Atlético de Madrid - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Atlético de Madrid - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

PM hvis du trengere stream til Valencia - Atlético.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Pokker.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: søn nov 07, 2021 6:15 pmPokker.
Har AM rotet det såpass til i en kamp under Simeone som i dag? Dæven så uventet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Jolla skrev: søn nov 07, 2021 6:15 pmPokker.
Juhuu

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

HEI KOR DA GÅR!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: ons nov 24, 2021 11:19 pmHEI KOR DA GÅR!
Blir faen meg en rysare av en sisterunde nå, Jollainho. Jeg gadd faktisk ikke se denne for jeg innbilte meg at det ble en enkelt kamp for dere, kalrt å glemme litt at AC har blitt ganske så flinke i fotball de siste sesongene.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tor nov 25, 2021 2:23 pm
Jolla skrev: ons nov 24, 2021 11:19 pmHEI KOR DA GÅR!
Jeg gadd faktisk ikke se denne for jeg innbilte meg at det ble en enkelt kamp for dere, kalrt å glemme litt at AC har blitt ganske så flinke i fotball de siste sesongene.
Pioli er en bra mann. Noe for Manchester United?
Han har jo faktisk klart å fikse den klubben selv om Gattuso prøvde å ødelegge den. Man kan si mye om Ole-at-the-Wheel, men han går Gattuso en høy gang etter min mening.
Spalletti er vel således kanskje en enda bedre kandidat, siden han har gjort det samme - fikset en klubb som av en eller annen grunn ga GG en jobb.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tor nov 25, 2021 2:23 pm
Jolla skrev: ons nov 24, 2021 11:19 pmHEI KOR DA GÅR!
Blir faen meg en rysare av en sisterunde nå, Jollainho
En sånderrande klassisk vinn-eller-forsvinn.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: tor nov 25, 2021 4:37 pm
Lezah skrev: tor nov 25, 2021 2:23 pm
Jolla skrev: ons nov 24, 2021 11:19 pmHEI KOR DA GÅR!
Jeg gadd faktisk ikke se denne for jeg innbilte meg at det ble en enkelt kamp for dere, kalrt å glemme litt at AC har blitt ganske så flinke i fotball de siste sesongene.
Pioli er en bra mann. Noe for Manchester United?
Han har jo faktisk klart å fikse den klubben selv om Gattuso prøvde å ødelegge den.
Jeg leste Pirlo og skjønte ikke en dritt her. Men ja, han har virkelig fått dreisen på AC. Føles riktig, vokste opp med dem som et nesten mytisk monster man hørte om oftere enn man så på tidlig 90-tall. Vi får forhåpentligvis på plass en sint tysker snart og deretter en sexy-lubben argentiner.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tor nov 25, 2021 6:06 pm deretter en sexy-lubben argentiner.
Men tenk, da kommer dere til å få en hurv med Liverpoolsupportere inn i tråden som føler seg smarte for å påpeke at Pochettino ikke har vunnet La Liga med Espanyol eller Premier League med Southampton eller Tottenham.

Mannen presterte til og med å bare tilfeldigvis komme til CL-finalen og så tape mot Liverpool. For en taper.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: tor nov 25, 2021 6:23 pm
Lezah skrev: tor nov 25, 2021 6:06 pm deretter en sexy-lubben argentiner.
Men tenk, da kommer dere til å få en hurv med Liverpoolsupportere inn i tråden som føler seg smarte for å påpeke at Pochettino ikke har vunnet La Liga med Espanyol eller Premier League med Southampton eller Tottenham.

Mannen presterte til og med å bare tilfeldigvis komme til CL-finalen og så tape mot Liverpool. For en taper.
Mulig, men med OGS ute og ny arabisk penge-storm i horisonten, samt at City ser bra ut, tror jeg de har annet å konse på inntil vi evt mot all formodning begynner å bli litt bra igjen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Tror Saul ikke blir kjøpt.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Taper hjemme mot Mallorca. Det er en skam.

Lezah

Legg inn av Lezah »

VI går videre fra gruppe nå, Jollern!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Måten de har gjennomført denne kampen her på føler jeg er peak Atletico i Champions League.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Det er både store positive ting og store negative ting å ta med seg fra denne kampen.

Jan Oblak spiller muligens sin beste kamp i høst. Det er noen kommunikasjonsproblemer i forsvar, men det virker for meg som om Oblak kommuniserer med forsvaret, men at de ikke hører ham. Oblak er bortimot den eneste fredsmegleren av spillerne utpå banen når det bryter ut slosskamp i andre omgang.

Atlético er heldige med dommeravgjørelsene idag synes jeg. Mange marginale - om enn ikke veldig avgjørende - avgjørelser som går i favør Colchoneros igjennom førsteomgangen og frem til utvisningen av Carrasco. Utvisningen av Wendell er jeg ikke enig i. Hadde det vært en roligere kamp så ville det selvfølgelig vært helt feil av Wendell å reise albuen sin der, men jeg tror rett og slett at Wendell følte seg truet grunnet stemningen og det faktum at han sto midt blant Atléticobenken med en Cunha sprintende mot seg.

Carrasco oppførte seg som en drittsekk hele kampen igjennom. Han gjorde endel gode ting med ball tidlig, men skryten som kommentator kom med når han ble sendt av banen er jeg ikke enig i. Han satte Hermoso (og Oblak) i farlige situasjoner gang på gang, og var nær ved å lage et straffespark ettersom at han gikk noe hardt inn i en takling i første omgang.

Atlético spilte denne kampen med en forsvarsfemmer bestående av én venstreback, én høyreback, én defensiv midtbanespiller, én hengende spiss/midtbanepotet og én ving. Samtidig så hadde man Cunha, Félix og Correa på benken. Denne ubalansen mellom stoppere og spisser i laget er helt hårreisende, selv om det blir bedre hvis man regner Kondogbia som en stopper - en posisjon han har spilt bra de 4 gangene han har gjort det denne sesongen.

Griezmann og Cunha var et veldig godt angrepspar i denne kampen. Mye bevegelighet og press fra begge, og fint samspill ved to-tre anledninger.
Griezmann fortjener ekstra skryt idag. Gøy å se at når Carrasco blir sendt ut så dropper Griezmann ned som venstre ving-back og uten ball så ligger han på en flat linje med midtstopperne. Målet ser ikke særlig imponerende ut, men Griezmann er veldig tidlig med å rygge vekk fra resten av spillerne inne i boksen og vente på bakerste, vel vitende om at han kommer til å score hvis ballen på ett eller annet vis ender bak der.

Man merker seg at Luis Suárez lever og ånder fotball. Både på hvor fortvilet han er over å gå av banen, og på at han er ved Griezmann sin side innen 4 sekunder etter at franskmannen setter ballen i nota. Ingen var raskere med å feire målet enn uruguayaneren som viser hele følelsesregisteret igjennom kampen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tir des 07, 2021 10:30 pm VI går videre fra gruppe nå, Jollern!
Schåll!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Resultatene har ikke vært allverdens, men spillet denne sesongen synes jeg har vært noe av det beste man har sett fra Atlético. Vi har en midtstoppergjeng som ikke er til å juble hurra for, og en Oblak som spiller dårligere enn noensinne (Stole Dimitrievski har forøvrig vært La Ligas beste keeper imo), men totalt sett så er jeg fornøyd med prestasjonene.

Litt trist at Real Madrid overpresterer like mye som vi gjorde forrige sesong.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Helle

dussen

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nå er det krise.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Næhh. Atleti kommer ikke til å sparke Simeone, og vil dermed ha en lys fremtid.

Spillet fortsetter å sitte. Folk bryr seg altfor mye om resultater. Selvfølgelig ønsker alle å ha best mulig resultater, og det hadde selvfølgelig vært kjekkere å vinne serien enn å tape, men når det kommer til å spå fremtiden så er det altfor mange som ser på resultater. Det er altfor mange som ser på HUB. Resultater forteller deg hva som har skjedd, ikke hva som kommer til å skje.

Målet bør ikke være å prøve å forandre på det som allerede har skjedd. Målet bør være å sette seg selv i en posisjon til å gjøre det best mulig i fremtiden.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: ons des 22, 2021 9:16 pm Målet bør ikke være å prøve å forandre på det som allerede har skjedd. Målet bør være å sette seg selv i en posisjon til å gjøre det best mulig i fremtiden.
RM med vrien kamp mot Valencia neste (ok, AMs este ligakamp er ikke lett den heller men føkk it). Am har en hengekamp, jeg nekter å gi opp gull til de rødhvite.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Correa setter den fra midtstreken! 1-0 borte mot Ubåten.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kaotiske 40 minutter så langt

MadBum

Legg inn av MadBum »

Atletico Madrid går fra tap til tap nå. Makan. Simeone out!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Uvant å se AM som dette.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: lør jan 22, 2022 9:47 pm Uvant å se AM som dette.
Correa var en ekstra deilig mann igår.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: søn jan 23, 2022 2:05 pm
Lezah skrev: lør jan 22, 2022 9:47 pm Uvant å se AM som dette.
Correa var en ekstra deilig mann igår.
Rimelig bananas sluttspurt, veldig artig.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Overtidsminuttene mellom Atletico og Valencia denne sesongen har jo vært mildt sagt loco.

Lezah

Legg inn av Lezah »

ElGuaje skrev: søn jan 23, 2022 3:35 pm Overtidsminuttene mellom Atletico og Valencia denne sesongen har jo vært mildt sagt loco.
OT: Hva er/fra hvor er avataren din igjen..?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»