Hva spiller dere?

Svar
Harduetforslag

Re: Hva spiller dere?

Legg inn av Harduetforslag »

Har akkurat begynt på Elden Ring, synes det er litt choppy på PS5 når man vimser rundt, bedre når man er i mindre omgivelser (f.eks huler). Er ikke helt overbevist om innholdet i verden helt forsvarer open world konseptet, men det er kanskje bare meg. Er heller ikke helt sikker på at jeg liker konseptet om å vimse rundt i håp om å finne quests, helt greit at man ikke nødvendigvis trenger Garmin navigasjon i spill men det virker jo som om folk i stor grad googler områder/folk/quests uansett. Enkelte ting virker i overkant tidkrevende å finne...Er også litt bekymret for at det blir i overkant mye grinding

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Kjøpte Gran Turismo, men etter oppdateringen så virker det jo fullstendig meningsløst. Spillet er mer eller mindre konstruert for å få spillerne til å betale mikrotransaksjoner for å kjøpe biler

qbah

Legg inn av qbah »

Ingen egen cs:go tråd her inne? Mener det var det på ***debatt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Max Payne-spillene får en remake i samarbeid med Rockstar.


Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Tok sjansen på Elden Ring selv om jeg ikke har vært noen Souls-kjenner før, og det er helt fantastisk sålangt. Spilt i tolv timer men allikevel såvidt begynt på main story. Størrelsen og kvaliteten på den åpne verden er ikke til å tro, knuser fullstendig alt annet av open worlds på markedet.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Machine_Head skrev: tor apr 07, 2022 9:59 am Tok sjansen på Elden Ring selv om jeg ikke har vært noen Souls-kjenner før, og det er helt fantastisk sålangt. Spilt i tolv timer men allikevel såvidt begynt på main story. Størrelsen og kvaliteten på den åpne verden er ikke til å tro, knuser fullstendig alt annet av open worlds på markedet.
Siofra River er en helt nydelig plass (utseendemessig.)

Du kan jo komme dit fra The Mistwood hvis du har lyst.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Prøvde meg litt på gran turismo 7. et makkverk av et spill med alt for lite og dyrt innhold

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Jolla skrev: tor apr 07, 2022 2:42 pm
Machine_Head skrev: tor apr 07, 2022 9:59 am Tok sjansen på Elden Ring selv om jeg ikke har vært noen Souls-kjenner før, og det er helt fantastisk sålangt. Spilt i tolv timer men allikevel såvidt begynt på main story. Størrelsen og kvaliteten på den åpne verden er ikke til å tro, knuser fullstendig alt annet av open worlds på markedet.
Siofra River er en helt nydelig plass (utseendemessig.)

Du kan jo komme dit fra The Mistwood hvis du har lyst.
Notert! Dette er nok er godt stykke lenger ut i spillet enn der jeg er, jeg driver fortsatt og loker rundt i Limgrave :lol: Fant en egen halvøy sør derfra igår, der Castle Morne er blant annet. Den følelsen jeg fikk av å oppdage et enormt slott jeg kunne gå inn i, uten at det var noen form for oppdrag eller quest markers i forkant var helt enorm. Ren utforskelsesglede!

trønderen

Legg inn av trønderen »

Machine_Head skrev: tor apr 07, 2022 4:43 pm ren utforskelsesglede!
Bedre kan man ikke beskrive Elden Ring.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Machine_Head skrev: tor apr 07, 2022 4:43 pm
Jolla skrev: tor apr 07, 2022 2:42 pm
Machine_Head skrev: tor apr 07, 2022 9:59 am Tok sjansen på Elden Ring selv om jeg ikke har vært noen Souls-kjenner før, og det er helt fantastisk sålangt. Spilt i tolv timer men allikevel såvidt begynt på main story. Størrelsen og kvaliteten på den åpne verden er ikke til å tro, knuser fullstendig alt annet av open worlds på markedet.
Siofra River er en helt nydelig plass (utseendemessig.)

Du kan jo komme dit fra The Mistwood hvis du har lyst.
Notert! Dette er nok er godt stykke lenger ut i spillet enn der jeg er, jeg driver fortsatt og loker rundt i Limgrave :lol: Fant en egen halvøy sør derfra igår, der Castle Morne er blant annet. Den følelsen jeg fikk av å oppdage et enormt slott jeg kunne gå inn i, uten at det var noen form for oppdrag eller quest markers i forkant var helt enorm. Ren utforskelsesglede!
Mistwood er jo en del av østre Limgrave.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Jolla skrev: tor apr 07, 2022 10:14 pm
Machine_Head skrev: tor apr 07, 2022 4:43 pm
Jolla skrev: tor apr 07, 2022 2:42 pm

Siofra River er en helt nydelig plass (utseendemessig.)

Du kan jo komme dit fra The Mistwood hvis du har lyst.
Notert! Dette er nok er godt stykke lenger ut i spillet enn der jeg er, jeg driver fortsatt og loker rundt i Limgrave :lol: Fant en egen halvøy sør derfra igår, der Castle Morne er blant annet. Den følelsen jeg fikk av å oppdage et enormt slott jeg kunne gå inn i, uten at det var noen form for oppdrag eller quest markers i forkant var helt enorm. Ren utforskelsesglede!
Mistwood er jo en del av østre Limgrave.
Neimen daså, da hadde jeg utforsket enda mindre enn jeg trodde! Nye fire timer ca spilt idag, fortsatt for det meste i Limgrave :lol:
Klarte å rote meg bort til Caelid da, der var jeg ikke lenge for å si det sånn.

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

Bilde

Blitt ferdig med et par spill de siste dagene. Først runda jeg Luckslinger. Outlaw action med tidlig Sierra stil grafikk og quirky humor! Det varmet mitt gamle gamer hjerte! Du kommer inn i en nesten livløs ville vesten by og blir sendt ut av den fulle sheriffen for å ta en gjeng med skurker som har ødelagt byen. Simpelheten er en del av sjarmen og måten historien bli utført gjorde det hele til en kul opplevelse.

Bilde


Bilde

Litt rart at de har laget et spill basert på Marsupilami i dag. Jeg husker dette lang-halede dyret fra cameos i Sprint tegneserien og fikk vel noen tegneserie hefter utgitt her i Norge også under navnet Spiralis, men visste ikke at det fortsatt var en ting. Men her kommer et nytt Donkey Kong Country-stil spill med denne figuren kalt Marsupilami - Hoobadventure. Ganske gøy. Ikke for vanskelig, med unntak av de to siste brettene, men ganske koselig 2D platformer. Jeg brukte tydeligvis dobbelt så mye tid på å bli ferdig med spillet enn de på howlongtobeat.com, noe som kan tyde på hvor dårlig jeg er på slike spill, men jeg følte det gikk jevnt greit og jeg koste meg gjennom hele spillet.


Har startet på New Super Lucky's Tale. Bare spilt et parr timer, men dette er et søtt 3D platformer som jeg sikkert kommer til å ha det gøy med de neste dagene.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Er begynt på Final Fantasy 7, 8 og 10.
Har fulgt med på spillene tidligere da min eks spilte dem for mange år siden, men å spille disse selv når det er så mange år siden, så husker jeg også svært lite av spillene og da blir de "nye" for meg nå.

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Yoku’s Island Express. Helt konge Pinball-Metroidvania

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Testet ut gt7 til ps4 og må si at dette er et skikkelig drittspill. joda fin grafikk og sånn men det mangler innhold og i tillegg så er de hissige på mikrotransaksjoner

Så føkk kaz og gran turismo det blir forza på meg framover

boombis

Legg inn av boombis »

For tiden går det i gode gamle Master of Orion II og Hearts of iron IV...

Har rundet alt for mange timer i de spillene nå.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

boombis skrev: tir mai 10, 2022 9:22 pm For tiden går det i gode gamle Master of Orion II og Hearts of iron IV...

Har rundet alt for mange timer i de spillene nå.
Hearts of Iron er kjekt det. Hva er favoritt-moden din / favorittscenarioet?

peraleks

Legg inn av peraleks »

Machine_Head skrev: ons feb 09, 2022 6:09 pm
LANISTA skrev: ons feb 09, 2022 11:42 am Står fast. Spilt RDR2, story mode flere ganger. Fordi jeg elsker Rockstar når de fokuserer på historien ikke online.
Jeg likte Modern Warfare. Jeg tok det for hva det er, ikke mer.
Var veldig fascinert av Assasin Creed med Ezio.
Jeg elsker gode historier med god grafikk.
På bakgrunn av dette, kan noe tipse meg om noe jeg trolig har gått glipp av?
Har f.eks ikke spilt Ghost Recon. Er det noe å anbefale?
Har du spilt det siste God of War? Helt vanvittig bra, og oppfølgeren er ikke langt unna!
Gleder meg som bare det.
Eneste minuset er at jeg mest sannsynlig må kjøpe ps5.

boombis

Legg inn av boombis »

Jolla skrev: man mai 23, 2022 10:45 pm
boombis skrev: tir mai 10, 2022 9:22 pm For tiden går det i gode gamle Master of Orion II og Hearts of iron IV...

Har rundet alt for mange timer i de spillene nå.
Hearts of Iron er kjekt det. Hva er favoritt-moden din / favorittscenarioet?
Har vel stort sett spilt det vanila. Akkurat nå har jeg et spill hvor jeg prøver å få sovjetisk infanteri til å fungere. Du verden for noen massive tap de tar når du skal angripe...

BioDex

Legg inn av BioDex »

Ordle, wordle og golf rival :mrgreen:

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

boombis skrev: tir mai 24, 2022 10:47 am
Jolla skrev: man mai 23, 2022 10:45 pm
Hearts of Iron er kjekt det. Hva er favoritt-moden din / favorittscenarioet?
Har vel stort sett spilt det vanila.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Vanilla med Road to 76 er temmelig bra. Kaiserreich er min favoritt for tiden.

boombis

Legg inn av boombis »

Altså, må vel modifisere det litt vanilla med ymse DLCer. Har snust litt på noen moder, men har ikke sett noen som fristet.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Har lestet ned Diablo Immortal, men hører at det bare er pay to win. Så da får jeg forsøke å holde meg unna. Jeg betalte jo litt i Hearhstone også, men klarte stort sett å holde det gående uten å bruke penger. Det har jeg skjønt er verre denne gangen.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Elden ring ble det første fromsoft spillet jeg har rundet helt alene. Spilt alle spillene bortsett fra ds2 med en kompis, så vi har tatt litt forskjellige bosser der.

Men hjelpe meg for en mestringsfølelse man får i Elden ring når man får det til!

Bongis

Legg inn av Bongis »

Jeg liker tydeligvis smerte. New game + god of war på gmgow vanskelighetsgrad. Jeg prøver å ta Sigrun nå. Det er noe av det dummeste, utfordrende og gøyeste jeg prøver meg på. 90% av angrepene tar meg på 1 angrep. Denne bossen blir et månedsprosjekt, eller et sommerprosjekt! Anbefales ikke, eller anebefales hvis du vil ha en utfordring. Uten tvil den vanskeligste bossen jeg har prøvd meg på. Inkludert alle from soft bosser. Grøss!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Testet Songs of Conquest i helgen hos en kompis, må nok kjøpe det denne uken. Retro-stil turnbased opplegg, med åpenbare hint til særlig Heroes 3 men også Warcraft 3.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Bongis skrev: lør jun 11, 2022 12:44 am Elden ring ble det første fromsoft spillet jeg har rundet helt alene. Spilt alle spillene bortsett fra ds2 med en kompis, så vi har tatt litt forskjellige bosser der.

Men hjelpe meg for en mestringsfølelse man får i Elden ring når man får det til!
Elden Ring virker langt mer overkommelig enn Demon Souls og Dark Souls-spillene (hadde ikke sjans å klare de), har spilt ca. 9 timer nå og er godt i gang. Prøvd meg ett par ganger på Margit, men er litt underlevelet enda virker det som.
Liker atmosfæren og verdenen sålangt, litt kjipt at kamera og bildeflyten ikke er optimal dog. Savner også følelsen av nextgen grafikk, det er ikke Elden Ring i nærheten av å levere. Kanskje FROM burde hyrt inn BluePoint for å fikse de momentene.

Hedning

Legg inn av Hedning »

I ettermiddag starter jeg forhåpentligvis å spille Stray som kommer senere i dag.


Hedning

Legg inn av Hedning »

Logget inn i Ps Store,og Stray var gratis med det Ps+ aboet jeg fikk videreført.
Ordinær pris var 299 kr

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»