco stopper på 9 år i Real Madrid, 353 kamper, 53 mål og 53 assist.
Ser man bort i fra perioden 2016-2018 hvor IscoDisco var virkelig forferdelig god og en uhyre sterk bidragsyter til at vi vant serien i 16/17, så har hans 9 år i klubben vært preget av mye uforløst potensiale. Har for det meste vært en rotasjonsspiller for spesielt trioen Kroos/Modric/Casemiro, det er dog ingenting å si på kvaliteten til denne spanjolen når han var i form. Vanvittig teknikk og særdeles målfarlig. Spanjolen er fremdeles ikke mer en 30 år så forhåpentligvis har han noen gode år fremover.

Kommer fortsatt ikke over hvor forbanna god han var i andreomgangen mot oss i finalen i 2017. Var i en helt egen klasse utpå der.
Den 2.omgangen mot Juve er kanskje det beste jeg har sett av Real Madrid i min levetid.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Hvis Real Madrid skal bruke en milliard på Tchouaméni, så må han brukes. Da nytter det ikke med klippekort på gamlegutta tilnærmet hver eneste kamp, så han ender opp slik som Ceballos, Ødegaard, Sergio Canales og Co. Men langt fra sikkert om han kommer. Får han tilbud fra andre klubber, går også han etter der det er mest penger.

Har jeg forstått riktig så blir både Kroos, Modric og Casemiro. Valverde og Camavinga bør/skal/må spille ENDA mer neste sesong, og kjøpet av Rudiger gjør at enten Militao eller Alaba må vike på stopperplass. Alle disse tre bør være i den grunnleggende første 11'ern neste sesong.

Alaba er en Joker i forsvar/midtbane, men vil helst at han skal spille fast i en posisjon og heller vikariere ved nød.


Alaba - Militao - Rudiger - Mendy hadde vært spennende. Carvajal/Vazquez/Odriozola blir mest sannsynlig alternativene på HB.

RM trenger veldig sårt en God, Spennende og Sterk spiss på topp som subersub til Benzema, som fyller 35 snart. Ut med Jovic, Mariano. Dette er en veldig viktig slik jeg ser det, og burde være veldig høyt prioritert.

De trenger også en offensiv & kreativ midtbanespiller som backup til Modric. Ut med Asensio og Ceballos.

IMO hadde drømmen vært og solgt Casemiro og erstattet han med Tchouaméni. Hadde vært perfekt om Casemiro hadde blitt benket, men det tror jeg ikke Ancelotti er sterk nok til å gjøre.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

At Valverde og Camavinga bør spille mer neste sesong skal det ikke være tvil om. Mer benk på Kroos.

startelver

Legg inn av startelver »

Dette er legendestatus, CR7 får ha meg unnskyldt, men Marcelo altsså. Det er bare å telle opp trofeene! Det er så mange at den rekorden blir vanskelig å slå!


Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

Er de fleste her enige i at Marcelo ble bedre enn hva Roberto Carlos var i sin tid?

peraleks

Legg inn av peraleks »

Albania skrev: ons jun 01, 2022 12:49 pm Er de fleste her enige i at Marcelo ble bedre enn hva Roberto Carlos var i sin tid?
Nei.
Roberto Carlos var under hans periode på 11 år i klubben ansett som en av verdens beste left backs sammen med Paolo Maldini og er jevnt over hos de fleste ansett som en av tidenes beste spillere i denne posisjonen.

Ujevnheten til Marcelo blandet med noe slett spill defensivt og en temmelig tidlig havarering av karrieren gjør sitt til at jeg holder Roberto Carlos ganske greit foran.

Milfern

Legg inn av Milfern »

peraleks skrev: ons jun 01, 2022 3:03 pm
Albania skrev: ons jun 01, 2022 12:49 pm Er de fleste her enige i at Marcelo ble bedre enn hva Roberto Carlos var i sin tid?
Nei.
Roberto Carlos var under hans periode på 11 år i klubben ansett som en av verdens beste left backs sammen med Paolo Maldini og er jevnt over hos de fleste ansett som en av tidenes beste spillere i denne posisjonen.
Det gjelder jo Marcelo også.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Milfern skrev: ons jun 01, 2022 3:11 pm
peraleks skrev: ons jun 01, 2022 3:03 pm
Albania skrev: ons jun 01, 2022 12:49 pm Er de fleste her enige i at Marcelo ble bedre enn hva Roberto Carlos var i sin tid?
Nei.
Roberto Carlos var under hans periode på 11 år i klubben ansett som en av verdens beste left backs sammen med Paolo Maldini og er jevnt over hos de fleste ansett som en av tidenes beste spillere i denne posisjonen.
Det gjelder jo Marcelo også.
Det var han men jeg tviler stort på at han når spesielt høyt opp på "tidenes beste" hos folk.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Milfern skrev: ons jun 01, 2022 3:11 pm
peraleks skrev: ons jun 01, 2022 3:03 pm
Albania skrev: ons jun 01, 2022 12:49 pm Er de fleste her enige i at Marcelo ble bedre enn hva Roberto Carlos var i sin tid?
Nei.
Roberto Carlos var under hans periode på 11 år i klubben ansett som en av verdens beste left backs sammen med Paolo Maldini og er jevnt over hos de fleste ansett som en av tidenes beste spillere i denne posisjonen.
Det gjelder jo Marcelo også.
Marcelo har i større grad blitt plassert bak spillere som Alaba, Alba og Abidal i enkeltsesonger mens han var på høyden, samt blitt overgått av Dani Alves på motsatt back - både i ligaen og på landslaget - på en måte som Roberto Carlos ikke ble. Her har man VGD kårer på venstrebacken:

2010:
1. plass: Abidal
2. plass: Cole
3. plass: Evra

2011:
1. plass: Marcelo
2. plass: Lahm
3. plass: Abidal

2012:
1. plass: Alba
2. plass: Marcelo
3. plass: Cole
4. plass: Baines
5. plass: Schmelzer

2013:
1. plass: Alaba
2. plass: Baines
3. plass: Filipe Luís
4. plass: Alba
5. plass: Marcelo

2014:
1. plass: Alaba
2. plass: Azpilicueta
3. plass: Filipe Luís
4. plass: Marcelo
5. plass: Ric Rodríguez

2015:
1. plass: Alaba
2. plass: Alba
3. plass: Ric Rodríguez
4. plass: Marcelo
5. plass: Kolarov

2017:
1. plass: Marcelo
2. plass: Alex Sandro
3. plass: Alba
4. plass: Benjamin Mendy
5. plass: Felipe Luís

2018:
1. plass: Alba
2. plass: Marcelo
3. plass: Robertson
4. plass: Alex Sandro
5. plass: Marcos Alonso

2019:
1. plass: Robertson
2. plass: Alba
3. plass: Tagliafico
4. plass: Halstenberg
5. plass: Alex Sandro

Soldado

Legg inn av Soldado »

Tchouameni-signeringen drar ut i tid fordi PSG byr opp til budkrig - på en spiller som ikke ønsker å spille for dem.

Greit at det er et fritt marked osv., men virker som banken er fullstendig utømmelig i Paris. Man kan bli oppgitt av mindre.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Albania skrev: ons jun 01, 2022 12:49 pm Er de fleste her enige i at Marcelo ble bedre enn hva Roberto Carlos var i sin tid?
Ser ikke så mye Madrid, men mitt inntrykk er helt 50/50
Carlos var mer unik kanskje, sammenlignet med alle sidebacker. Men Carlos gjorde mye dårlig også. Brant uendelig mange langskudd og frispark, tidvis rufsete teknikk. Marcelo var bak Dani Alves, men på sitt beste kunne han trylle - så jeg liker jo han best.

Edit: Carlos må gå foran. Det var for mange dårlige sidebacker før og han var unik med sine lår og hastighet.
Sist redigert av MatsEn89 den tor jun 02, 2022 1:36 am, redigert 1 gang totalt.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jolla skrev: ons jun 01, 2022 4:15 pm
Milfern skrev: ons jun 01, 2022 3:11 pm
peraleks skrev: ons jun 01, 2022 3:03 pm

Nei.
Roberto Carlos var under hans periode på 11 år i klubben ansett som en av verdens beste left backs sammen med Paolo Maldini og er jevnt over hos de fleste ansett som en av tidenes beste spillere i denne posisjonen.
Det gjelder jo Marcelo også.

2019:
1. plass: Robertson
2. plass: Alba
3. plass: Tagliafico
4. plass: Halstenberg
5. plass: Alex Sandro
Denne burde være nok til å diskredittere hele kåringen.

Men spøk til alvor. Holder R. Carlos over. Hvis man spør noen om å nevne historiske venstrebacker nevner de fleste han. Enorm offensivt i sin tid (hadde sugd i dag) og undervurdert defensivt. Ener over mange år mens han spilte.

Marcelo enormt viktig for Real Madrid i sin æra, men ikke en utpreget ener over tid på verdensbasis i sin tid vil jeg si.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

Tja er veldig uenig her. Marcelo sine offensive bidrag har vært så avgjørende for hvordan hele venstresiden har vært. Han og Ronaldo på den kanten var helt ekstrem. Tror aldri Carlos hadde kombinert på samme måte.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Carlos hadde en tendens til å dundre av gårde skudd i tide og utide. Noen ganger med drømmetreff og nettsus, men veldig ofte håpløst langt utenfor.

Men, fyren har scoret tidenes frispark - så det er da noe.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: fre jun 03, 2022 12:07 am Carlos hadde en tendens til å dundre av gårde skudd i tide og utide. Noen ganger med drømmetreff og nettsus, men veldig ofte håpløst langt utenfor.

Men, fyren har scoret tidenes frispark - så det er da noe.
Minnes en halv volley fra død vinkel og, tror det faktisk var hans 2 mål for RM.
Og samtidig en vanvittig fart, gud bedre som den fyren kunne løpe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»