Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
Lezah

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av Lezah »

Sykt å ha Case-Modric-Kroos erstattet før de egentlig er "ferdige".

Soldado

Legg inn av Soldado »

Stinker Bellingham til Real Madrid nå. City tilbydde mer penger, men Jude virker mest gira på Real.

Syns egentlig ikke Citys sportslige prosjekt står mye tilbake for Real Madrid - kanskje er de et par hakk foran også - men det spørs nok om ikke frykten for represalier for City virker litt avskrekkende.

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ut som ryktene var riktige allikevel da, ikke alle som vil til England.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Mariano hadde et fint flaksemål i 2018 mot Roma, det er det eneste han har oppnådd i klubben.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Albania skrev: tor mai 04, 2023 8:15 am Mariano hadde et fint flaksemål i 2018 mot Roma, det er det eneste han har oppnådd i klubben.
Helt vilt hvordan han har klart å bite seg fast. Ingen tvil om Alvaro er en mye bedre fotballspiller, og jeg vil tro at man har hatt bedre Castilla-spillere enn han i tilnærmet hele perioden han har vært i klubben.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: tor mai 04, 2023 7:33 pm
Albania skrev: tor mai 04, 2023 8:15 am Mariano hadde et fint flaksemål i 2018 mot Roma, det er det eneste han har oppnådd i klubben.
Helt vilt hvordan han har klart å bite seg fast. Ingen tvil om Alvaro er en mye bedre fotballspiller, og jeg vil tro at man har hatt bedre Castilla-spillere enn han i tilnærmet hele perioden han har vært i klubben.
Den der slenger jeg først og fremst over på klubben, helt vilt å gi han en 5 års kontrakt på 8,5 mill euro året.
Men Mariano er specialcase med tanke på at det var full meltdown sommeren 2018 som igjen gikk inn i en av de verste sesongene jeg noensinne har sett.

startelver

Legg inn av startelver »

Kroos signert ny kontrakt frem til juni 2024. Han har fortsatt mer å gi !

Soldado

Legg inn av Soldado »

peraleks skrev: tor mai 04, 2023 8:46 pm Den der slenger jeg først og fremst over på klubben, helt vilt å gi han en 5 års kontrakt på 8,5 mill euro året.
Men Mariano er specialcase med tanke på at det var full meltdown sommeren 2018 som igjen gikk inn i en av de verste sesongene jeg noensinne har sett.
Fortsatt helt utrolig mtp. spillertypen og historikken. Man bør vokte seg for høye lønninger til middelmådige spillere. De blir umulig å bli kvitt til slutt.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: fre mai 05, 2023 11:48 am
peraleks skrev: tor mai 04, 2023 8:46 pm Den der slenger jeg først og fremst over på klubben, helt vilt å gi han en 5 års kontrakt på 8,5 mill euro året.
Men Mariano er specialcase med tanke på at det var full meltdown sommeren 2018 som igjen gikk inn i en av de verste sesongene jeg noensinne har sett.
Fortsatt helt utrolig mtp. spillertypen og historikken. Man bør vokte seg for høye lønninger til middelmådige spillere. De blir umulig å bli kvitt til slutt.
Ble gjort mye feil der, den 6-års kontrakten til Bale i 2016 og 5 års kontrakten til Hazard kan i stor grad og diskuteres.
Er enorme utgifter man binder seg til uavhengig av hvordan spilleren presterer.

Samtidig er det gjort en del riktige ting og.
Å selge Varane, Casemiro og CR på de tidspunktene de ble solgt på ser jeg på som en stor pluss, samt det å ikke gi Ramos en ny kontrakt.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Helt dødt når Real Madrid spiller cupfinale altså? Ikke bra.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Milfern skrev: lør mai 06, 2023 10:50 pm Helt dødt når Real Madrid spiller cupfinale altså? Ikke bra.
Tja er jo ikke mange aktive RM-folk igjen her på forumet.

Men kampen er bra, Vinicius Jr. har vært helt vill i kveld.

startelver

Legg inn av startelver »

Milfern skrev: lør mai 06, 2023 10:50 pm Helt dødt når Real Madrid spiller cupfinale altså? Ikke bra.
Takk for påminnelsen, fant en stream nå. Rodrygo 1-0

peraleks

Legg inn av peraleks »

1-1 også har de greid å tenne på stadium.

Ghost

Legg inn av Ghost »

1-1... Svakt. Må for all del unngå ekstraomganger her.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Valverde har ikke vært det samme foran mål i andre del av sesongen.

startelver

Legg inn av startelver »

Må da greie å avgjøre dette før drama med EO og straffer.
Har ikke sett så mye på Osasuna i ligaen , men de slipper ikke inn mange mål.

startelver

Legg inn av startelver »

Rodrygo igjen!!!!!

peraleks

Legg inn av peraleks »

JADA! Rodrygo!
Vilt løp av Vinicius i forkant!

peraleks

Legg inn av peraleks »

Rodrygo tilbake og jobber defensivt i tillegg, for en utvikling det har vært på denne brassen.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Vinicius har vært spinnvill. Akanij sover ikke godt i kveld.

startelver

Legg inn av startelver »

Vinicius motm. Ny pokal på hylla.

Milfern

Legg inn av Milfern »

CAMPEONES!

startelver

Legg inn av startelver »

Blir ikke mye tid til å feire dette, her gjelder det å forberede seg til tirsdag mot City.

peraleks

Legg inn av peraleks »

JADDA!!! DEILIG!
Helt fantastisk kamp av spesielt Vini, Carvajal og Rodrygo.
Carvajal redder både på strek og har den siste blokkeringen der i det 92. minuttet på noe som raskt hadde blitt 2-2, vill kamp.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Osasuna gjorde en god kamp. Ikke like mye spark og stygge etterslenger som de hadde i gode gamle dager da Osasuna kanskje var den mest usympatiske fitteklubben i La Liga.

En seier her hadde blitt den største dagen i Osasuna sin historie. I Real Madrid blir den knapt en parantes om noen år.

Vinicius og Rodrygo drar dette i land. Synes og Carvajal hadde en god kamp i forsvar. Føler og at Real Madrid spilte stort sett på 80% i dag. Tror tirsdagen er det egentlige fokuset.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Mendieta og Michael Owen holder seg greit.

Knax

Legg inn av Knax »

Deilig, nå har flere av spillerne fått vunnet alt med klubben.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Milfern skrev: søn mai 07, 2023 12:01 am Osasuna gjorde en god kamp. Ikke like mye spark og stygge etterslenger som de hadde i gode gamle dager da Osasuna kanskje var den mest usympatiske fitteklubben i La Liga.

En seier her hadde blitt den største dagen i Osasuna sin historie. I Real Madrid blir den knapt en parantes om noen år.

Vinicius og Rodrygo drar dette i land. Synes og Carvajal hadde en god kamp i forsvar. Føler og at Real Madrid spilte stort sett på 80% i dag. Tror tirsdagen er det egentlige fokuset.
Man slipper seg litt ned igjen på 1-0, har fremdeles de største sjansene men 1-1 fikk virkelig frem fighten igjen.
Derifra og utover skrudde man merkbart på alle sylinderne igjen.

Ellers er jo Copa del Rey en turnering vi tradisjonelt sett virkelig har underprestert i selv om det var en god periode der mellom 2011-2014 med 2 seiere og 1 finaletap. Deilig å endelig ta denne igjen.

Gleder meg stort til tirsdag nå.

startelver

Legg inn av startelver »

God oppladning til tirsdag. Ser på BT Sport nå, straks pokalseremoni.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Herlig å vinne Campeonato de España-Copa de Su Majestad el Rey!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»