Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Svar
GoingKronos

Re: Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Legg inn av GoingKronos »

Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 11:26 pm Aborter for hele landet har økt fra 3000 før liberaliseringen begynte på 60-tallet til over 10.000 idag. Den største gruppen som tar abort er kvinner i 20 og 30 årene, ikke tenåringer, tallene for tenåringer alene er uvesentlige.
Det bor nesten 2 millioner flere mennesker i Norge nå enn i 1960, det er derfor man ser på antall per 1000 innbyggere. Og man kan selvsagt ikke sammenligne med en tid der det var ulovlig, for vi har naturlig nok ingen oversikt over antall illegale aborter.

Og poenget mitt er at det beviselig er slik at seksualundervisning og utdeling av prevensjon fungerer, noe Norge dokumenterer til fulle.

Rent teknisk så har vi i dag også kommet dit at de aller fleste aborter er med tabletter og ikke inngrep, så det i seg selv gjør jo at forbud vil ha begrenset effekt. Det er rett og slett ikke kontrollerbart.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 2:24 am Vi ville ikke sett mer enn en tredobling av antall aborter uten liberaliseringen på 60-tallet. Ja, mørketallene er inkludert.
Hva synes din herre over at du bryter det 8. bud?

En antar at det årlig ble utført opptil 10 000 aborter illegalt pr år i Norge på 60-tallet. I tillegg til de 3500 lovlige.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

newsflash skrev: tor feb 10, 2022 10:36 pm
Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 10:27 pm "Stor nedgang i antallet aborter i Texas etter innføringen av streng lov i dag kl 22:18 av NTB
Antallet aborter i Texas i USA falt med 60 prosent i september i fjor, den første måneden etter at delstatens nye, strenge abortlov trådte i kraft.Det ble registrert 2.200 aborter i Texas i september i fjor, mot 5.400 måneden før."


Gode nyheter for Texas som viser hvorfor loven var helt nødvendig for å forsvare retten til liv.
Vel, nedgangen er i lovlige aborter.

Tar du med illegale aborter, samt de som reiser ut av Texas tenker jeg antallet vil være rimelig identisk.

Det er kun de aller fattigste og ressurssvake du eventuelt hindrer å ta abort med denne loven.
Hvilket trolig er poenget med loven.

Viktig å holde oppe antallet "working poor".

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 10:36 pm
KongOlav2 skrev: tor feb 10, 2022 10:33 pm
Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 10:32 pm Nei, religiøse mennesker forholder seg til vitenskaplige fakta og god moral. Det er derfor vi ikke synes kvinner skal kunne drepe foster for å prioritere fester, studier eller jobb slik 90% av alle aborter skyldes f.eks.
Nei, det gjør dere ikke. Dere forholder dere til en konservativ tolkning av snart 2000 år gamle skrifter. Det er utelukkende psykopater som baserer tilværelsen sin på tekster som ble forfattet for så lang tid siden og har vært tilnærmet uendret siden den tid.
Kristne utgjør den største religionen i verden med milliarder av troende. Dere ateister er en ubetydelig minoritet, også her i Norge som er et grunnlovsfestet kristent land.Moralen i Bibelen bygger vi fortsatt på den dag idag, og er grunnlaget for mange av lovene i vårt land. Liker du ikke dette kan du sikkert søke asyl i Kina eller Nord-Korea som er ateistiske.
Moralen i Bibelen er bare den mennesklige moral nedskrevet i en tilfeldig bok.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 10:44 pm
KongOlav2 skrev: tor feb 10, 2022 10:43 pm
Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 10:41 pm Nei, vi er økende takket være høye fødselstall, flere konverteringer og innvandring. Og som Pew Research sine tall viser vil dere ateistiske "mennesker" falle som andel på verdensbasis :D
Merkelig da at meningsmålinger viser at andelen religiøse i Norge synker. Og det er langt flere som vender seg bort fra religion enn ikke-religiøse som konveterer.

https://www.dagbladet.no/nyheter/stadig ... d/72519866

Hva viser tallene fra Pew for utviklede land? Som i Vest-Europa og USA.
Feil, som SSB sine tall fra sesember viser er det kun 26% av befolkningen i Norge som benekter Guds eksistens. Og den andelen vil altså falle takket være lave fødselstall som gjør at ateistene blir gamle og dør ut over tid.
Det å være medlem av Den Norske Kirke betyr ikke at man er praktiserende kristen. Hele min famile er medlemmer, men ingen har vært i kiren utenom bryllup, dåp, konfirmasjon og begravelse. Det er koplet til ren tradisjon, ikke religiøs tro

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

GoingKronos skrev: fre feb 11, 2022 7:42 am
Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 11:26 pm Aborter for hele landet har økt fra 3000 før liberaliseringen begynte på 60-tallet til over 10.000 idag. Den største gruppen som tar abort er kvinner i 20 og 30 årene, ikke tenåringer, tallene for tenåringer alene er uvesentlige.
Det bor nesten 2 millioner flere mennesker i Norge nå enn i 1960, det er derfor man ser på antall per 1000 innbyggere. Og man kan selvsagt ikke sammenligne med en tid der det var ulovlig, for vi har naturlig nok ingen oversikt over antall illegale aborter.

Og poenget mitt er at det beviselig er slik at seksualundervisning og utdeling av prevensjon fungerer, noe Norge dokumenterer til fulle.

Rent teknisk så har vi i dag også kommet dit at de aller fleste aborter er med tabletter og ikke inngrep, så det i seg selv gjør jo at forbud vil ha begrenset effekt. Det er rett og slett ikke kontrollerbart.
For noe tull, det er fortsatt abort og noe vi kan og bør gjøre noe med. Tredobling av antall aborter betyr at det tas flere aborter idag enn før liberaliseringen, også per innbyggere.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

newsflash skrev: fre feb 11, 2022 8:37 am
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 2:24 am Vi ville ikke sett mer enn en tredobling av antall aborter uten liberaliseringen på 60-tallet. Ja, mørketallene er inkludert.
Hva synes din herre over at du bryter det 8. bud?

En antar at det årlig ble utført opptil 10 000 aborter illegalt pr år i Norge på 60-tallet. I tillegg til de 3500 lovlige.
Helt feil, de 3000 er totalen, lovlig og ulovlige aborter.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Rainmaker skrev: fre feb 11, 2022 8:51 am
Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 10:44 pm
KongOlav2 skrev: tor feb 10, 2022 10:43 pm
Merkelig da at meningsmålinger viser at andelen religiøse i Norge synker. Og det er langt flere som vender seg bort fra religion enn ikke-religiøse som konveterer.

https://www.dagbladet.no/nyheter/stadig ... d/72519866

Hva viser tallene fra Pew for utviklede land? Som i Vest-Europa og USA.
Feil, som SSB sine tall fra sesember viser er det kun 26% av befolkningen i Norge som benekter Guds eksistens. Og den andelen vil altså falle takket være lave fødselstall som gjør at ateistene blir gamle og dør ut over tid.
Det å være medlem av Den Norske Kirke betyr ikke at man er praktiserende kristen. Hele min famile er medlemmer, men ingen har vært i kiren utenom bryllup, dåp, konfirmasjon og begravelse. Det er koplet til ren tradisjon, ikke religiøs tro
I SSB sin undersøkelse spør man kun om hva man tror, uavhengig av medlemskap. Var det så vanskelig å skjønne? :lol:

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:55 am
Rainmaker skrev: fre feb 11, 2022 8:51 am
Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 10:44 pm Feil, som SSB sine tall fra sesember viser er det kun 26% av befolkningen i Norge som benekter Guds eksistens. Og den andelen vil altså falle takket være lave fødselstall som gjør at ateistene blir gamle og dør ut over tid.
Det å være medlem av Den Norske Kirke betyr ikke at man er praktiserende kristen. Hele min famile er medlemmer, men ingen har vært i kiren utenom bryllup, dåp, konfirmasjon og begravelse. Det er koplet til ren tradisjon, ikke religiøs tro
I SSB sin undersøkelse spør man kun om hva man tror, uavhengig av medlemskap. Var det så vanskelig å skjønne? :lol:
Andelen nordmenn som sier de tror på Gud, har falt fra 53 prosent til 30 prosent på 35 år. [...]
I undersøkelsen svarer 48 prosent nei på spørsmålet om de tror på Gud. [...]
Andelen som ser på seg selv som personlig kristne, har gått ned fra 24 prosent til 21 prosent de siste to åra.


Jeg vet ikke hvor du vil hen, men å misrepresentere en undersøkelse på den måten du gjør, det kan umulig være særlig god etterlevelse av kristen moral. Men du står til ansvar for Herren, ikke oss vanlige dødeølig.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 am
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:55 am
Rainmaker skrev: fre feb 11, 2022 8:51 am

Det å være medlem av Den Norske Kirke betyr ikke at man er praktiserende kristen. Hele min famile er medlemmer, men ingen har vært i kiren utenom bryllup, dåp, konfirmasjon og begravelse. Det er koplet til ren tradisjon, ikke religiøs tro
I SSB sin undersøkelse spør man kun om hva man tror, uavhengig av medlemskap. Var det så vanskelig å skjønne? :lol:
Andelen nordmenn som sier de tror på Gud, har falt fra 53 prosent til 30 prosent på 35 år. [...]
I undersøkelsen svarer 48 prosent nei på spørsmålet om de tror på Gud. [...]
Andelen som ser på seg selv som personlig kristne, har gått ned fra 24 prosent til 21 prosent de siste to åra.


Jeg vet ikke hvor du vil hen, men å misrepresentere en undersøkelse på den måten du gjør, det kan umulig være særlig god etterlevelse av kristen moral. Men du står til ansvar for Herren, ikke oss vanlige dødeølig.
Du viser til en gammel måling, målingen jeg sikter til ble publisert i Desember, og viser at kun 26% benekter Guds eksistens. Ateister er altså en ubetydelig minoritet :lol:

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:07 am
Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 am
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:55 am I SSB sin undersøkelse spør man kun om hva man tror, uavhengig av medlemskap. Var det så vanskelig å skjønne? :lol:
Andelen nordmenn som sier de tror på Gud, har falt fra 53 prosent til 30 prosent på 35 år. [...]
I undersøkelsen svarer 48 prosent nei på spørsmålet om de tror på Gud. [...]
Andelen som ser på seg selv som personlig kristne, har gått ned fra 24 prosent til 21 prosent de siste to åra.


Jeg vet ikke hvor du vil hen, men å misrepresentere en undersøkelse på den måten du gjør, det kan umulig være særlig god etterlevelse av kristen moral. Men du står til ansvar for Herren, ikke oss vanlige dødeølig.
Du viser til en gammel måling, målingen jeg sikter til ble publisert i Desember, og viser at kun 26% benekter Guds eksistens. Ateister er altså en ubetydelig minoritet :lol:
Som sagt, du står til ansvar for guden din. Ikke meg.
Du tror kanskje at du skal klare å lure meg, men hvis du tror at du skal lure guden din, da bør du søke nåde.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 11:30 am
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:07 am
Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 am

Andelen nordmenn som sier de tror på Gud, har falt fra 53 prosent til 30 prosent på 35 år. [...]
I undersøkelsen svarer 48 prosent nei på spørsmålet om de tror på Gud. [...]
Andelen som ser på seg selv som personlig kristne, har gått ned fra 24 prosent til 21 prosent de siste to åra.


Jeg vet ikke hvor du vil hen, men å misrepresentere en undersøkelse på den måten du gjør, det kan umulig være særlig god etterlevelse av kristen moral. Men du står til ansvar for Herren, ikke oss vanlige dødeølig.
Du viser til en gammel måling, målingen jeg sikter til ble publisert i Desember, og viser at kun 26% benekter Guds eksistens. Ateister er altså en ubetydelig minoritet :lol:
Som sagt, du står til ansvar for guden din. Ikke meg.
Du tror kanskje at du skal klare å lure meg, men hvis du tror at du skal lure guden din, da bør du søke nåde.
Jeg forsøker ikke å lure noen, SSB sine tall er fakta, og de viser altså at ateistene er en ubetydelig minoritet, slik dere alltid har vært :lol: Alle må stå til ansvar for Gud, også dere som benekter Hans eksistens.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 am
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:55 am
Rainmaker skrev: fre feb 11, 2022 8:51 am

Det å være medlem av Den Norske Kirke betyr ikke at man er praktiserende kristen. Hele min famile er medlemmer, men ingen har vært i kiren utenom bryllup, dåp, konfirmasjon og begravelse. Det er koplet til ren tradisjon, ikke religiøs tro
I SSB sin undersøkelse spør man kun om hva man tror, uavhengig av medlemskap. Var det så vanskelig å skjønne? :lol:
Andelen nordmenn som sier de tror på Gud, har falt fra 53 prosent til 30 prosent på 35 år. [...]
I undersøkelsen svarer 48 prosent nei på spørsmålet om de tror på Gud. [...]
Andelen som ser på seg selv som personlig kristne, har gått ned fra 24 prosent til 21 prosent de siste to åra.


Jeg vet ikke hvor du vil hen, men å misrepresentere en undersøkelse på den måten du gjør, det kan umulig være særlig god etterlevelse av kristen moral. Men du står til ansvar for Herren, ikke oss vanlige dødeølig.
Som du ser av andre svar, så stemmer ikke det.

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:48 am
Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 11:30 am
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:07 am Du viser til en gammel måling, målingen jeg sikter til ble publisert i Desember, og viser at kun 26% benekter Guds eksistens. Ateister er altså en ubetydelig minoritet :lol:
Som sagt, du står til ansvar for guden din. Ikke meg.
Du tror kanskje at du skal klare å lure meg, men hvis du tror at du skal lure guden din, da bør du søke nåde.
Jeg forsøker ikke å lure noen, SSB sine tall er fakta, og de viser altså at ateistene er en ubetydelig minoritet, slik dere alltid har vært :lol: Alle må stå til ansvar for Gud, også dere som benekter Hans eksistens.
Ikke bare bedrar du din herre, men du fornærmer også vår vestlige kulturarv med dine tankefeil.

At noen er registrert i et register er intet bevis for hva de måtte mene eller tro. Og når man spør folk direkte, er det bare 21 % som tror på de samme eventyrene som deg.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:55 am
Helt feil, de 3000 er totalen, lovlig og ulovlige aborter.
Kilde? Lurer veldig på hvordan man kan måle antall illegale aborter.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 12:49 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:48 am
Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 11:30 am

Som sagt, du står til ansvar for guden din. Ikke meg.
Du tror kanskje at du skal klare å lure meg, men hvis du tror at du skal lure guden din, da bør du søke nåde.
Jeg forsøker ikke å lure noen, SSB sine tall er fakta, og de viser altså at ateistene er en ubetydelig minoritet, slik dere alltid har vært :lol: Alle må stå til ansvar for Gud, også dere som benekter Hans eksistens.
Ikke bare bedrar du din herre, men du fornærmer også vår vestlige kulturarv med dine tankefeil.

At noen er registrert i et register er intet bevis for hva de måtte mene eller tro. Og når man spør folk direkte, er det bare 21 % som tror på de samme eventyrene som deg.
Jeg snakker om akkurat det ja, hva folk tror, ikke hvor de er registrert. Og da viser SSB sine tall at kun 26% er ateister som benekter Guds eksistens, dere ateister og deres eventyr og fantasier er altså i sterkt mindretall, skikkelige religiøse mennesker er i flertall :lol:

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 12:56 pm eg snakker om akkurat det ja, hva folk tror, ikke hvor de er registrert. Og da viser SSB sine tall at kun 26% er ateister som benekter Guds eksistens, dere ateister og deres eventyr og fantasier er altså i sterkt mindretall, skikkelige religiøse mennesker er i flertall :lol:
Du kan gjerne linke til disse tallene fra SSB. Så får vi se nøyaktig hva de har spurt om.

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 447

Legg inn av Keva »

Imariuz skrev: tor feb 10, 2022 11:26 pm Aborter for hele landet har økt fra 3000 før liberaliseringen begynte på 60-tallet til over 10.000 idag. Den største gruppen som tar abort er kvinner i 20 og 30 årene, ikke tenåringer, tallene for tenåringer alene er uvesentlige.
Og det er sikkert bare en forglemmelse at du ikke har gitt oss en link til dokumentasjon av disse luftige påstandene?

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Dokumentasjonen har jeg gitt allerede, en voksen kan hjelpe dere som ikke greier å finne det.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 1:19 pm Dokumentasjonen har jeg gitt allerede, en voksen kan hjelpe dere som ikke greier å finne det.
Hvor er den dokumentasjonen? Jeg ser ingen link om den ikke ligger langt bak i tråden. Tror iallfall ikke på deg siden religiøse er patologiske løgnere.

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 12:56 pm
Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 12:49 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:48 am Jeg forsøker ikke å lure noen, SSB sine tall er fakta, og de viser altså at ateistene er en ubetydelig minoritet, slik dere alltid har vært :lol: Alle må stå til ansvar for Gud, også dere som benekter Hans eksistens.
Ikke bare bedrar du din herre, men du fornærmer også vår vestlige kulturarv med dine tankefeil.

At noen er registrert i et register er intet bevis for hva de måtte mene eller tro. Og når man spør folk direkte, er det bare 21 % som tror på de samme eventyrene som deg.
Jeg snakker om akkurat det ja, hva folk tror, ikke hvor de er registrert. Og da viser SSB sine tall at kun 26% er ateister som benekter Guds eksistens, dere ateister og deres eventyr og fantasier er altså i sterkt mindretall, skikkelige religiøse mennesker er i flertall :lol:
Jeg registrerer at du omtaler din Gud, hinduistenes Gud(er) og muslimenes gud i entall. Det må da være enda en sak å be om nåde for.

Så lenge du ikke dokumenterer påatanden din om SSB (lenke, tittel eller lignende), står påstanden og faller på din troverdighet. Og jeg tror jeg har nesten alle med meg når jeg sier at den vurderes å være lav.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 1:31 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 12:56 pm
Rhabagatz skrev: fre feb 11, 2022 12:49 pm

Ikke bare bedrar du din herre, men du fornærmer også vår vestlige kulturarv med dine tankefeil.

At noen er registrert i et register er intet bevis for hva de måtte mene eller tro. Og når man spør folk direkte, er det bare 21 % som tror på de samme eventyrene som deg.
Jeg snakker om akkurat det ja, hva folk tror, ikke hvor de er registrert. Og da viser SSB sine tall at kun 26% er ateister som benekter Guds eksistens, dere ateister og deres eventyr og fantasier er altså i sterkt mindretall, skikkelige religiøse mennesker er i flertall :lol:
Jeg registrerer at du omtaler din Gud, hinduistenes Gud(er) og muslimenes gud i entall. Det må da være enda en sak å be om nåde for.

Så lenge du ikke dokumenterer påatanden din om SSB (lenke, tittel eller lignende), står påstanden og faller på din troverdighet. Og jeg tror jeg har nesten alle med meg når jeg sier at den vurderes å være lav.
Jeg har dokumentert min påstand, tallene fra SSB er soleklare: Kun 26% er ateister som benekter Guds eksistens, skikkelige, religiøse mennesker er i soleklart flertall.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:55 am
newsflash skrev: fre feb 11, 2022 8:37 am
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 2:24 am Vi ville ikke sett mer enn en tredobling av antall aborter uten liberaliseringen på 60-tallet. Ja, mørketallene er inkludert.
Hva synes din herre over at du bryter det 8. bud?

En antar at det årlig ble utført opptil 10 000 aborter illegalt pr år i Norge på 60-tallet. I tillegg til de 3500 lovlige.
Helt feil, de 3000 er totalen, lovlig og ulovlige aborter.
Nei det stemmer ikke, det ble utført mellom 7000 og 10 000 aborter illegalt i Norge årlig på 60-tallet.

Link

Dette er opplysninger du har fått tidligere. Hvorfor fortsetter du å spre feil info?

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

newsflash skrev: fre feb 11, 2022 1:43 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:55 am
newsflash skrev: fre feb 11, 2022 8:37 am

Hva synes din herre over at du bryter det 8. bud?

En antar at det årlig ble utført opptil 10 000 aborter illegalt pr år i Norge på 60-tallet. I tillegg til de 3500 lovlige.
Helt feil, de 3000 er totalen, lovlig og ulovlige aborter.
Nei det stemmer ikke, det ble utført mellom 7000 og 10 000 aborter illegalt i Norge årlig på 60-tallet.

Link

Dette er opplysninger du har fått tidligere. Hvorfor fortsetter du å spre feil info?
Antatt , Ifølge en wikipedia artikkel :lol: Dette var også etter at det ble liberalisert i 1964.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Nå fant jeg sannsynligvis undersøkelsen som denne sosiopatkristne henviser til:

https://www.ssb.no/kultur-og-fritid/rel ... ng-i-norge

Figur 5 sier følgende:

13 % vet at gud finnes.
16 % tviler, men tror at gud finnes.
5 % tror enkelte ganger
22 % tror på høyere makt
19 % kan ikke finne ut
26 % tror ikke på gud

Her tolkes jo mildt sagt tallene kreativt. Men det er ikke noe spesielt overraskende at sosiopatreligiøse gjør nettopp dette. De er jo noen patologisk, uredelige løgnere av natur!

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

56% tror på Gud, kun 26% benekter og 19% vet ikke. Tallene er så enkle å skjønne at selv ateister kan forstå dem :lol:

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 1:52 pm 56% tror på Gud, kun 26% benekter og 19% vet ikke. Tallene er så enkle å skjønmne at selv ateister kan forstå dem :lol:
Nei, 22 % tror på en høyere makt, det trenger absolutt ikke å være en gud. Det kan være nærmest hva som helst. Det er rimelig mye annet det går an å tro på utenom de tvangstankene som de tre ørkenreligionene står for.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 1:45 pm Antatt , Ifølge en wikipedia artikkel :lol: Dette var også etter at det ble liberalisert i 1964.
Nå var det jo oppgitt en kilde da, men du er som vanlig uhyre selektiv med hva du tar til deg.

Er du ikke redd for å bryte det 8. bud?

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

KongOlav2 skrev: fre feb 11, 2022 1:54 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 1:52 pm 56% tror på Gud, kun 26% benekter og 19% vet ikke. Tallene er så enkle å skjønmne at selv ateister kan forstå dem :lol:
Nei, 22 % tror på en høyere makt, det trenger absolutt ikke å være en gud. Det kan være nærmest hva som helst. Det er rimelig mye annet det går an å tro på utenom de tvangstankene som de tre ørkenreligionene står for.
Liker du ikke kristendommen kan du når som helst flytte fra vårt kristne land, dere ateister som benekter Gud er som vist i mindretall :lol: Dere får sikkert asyl i NK eller Kina.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

newsflash skrev: fre feb 11, 2022 1:55 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 1:45 pm Antatt , Ifølge en wikipedia artikkel :lol: Dette var også etter at det ble liberalisert i 1964.
Nå var det jo oppgitt en kilde da, men du er som vanlig uhyre selektiv med hva du tar til deg.

Er du ikke redd for å bryte det 8. bud?
En wikipedia artikkel er ingen kilde :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»