Hva spiller dere?

Svar
palimpsest

Hva spiller dere?

Legg inn av palimpsest »

Vi hadde vel en sånn tråd på gamle vgd? Fortsetter her.

På tiden på ferie, så lite spilling, men har Skyward Sword på tapeten når jeg kommer hjem. Ellers gleder jeg meg vilt til Diablo 2 remaken kommer i september, er vel knapt noe annet spill jeg har brukt like mye tid på.

Lezah

Legg inn av Lezah »

palimpsest skrev: søn jul 18, 2021 6:37 pm Vi hadde vel en sånn tråd på gamle vgd? Fortsetter her.

På tiden på ferie, så lite spilling, men har Skyward Sword på tapeten når jeg kommer hjem. Ellers gleder jeg meg vilt til Diablo 2 remaken kommer i september, er vel knapt noe annet spill jeg har brukt like mye tid på.
Snakket med Canucks om retrospill, så i kveld er det Heroes of Might and Magic 3 det går i mellom andre mer voksne prosjekter. Det er så ekstremt tidløst, og har fremdeles en enorm spillerbase som også har utviklet egne patcher og add-ons, over 20 år etter utgivelse.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Akkurat nå går det i FF9 for n’te gang. Litt for liten tid i hverdagen til å engasjere meg i nyere spill. Blir bare downloads på Ps4 for tiden.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Fringegirl skrev: søn jul 18, 2021 7:49 pm Akkurat nå går det i FF9 for n’te gang. Litt for liten tid i hverdagen til å engasjere meg i nyere spill. Blir bare downloads på Ps4 for tiden.
FF9 er jo en klassiker, er vel det jeg har spilt flest ganger av FF-spillene. Har spilt igjennom alle nå etterhvert som de har blitt sluppet til iOS og Switch, og FF9 står som en bauta sammen med FF8 som har en spesiell plass siden det var det første jeg spilte i serien.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Lezah skrev: søn jul 18, 2021 7:45 pmSnakket med Canucks om retrospill, så i kveld er det Heroes of Might and Magic 3 det går i mellom andre mer voksne prosjekter. Det er så ekstremt tidløst, og har fremdeles en enorm spillerbase som også har utviklet egne patcher og add-ons, over 20 år etter utgivelse.
HoMM har jeg faktisk aldri spilt, men var et spill jeg veeldig lenge hadde planer om å prøve ut.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

Går mest i Hitman: WoA for tiden, men vurderer å starte opp med litt Age of Empires 2 igjen snart.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

palimpsest skrev: søn jul 18, 2021 7:53 pm
Fringegirl skrev: søn jul 18, 2021 7:49 pm Akkurat nå går det i FF9 for n’te gang. Litt for liten tid i hverdagen til å engasjere meg i nyere spill. Blir bare downloads på Ps4 for tiden.
og FF9 står som en bauta sammen med FF8 som har en spesiell plass siden det var det første jeg spilte i serien.
8 og 9 er gull.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Mac/PC: Stormfall - Age of War i 10 år
Pad: World of Tanks
Telefon: GolfClash

:)

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Har sust gjennom de fleste gratisspillene til PS5, så nå er det tilbake til andre gjennomspilling av RDR 2. Utrolig hvor mye man ikke har fått med seg, nå kan jeg også google frem ting jeg ikke vil misse uten å bli spoilet.

Var også i gang med Resident Evil: Biohazard og er kommet et stykke, men rett og slett ikke hatt tid. Når det er uvisst hvor mye tid man har på å spille om gangen, er det lettere å hive på mer åpne spill.

Lezah

Legg inn av Lezah »

HeskeyTime skrev: man jul 19, 2021 2:27 pm Har sust gjennom de fleste gratisspillene til PS5, så nå er det tilbake til andre gjennomspilling av RDR 2. Utrolig hvor mye man ikke har fått med seg, nå kan jeg også google frem ting jeg ikke vil misse uten å bli spoilet.

Var også i gang med Resident Evil: Biohazard og er kommet et stykke, men rett og slett ikke hatt tid. Når det er uvisst hvor mye tid man har på å spille om gangen, er det lettere å hive på mer åpne spill.
Jeg vet seriøst ikke om jeg orker å begynne igjen! Eneste er at det er en tropisk øy jeg virkelig ikke fikk utforsket skikkelig, og jeg tror hele dritten er "playable", ikke kun der storyen fører en..?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 2:48 pm
Jeg vet seriøst ikke om jeg orker å begynne igjen! Eneste er at det er en tropisk øy jeg virkelig ikke fikk utforsket skikkelig, og jeg tror hele dritten er "playable", ikke kun der storyen fører en..?
Det er playable, er vel et par unike fugler og slanger man kan finne, men lite å finne på.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Her går det I FIFA 18 (far mot sønn), GTA 3 (far), GTA V (sønn) og div andre.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Sjekket litt på Steam nå først.

Har et usunt antall timer i Europa Universalis 4 som troner ganske så på toppen for min del over de senere årene.

Konsumert en del timer i ETS2 og ATS også.

Av eldre spill som jeg finner frem med jevne mellomrom så er det spill som Rollercoaster Tycoon 2, Diablo II, Settlers III og Heroes of Might and Magic III Complete.

Sistnevnte børstet jeg støvet av nå takket være Lezah, hvor jeg lastet ned en MOD-pakke han anbefalte.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Jeg reiser en god del. Er det noen anbefalinger av kurante spill som funker bra offline? Har prøvd noen få som passer på pad/telefon, men ingen som har slått an skikkelig

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Canucks skrev: man jul 19, 2021 9:21 pmAv eldre spill som jeg finner frem med jevne mellomrom så er det spill som […] Diablo II[…].
Er du ladd for remaken som kommer i september eller? Tror jeg kommer til å bruke en usunn mengde tid på det når det kommer

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

palimpsest skrev: man jul 19, 2021 9:38 pm
Canucks skrev: man jul 19, 2021 9:21 pmAv eldre spill som jeg finner frem med jevne mellomrom så er det spill som […] Diablo II[…].
Er du ladd for remaken som kommer i september eller? Tror jeg kommer til å bruke en usunn mengde tid på det når det kommer
Spent på hvordan den blir, om den er tro til orginalen, eller om den blir som nye VGD.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Canucks skrev: man jul 19, 2021 9:40 pm
palimpsest skrev: man jul 19, 2021 9:38 pm
Canucks skrev: man jul 19, 2021 9:21 pmAv eldre spill som jeg finner frem med jevne mellomrom så er det spill som […] Diablo II[…].
Er du ladd for remaken som kommer i september eller? Tror jeg kommer til å bruke en usunn mengde tid på det når det kommer
Spent på hvordan den blir, om den er tro til orginalen, eller om den blir som nye VGD.
Av det jeg har sett skal den visst være neo-vgds rake motsetning - altså særs tro mot originalen, helt ned til at man beholder de samme bugsene.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

palimpsest skrev: man jul 19, 2021 9:44 pm
Canucks skrev: man jul 19, 2021 9:40 pm
palimpsest skrev: man jul 19, 2021 9:38 pm

Er du ladd for remaken som kommer i september eller? Tror jeg kommer til å bruke en usunn mengde tid på det når det kommer
Spent på hvordan den blir, om den er tro til orginalen, eller om den blir som nye VGD.
Av det jeg har sett skal den visst være neo-vgds rake motsetning - altså særs tro mot originalen, helt ned til at man beholder de samme bugsene.
Perfekt.

:D

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Canucks skrev: man jul 19, 2021 9:49 pm
palimpsest skrev: man jul 19, 2021 9:44 pm
Canucks skrev: man jul 19, 2021 9:40 pm

Spent på hvordan den blir, om den er tro til orginalen, eller om den blir som nye VGD.
Av det jeg har sett skal den visst være neo-vgds rake motsetning - altså særs tro mot originalen, helt ned til at man beholder de samme bugsene.
Perfekt.

:D
Haha, fantastisk! 😄
Sist redigert av palimpsest den man jul 19, 2021 9:52 pm, redigert 1 gang totalt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fortsatte på Days Gone litt nå i kveld, etter en lengre pause. vet ikke hvorfor pusen kom, blir ofte sånn når jeg nærmer meg spill jeg liker :P
Aner ikke hvorfor den fikk en del dårlige kritikker. Ikke nyskapende eller noe, men veldig moro og storyen langt fra så dårlig som enkelte ville ha det til. har i ettertid vært snakk om at det var anmeldere som saboterte litt for spillet, som ofte har blitt bra tatt imot av spillerne og per nå er populært på PC også etter å ha blitt sluppet der ganske nylig.

Open world zombie-verden, en slags blanding av TLOU og RDR :P

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 9:51 pm Open world zombie-verden, en slags blanding av TLOU og RDR :P
Bilde

steponit

Legg inn av steponit »

Jeg har spilt ganske mye Divinity 2: Original Sin i det siste, men er tilbake til Europa Universalis 4 nå.
Spiller og Stellaris innimellom med noen venner.

Knthz

Legg inn av Knthz »

Fikk tilgang til closed beta or det nye Amazon spillet New World i dag. Spent på hvordan det vil bli. Savner et nytt, sterkt mmo.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Jeg og kona har brukt en del timer på Skyward Sword HD. Aldri spilt originalen, har faktisk prestert å aldri spille et eneste Zeldaspill før jeg spilte Breath of the Wild så er ganske stas med disse overprisa og "minimal effort" remasterne til Nintendo da det viser seg at her har jeg gått glipp av mye. Så langt så er vi på god vei ut i Skyward Sword HD, og jeg har 100% Breath of the Wild + DLC'er, samt vi har kost oss med Link's Awakening.

Bongis

Legg inn av Bongis »

HeskeyTime skrev: man jul 19, 2021 2:27 pm Har sust gjennom de fleste gratisspillene til PS5, så nå er det tilbake til andre gjennomspilling av RDR 2. Utrolig hvor mye man ikke har fått med seg, nå kan jeg også google frem ting jeg ikke vil misse uten å bli spoilet.
Jeg og holder på med RDR 2 nå. Det er så mye jeg har gått glipp av i dette spillet at det er nesten uvirkelig! Akkurat som deg, så kan jeg google meg frem til akkurat det jeg vil. For tiden så er dette en jaktesimulator enn noe annet. Men jeg ELSKER det! Jeg har bestemt meg for å fullføre trapper. Og det er amazing. Jeg trodde ikke at dette skulle være så tilfredsstillende

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Bongis skrev: tor jul 22, 2021 3:09 pm
HeskeyTime skrev: man jul 19, 2021 2:27 pm Har sust gjennom de fleste gratisspillene til PS5, så nå er det tilbake til andre gjennomspilling av RDR 2. Utrolig hvor mye man ikke har fått med seg, nå kan jeg også google frem ting jeg ikke vil misse uten å bli spoilet.
Jeg og holder på med RDR 2 nå. Det er så mye jeg har gått glipp av i dette spillet at det er nesten uvirkelig! Akkurat som deg, så kan jeg google meg frem til akkurat det jeg vil. For tiden så er dette en jaktesimulator enn noe annet. Men jeg ELSKER det! Jeg har bestemt meg for å fullføre trapper. Og det er amazing. Jeg trodde ikke at dette skulle være så tilfredsstillende
Gjorde samme greia, ble avhengig av å få perfect pelt og Legend of the East Satchel. Digger storyen så mye at jeg er plutselig er kommet midtveis inn i kapittel 4 (ups), men her tenker jeg det er bråstopp for å fullføre strangers og legendary animals.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Valorant for alle penga. Det eneste som er kjipt er at jeg bruker alt for mye penger på skins.

SuperChargers

Legg inn av SuperChargers »

Hitman I og II. Storkoser meg. Blir nok et kjøp av treeren også. Liker at jeg kan konse maks og gå for SASO før adhden slår skikkelig til og det blir en «kill everyone challenge».

Noe som skjer sånn ca hver eneste gang.

Anbefales varmt om man ikke har spilt det. 👍🏻

Sveinboer

Legg inn av Sveinboer »

Så plutselig Ninja Gaiden Master Collection på Steam og ble veldig interessert, helt til jeg så at det var Sigma versjonene og ikke de orginale 360 spillene... Så da ble det å fortsette med Mass Effect Legendary Edition. Er på Mass Effect 3 nå. Har ikke spilt disse spillene siden jeg hadde de på 360 for lenge siden, så det har vært et flott gjensyn

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Lastet ned Zelda : Skyward Sword før helgen, så har stort sett bare spilt det. Litt klønete styring på håndkontrollen, men veldig godt inntrykk til nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»