Hva spiller dere?

Svar
ElGuaje

Re: Hva spiller dere?

Legg inn av ElGuaje »

Thecokeman skrev: søn mar 05, 2023 3:16 pm Har utsatt og utsatt det å fullføre Red Dead Redemption 2 nå i flere år, men i går ble jeg ferdig med de ordinære kapitlene, har fortsatt igjen epilogene. For meg er det ingen tvil om at dette er historiens beste spill og jeg sliter ekstremt med å finne noe å spille når jeg er ferdig, for jeg vet at jeg bare vil lengte tilbake. Men det ender vel opp med enten GTA trilogien eller Mafia trilogien.

Selvfølgelig fortsatt mye jeg kan kose meg med i RDR, men ganske vemodig å være ferdig med selve historien.
RDR2 er et fantastisk spill, helt klart en av mine favoritter og. Man blir så investert i Arthur som en karakter, og så er det så deilig å bare gjøre "ingenting" i spillet. Om det er å fiske, eller bra ri opp til en fjelltopp.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Spiller igjennom Final Fantasy Theathrythm: Final Bar Line og koser meg gløgg ihjel. Nostalgien på sitt beste og det er bare ren kos å spille igjennom for min del.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lastet nylig ned Manhunt for et par tiere eller hva det kostet, mange gode minner fra back in the days med dette syke spillet.

Hebbe61

Legg inn av Hebbe61 »

Skyrim.
Kjøpte Anniversary Edition+Special Edition i februar da det var på salg hos Steam etter å ha fulgt en Youtuber som kjørte en "blind" gjennomspilling.Før det har jeg bare spilt originalutgaven fro 2011.
Starte opp med den vanlige utgaven men har etter hvert gått over til å spille "Survival Mode".
En hardere utgave av Skyrim som krever mer planlegging enn bare å zappe fra by til by til sted.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hebbe61 skrev: fre mar 17, 2023 9:36 pm Skyrim.
Kjøpte Anniversary Edition+Special Edition i februar da det var på salg hos Steam etter å ha fulgt en Youtuber som kjørte en "blind" gjennomspilling.Før det har jeg bare spilt originalutgaven fro 2011.
Starte opp med den vanlige utgaven men har etter hvert gått over til å spille "Survival Mode".
En hardere utgave av Skyrim som krever mer planlegging enn bare å zappe fra by til by til sted.
Artig du nevner det.

Jeg har blitt "ferdig" med Skyrim mang en gang opp gjennom årene, men i det siste har jeg spilt en del fast-paced spill og fikk litt lyst på mer bedagelig tempo/spille i mitt eget tempo. Så forleden startet jeg opp en Survival Mode-save på Legendary vanskelighetsgrad, og har bestemt meg for at det er permadeath. Mye orging i form av å planlegge ekspedisjoner etc, samt at jeg forsøker å lage "depoter" med mat rundt om, så å skaffe seg husrom i byene samt sikre player homes er på agendaen. Spiller på den nye versjonen, så det er nært uendelig med gear, men samtidig vet jeg at mye av dette er nært umulig for meg å prøve meg på enda, og særlig mtp permadeath.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Akkurat lasta ned og begynt på God of War ettersom det var gratis. Og med Ragnarok ute - så må det gis et forsøk.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Driver å spiller igjennom Dead Rising. Har aged helt ok, men håper dette spillet for en remake down the line.

Jalli

Legg inn av Jalli »

Oppdaget nylig at det legendariske Deluxe Ski Jump 2 er kommet som app...

startelver

Legg inn av startelver »

Spiller Grand Theft Auto V, er på første level.

Hadde ikke PC før som taklet sånne spill , men har nå en rimelig gaming PC, og det funker som bare det.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Bilde

Spiller gt7 etter jeg fant en glitch som gjør at alt fra garage kan brukes på grus

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

startelver skrev: tir apr 11, 2023 10:46 am Spiller Grand Theft Auto V, er på første level.

Hadde ikke PC før som taklet sånne spill , men har nå en rimelig gaming PC, og det funker som bare det.
Kos deg! du kommer til å ha mye glede av det spillet

Anbefaler også red dead 2 nå som du har pc det ser enda bedre ut, hatt mange fine turer med Arthur Morgan

Longva

Legg inn av Longva »

Spilt meg gjennom Zelda, Breath of the Wild, Master mode + DLC for andre gang (fjerde gang uten master mode). Var noen år siden sist, så greit å få det i fingrene igjen, og er nå klar for Tears of the Kingdom i mai!

Min store spillsynd er at jeg ikke har spilt Last of Us (jeg er nintendo-freak), så vurderer virkelig å kjøpe det, å spille det fremover...

Draciger

Legg inn av Draciger »

Longva skrev: ons apr 12, 2023 5:41 pm Spilt meg gjennom Zelda, Breath of the Wild, Master mode + DLC for andre gang (fjerde gang uten master mode). Var noen år siden sist, så greit å få det i fingrene igjen, og er nå klar for Tears of the Kingdom i mai!

Min store spillsynd er at jeg ikke har spilt Last of Us (jeg er nintendo-freak), så vurderer virkelig å kjøpe det, å spille det fremover...
U ain't gonna regret it.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Draciger skrev: ons apr 12, 2023 6:11 pm
U ain't gonna regret it.
Nå som jeg endelig har fått meg en PS5, så vurderer jeg å kjøpe dette spillet.

Grafikken er kraftig forbedret, kan jeg se av bilder fra YouTube, men er det andre ting som gjør dette spesielt , sammenlignet med originalen, som jeg for øvrig likte veldig godt.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Godt igang med Mass Effect 2 remastered nå, fy faen for et utrolig bra spill det er.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

startelver skrev: tir apr 11, 2023 10:46 am Spiller Grand Theft Auto V, er på første level.

Hadde ikke PC før som taklet sånne spill , men har nå en rimelig gaming PC, og det funker som bare det.
Hvis du har en konsoll typ ps3 ps4 så kan du fin bruke kontrollene til pcspill bare skaffe ds3 eller ds4 tool

kontrollene kommer ferdig mappet

startelver

Legg inn av startelver »

Ostemanden skrev: ons apr 12, 2023 7:55 pm
startelver skrev: tir apr 11, 2023 10:46 am Spiller Grand Theft Auto V, er på første level.

Hadde ikke PC før som taklet sånne spill , men har nå en rimelig gaming PC, og det funker som bare det.
Hvis du har en konsoll typ ps3 ps4 så kan du fin bruke kontrollene til pcspill bare skaffe ds3 eller ds4 tool

kontrollene kommer ferdig mappet
Nei har en Logitech Attack 3 jeg har brukt til flightsim før, må bare få satt den opp riktig.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Machine_Head skrev: ons apr 12, 2023 7:13 pm Godt igang med Mass Effect 2 remastered nå, fy faen for et utrolig bra spill det er.
Den serien har jeg alltid hatt ønske om å starte på men det virker så omfattende og tidskrevende.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: ons apr 12, 2023 8:16 pm
Ostemanden skrev: ons apr 12, 2023 7:55 pm
startelver skrev: tir apr 11, 2023 10:46 am Spiller Grand Theft Auto V, er på første level.

Hadde ikke PC før som taklet sånne spill , men har nå en rimelig gaming PC, og det funker som bare det.
Hvis du har en konsoll typ ps3 ps4 så kan du fin bruke kontrollene til pcspill bare skaffe ds3 eller ds4 tool

kontrollene kommer ferdig mappet
Nei har en Logitech Attack 3 jeg har brukt til flightsim før, må bare få satt den opp riktig.
Jeg testet det men får ikke mappet knappene. Men noen ga meg et tips om å prøve XBox controller emulator for windows. Så da får vi se, hvis ikke må jeg inn på Finn og få tak i en gammel controller . Er litt tungvint å være på keyboard.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

startelver skrev: ons apr 12, 2023 8:16 pm
Ostemanden skrev: ons apr 12, 2023 7:55 pm
startelver skrev: tir apr 11, 2023 10:46 am Spiller Grand Theft Auto V, er på første level.

Hadde ikke PC før som taklet sånne spill , men har nå en rimelig gaming PC, og det funker som bare det.
Hvis du har en konsoll typ ps3 ps4 så kan du fin bruke kontrollene til pcspill bare skaffe ds3 eller ds4 tool

kontrollene kommer ferdig mappet
Nei har en Logitech Attack 3 jeg har brukt til flightsim før, må bare få satt den opp riktig.
Kjøp deg en logitec gamepad, har et par sånne og man kan velge mellom directinput eller xput..

https://www.komplett.no/product/775767/ ... ?q=gamepad

startelver

Legg inn av startelver »

Ostemanden skrev: ons apr 12, 2023 10:56 pm
startelver skrev: ons apr 12, 2023 8:16 pm
Ostemanden skrev: ons apr 12, 2023 7:55 pm

Hvis du har en konsoll typ ps3 ps4 så kan du fin bruke kontrollene til pcspill bare skaffe ds3 eller ds4 tool

kontrollene kommer ferdig mappet
Nei har en Logitech Attack 3 jeg har brukt til flightsim før, må bare få satt den opp riktig.
Kjøp deg en logitec gamepad, har et par sånne og man kan velge mellom directinput eller xput..

https://www.komplett.no/product/775767/ ... ?q=gamepad
Bestilt!

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

startelver skrev: ons apr 12, 2023 11:36 pm
Ostemanden skrev: ons apr 12, 2023 10:56 pm
startelver skrev: ons apr 12, 2023 8:16 pm

Nei har en Logitech Attack 3 jeg har brukt til flightsim før, må bare få satt den opp riktig.
Kjøp deg en logitec gamepad, har et par sånne og man kan velge mellom directinput eller xput..

https://www.komplett.no/product/775767/ ... ?q=gamepad
Bestilt!
Herlig, Har ikke spilt med tastatur på mange år, får det rett og slett ikke til uten gampad, på 90 og ridlig 2000 tallet spilte jeg og brodern split screen i need for speed, ene spilte med pilene og andre spilte med wasd tastene

trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg så etter et lite spill jeg kunne spille mens jeg venter på Zelda. Gikk over Xbox Game Pass og fant at Tunic lå der, så jeg lastet det ned. Men jeg startet ikke på det, da oppmerksomheten min ble rettet mot Vampire Survivors. For et herlig lite spill. Jeg kommer nok ikke til å spille det mange timer hver dag, men dette var virkelig et kosespill som jeg kommer til å spille en time nå og da, gjerne med en podcast på øret.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Man er jo litt late to the party her, men holder på med Ghost of Tsushima om dagen. For et herlig spill det er.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Fra i morgen av blir det Zelda for alle pengene. Ligger som nummer 1 på Opencritic med en score på 97.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Jeg har ikke spilt Nintendo siden N64.
Åssen er forrige Zelda spill for en som syns Ocarina Of Time var til tider jævlig vanskelig uten guide med full kart?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Kun mobilspill her. For det meste COD Mobile. Tror aldri jeg kommer til å kjøpe en skikkelig spillkonsoll igjen. Mobilen er fin sånn sett; man kan spille når man har litt dødtid, uansett hvor man er.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Spent på om gamer.no skal være like kontrære nå som da de ga Breath of the Wild 6/10.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

LeSorcier skrev: tor mai 11, 2023 2:57 pm Kun mobilspill her. For det meste COD Mobile. Tror aldri jeg kommer til å kjøpe en skikkelig spillkonsoll igjen. Mobilen er fin sånn sett; man kan spille når man har litt dødtid, uansett hvor man er.
Hva med PC? Det er jo der du har virkelig klassespill som hele Paradox-inventaret, samt andre 4X-spill.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»