Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Svar
Brukeravatar
Keva
Innlegg: 443

Re: Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Legg inn av Keva »

newsflash skrev: fre feb 11, 2022 1:55 pm
Nå var det jo oppgitt en kilde da, men du er som vanlig uhyre selektiv med hva du tar til deg.

Er du ikke redd for å bryte det 8. bud?
Helt ærlig tror jeg dette er en profil som først og fremst er ute etter å skjemme ut kristne og avskrekke usikre sjeler som eventuelt tenker på å abonnere på kristen tro.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Keva skrev: lør feb 12, 2022 10:35 am Helt ærlig tror jeg dette er en profil som først og fremst er ute etter å skjemme ut kristne og avskrekke usikre sjeler som eventuelt tenker på å abonnere på kristen tro.
Ja må innrømme at tanken har slått meg...

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Keva skrev: lør feb 12, 2022 10:35 am
newsflash skrev: fre feb 11, 2022 1:55 pm
Nå var det jo oppgitt en kilde da, men du er som vanlig uhyre selektiv med hva du tar til deg.

Er du ikke redd for å bryte det 8. bud?
Helt ærlig tror jeg dette er en profil som først og fremst er ute etter å skjemme ut kristne og avskrekke usikre sjeler som eventuelt tenker på å abonnere på kristen tro.
Nei, jeg følger den kristne tro og dens lære. Hatet og intoleransen fra ateistene her inne endrer ikke på dette.

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 443

Legg inn av Keva »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 10:39 am
Helt ærlig tror jeg dette er en profil som først og fremst er ute etter å skjemme ut kristne og avskrekke usikre sjeler som eventuelt tenker på å abonnere på kristen tro.
Nei, jeg følger den kristne tro og dens lære. Hatet og intoleransen fra ateistene her inne endrer ikke på dette.
Da gjør du i alle fall en glimrende jobb med å avskrekke folk fra å befatte seg med kristen tro.
Flott innsats! 8-)

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Ingen blir skremt av det jeg skriver om de ikke allerede er hatefulle intolerante ateister, som uansett aldri vil ta til seg vitenskaplige fakta og fornuft. Deres meninger betyr ingenting uansett da er og forblir en ubetydelig minoritet.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Gideg skrev: fre feb 11, 2022 10:32 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:30 pm
Gideg skrev: fre feb 11, 2022 10:28 pm
Stemmer ikke med virkeligheten.
Jo, det er dette kvinner selv sier.
I følge denne undersøkelsen sier noen menn og kvinner dette, men flertallet av kvinner ønsker ikke mange barn, slik er det.
Fødselstallene har sunket jevnt igjennom mange år, ikke bare i norge.
Jeg synes nesten det er en selvfølge at kvinner ikke ønsker seg så mange barn. Det er dyrt nok med en eller to barn, og man skal tross alt gi de en trygg oppvekst uten å måtte snu på hver krone 24/7. Og plutselig stikker barnefaren og man blir sittende som enslig mor..

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pfrog567 skrev: lør feb 12, 2022 11:20 am
Gideg skrev: fre feb 11, 2022 10:32 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:30 pm Jo, det er dette kvinner selv sier.
I følge denne undersøkelsen sier noen menn og kvinner dette, men flertallet av kvinner ønsker ikke mange barn, slik er det.
Fødselstallene har sunket jevnt igjennom mange år, ikke bare i norge.
Og plutselig stikker barnefaren og man blir sittende som enslig mor..
Nå er det da mye vanligere at han blir bedt om å stikke, og blir sittende med stort barnebidrag...

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Henningsen skrev: lør feb 12, 2022 11:28 am
pfrog567 skrev: lør feb 12, 2022 11:20 am
Gideg skrev: fre feb 11, 2022 10:32 pm
I følge denne undersøkelsen sier noen menn og kvinner dette, men flertallet av kvinner ønsker ikke mange barn, slik er det.
Fødselstallene har sunket jevnt igjennom mange år, ikke bare i norge.
Og plutselig stikker barnefaren og man blir sittende som enslig mor..
Nå er det da mye vanligere at han blir bedt om å stikke, og blir sittende med stort barnebidrag...
Ja, det hender det også. Mange ganger er den ene ikke bedre enn den andre. Og det er barna det går utover som regel :(

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pfrog567 skrev: lør feb 12, 2022 11:40 am
Henningsen skrev: lør feb 12, 2022 11:28 am
pfrog567 skrev: lør feb 12, 2022 11:20 am

Og plutselig stikker barnefaren og man blir sittende som enslig mor..
Nå er det da mye vanligere at han blir bedt om å stikke, og blir sittende med stort barnebidrag...
Ja, det hender det også. Mange ganger er den ene ikke bedre enn den andre. Og det er barna det går utover som regel :(
Ja, dessverre er det den uskyldige tredjeparten det går utover.
Ta av tre ganger er det kvinnen som tar initiativ til brudd.

https://www.nettavisen.no/livsstil/derf ... ivsbruddet.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Ikke at jeg liker denne loven akkurat, men livet er nok 100vis av ganger bedre i Texas enn under Taliban likevel.

Fago

Legg inn av Fago »

Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 pm
KongOlav2 skrev: fre feb 11, 2022 10:48 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 10:46 pm Gjør oss en tjeneste og flytte til Kina eller Nord-Korea sammen med de andre ateistene, så kan vi få beholde og videreføre vårt Norge med de verdiene landet vårt er bygd på. Ingen har forøvrig tatt til ordet for å bestemme over kvinner, det handler om å beskytte fosteret og dets rett til å leve.
Jeg vil at folk skal få bestemme selv. Gjør de det i Kina? Det er ikke jeg som er en forræder mot de liberale og humanistiske verdiene som det norske og andre vestlige samfunn er bygd på, det er du og dine like som vil gjøre oss til en kristen versjon av en talibanstat.
Ønsker ikke dette, noe du har fått forklart mange ganger allerede. Liberale verdier slik som slevbestemt abort er ikke norske verdier og ble heller ikke oppfunnet her, det ble påtvunget oss mot flertallets vilje, og har gjort stor skade på vårt land.
Vas. Sunne rasjonelle verdier er et europeisk fenomen. Taliban og sharialover hører ikke hjemme her. Du står helt fritt til å flytte til et land som har slike verdier.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:16 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 pm
KongOlav2 skrev: fre feb 11, 2022 10:48 pm
Jeg vil at folk skal få bestemme selv. Gjør de det i Kina? Det er ikke jeg som er en forræder mot de liberale og humanistiske verdiene som det norske og andre vestlige samfunn er bygd på, det er du og dine like som vil gjøre oss til en kristen versjon av en talibanstat.
Ønsker ikke dette, noe du har fått forklart mange ganger allerede. Liberale verdier slik som slevbestemt abort er ikke norske verdier og ble heller ikke oppfunnet her, det ble påtvunget oss mot flertallets vilje, og har gjort stor skade på vårt land.
Vas. Sunne rasjonelle verdier er et europeisk fenomen. Taliban og sharialover hører ikke hjemme her. Du står helt fritt til å flytte til et land som har slike verdier.
Jeg ønsker heller ikke sharialov som muslimene støtter, jeg ønsker tradisjonelle norske verdier slik vi hadde frem til kulturmarxismens fremvekst på 60-tallet. Venstreliberale og deres inviterte venner i Taliban må gjerne reise og aldri komme igjen, søppel som dere hører ikke hjemme her.

Fago

Legg inn av Fago »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 10:39 am
Keva skrev: lør feb 12, 2022 10:35 am
newsflash skrev: fre feb 11, 2022 1:55 pm
Nå var det jo oppgitt en kilde da, men du er som vanlig uhyre selektiv med hva du tar til deg.

Er du ikke redd for å bryte det 8. bud?
Helt ærlig tror jeg dette er en profil som først og fremst er ute etter å skjemme ut kristne og avskrekke usikre sjeler som eventuelt tenker på å abonnere på kristen tro.
Nei, jeg følger den kristne tro og dens lære. Hatet og intoleransen fra ateistene her inne endrer ikke på dette.
Intoleransen er det dere talibaner som står for.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:18 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 10:39 am
Keva skrev: lør feb 12, 2022 10:35 am

Helt ærlig tror jeg dette er en profil som først og fremst er ute etter å skjemme ut kristne og avskrekke usikre sjeler som eventuelt tenker på å abonnere på kristen tro.
Nei, jeg følger den kristne tro og dens lære. Hatet og intoleransen fra ateistene her inne endrer ikke på dette.
Intoleransen er det dere talibaner som står for.
Nei, er bare å lese kjapt gjennom tråden her, så ser man at ateistene og deres taliban venner er de mest hatefulle og intolerante som finnes :lol:

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:19 pm Nei, er bare å lese kjapt gjennom tråden her, så ser man at ateistene og deres taliban venner er de mest hatefulle og intolerante som finnes :lol:
Ja denne tråden er avslørende på mange måter. Ikke minst viser den hvordan de som påberoper seg å være kristendommens forsvarer har et noe tvilsomt forhold til sannheten...

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

newsflash skrev: lør feb 12, 2022 4:24 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:19 pm Nei, er bare å lese kjapt gjennom tråden her, så ser man at ateistene og deres taliban venner er de mest hatefulle og intolerante som finnes :lol:
Ja denne tråden er avslørende på mange måter. Ikke minst viser den hvordan de som påberoper seg å være kristendommens forsvarer har et noe tvilsomt forhold til sannheten...
Jeg har ikke løyet, uansett hvor mye du later som det. Vi ser raskt hvem som har et løst forhold til sannheten her, som vi også har sett i andre tråder :lol:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Ka9nen skrev: lør feb 12, 2022 4:09 pm Ikke at jeg liker denne loven akkurat, men livet er nok 100vis av ganger bedre i Texas enn under Taliban likevel.
Om man ser på hvor mange som flykter fra Texas i forhold til fraTaliban så tror jeg 100gangeren er alt for lite. Tror du må slenge på en null eller to til, om det kan brukes som en indikator

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:25 pm Jeg har ikke løyet, uansett hvor mye du later som det. Vi ser raskt hvem som har et løst forhold til sannheten her, som vi også har sett i andre tråder :lol:

Neida, selvfølgelig lyver du ikke. Det er like sikkert som at Jesus var guds sønn.

Fago

Legg inn av Fago »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:17 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:16 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 pm Ønsker ikke dette, noe du har fått forklart mange ganger allerede. Liberale verdier slik som slevbestemt abort er ikke norske verdier og ble heller ikke oppfunnet her, det ble påtvunget oss mot flertallets vilje, og har gjort stor skade på vårt land.
Vas. Sunne rasjonelle verdier er et europeisk fenomen. Taliban og sharialover hører ikke hjemme her. Du står helt fritt til å flytte til et land som har slike verdier.
Jeg ønsker heller ikke sharialov som muslimene støtter, jeg ønsker tradisjonelle norske verdier slik vi hadde frem til kulturmarxismens fremvekst på 60-tallet. Venstreliberale og deres inviterte venner i Taliban må gjerne reise og aldri komme igjen, søppel som dere hører ikke hjemme her.
Kristentaliban ønsker jo samme samfunn som muslimtaliban. Ingen forskjell, annet enn navnet.


Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:35 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:17 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:16 pm

Vas. Sunne rasjonelle verdier er et europeisk fenomen. Taliban og sharialover hører ikke hjemme her. Du står helt fritt til å flytte til et land som har slike verdier.
Jeg ønsker heller ikke sharialov som muslimene støtter, jeg ønsker tradisjonelle norske verdier slik vi hadde frem til kulturmarxismens fremvekst på 60-tallet. Venstreliberale og deres inviterte venner i Taliban må gjerne reise og aldri komme igjen, søppel som dere hører ikke hjemme her.
Kristentaliban ønsker jo samme samfunn som muslimtaliban. Ingen forskjell, annet enn navnet.

Du er den eneste som tror det, de av oss som har fullført barneskolen og har fulgt bedre med vet at det er stor forskjell på talibanstyrte, muslimske Afghanistan og kristne, demokratiske Texas. Du må nok få en voksen til å lære deg litt samfunnskunnskap før du prøver å diskutere med oss voksne :lol:

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:17 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:16 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 pm Ønsker ikke dette, noe du har fått forklart mange ganger allerede. Liberale verdier slik som slevbestemt abort er ikke norske verdier og ble heller ikke oppfunnet her, det ble påtvunget oss mot flertallets vilje, og har gjort stor skade på vårt land.
Vas. Sunne rasjonelle verdier er et europeisk fenomen. Taliban og sharialover hører ikke hjemme her. Du står helt fritt til å flytte til et land som har slike verdier.
Jeg ønsker heller ikke sharialov som muslimene støtter, jeg ønsker tradisjonelle norske verdier slik vi hadde frem til kulturmarxismens fremvekst på 60-tallet. Venstreliberale og deres inviterte venner i Taliban må gjerne reise og aldri komme igjen, søppel som dere hører ikke hjemme her.
Blir gjerne slik når man klamrer seg til fortida for enhver pris. Å kalle sinne egne landsmenn for søppel hører ikke hjemme blant norske verdier akkurat..

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Henningsen skrev: lør feb 12, 2022 4:28 pm
Om man ser på hvor mange som flykter fra Texas i forhold til fraTaliban så tror jeg 100gangeren er alt for lite. Tror du må slenge på en null eller to til, om det kan brukes som en indikator
jau, har ikke tallene foran meg men stemmer nok det.

Fago

Legg inn av Fago »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:19 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:18 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 10:39 am Nei, jeg følger den kristne tro og dens lære. Hatet og intoleransen fra ateistene her inne endrer ikke på dette.
Intoleransen er det dere talibaner som står for.
Nei, er bare å lese kjapt gjennom tråden her, så ser man at ateistene og deres taliban venner er de mest hatefulle og intolerante som finnes :lol:
Vi er vel ikke akkurat venner av dere talibaner....

Fago

Legg inn av Fago »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:41 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:35 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:17 pm Jeg ønsker heller ikke sharialov som muslimene støtter, jeg ønsker tradisjonelle norske verdier slik vi hadde frem til kulturmarxismens fremvekst på 60-tallet. Venstreliberale og deres inviterte venner i Taliban må gjerne reise og aldri komme igjen, søppel som dere hører ikke hjemme her.
Kristentaliban ønsker jo samme samfunn som muslimtaliban. Ingen forskjell, annet enn navnet.

Du er den eneste som tror det, de av oss som har fullført barneskolen og har fulgt bedre med vet at det er stor forskjell på talibanstyrte, muslimske Afghanistan og kristne, demokratiske Texas. Du må nok få en voksen til å lære deg litt samfunnskunnskap før du prøver å diskutere med oss voksne :lol:
Texas er i ferd med å bli overtatt av taliban. Andre stater også. Her fra Oklahoma: https://www.insideedition.com/oklahoma- ... tradicting

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Fago skrev: lør feb 12, 2022 5:37 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:19 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:18 pm

Intoleransen er det dere talibaner som står for.
Nei, er bare å lese kjapt gjennom tråden her, så ser man at ateistene og deres taliban venner er de mest hatefulle og intolerante som finnes :lol:
Vi er vel ikke akkurat venner av dere talibaner....
Det er ikke vi som er talibanere, vi er kristne. En voksen kan lære deg denne barnekunnskapen resten av oss lærte på barneskolen. At dere ateister er litt underutviklet og henger etter er ikke spesielt overraskende, du har jo vist dette med dine innlegg :lol:

Imariuz

Legg inn av Imariuz »


Fago

Legg inn av Fago »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 8:51 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 5:37 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:19 pm Nei, er bare å lese kjapt gjennom tråden her, så ser man at ateistene og deres taliban venner er de mest hatefulle og intolerante som finnes :lol:
Vi er vel ikke akkurat venner av dere talibaner....
Det er ikke vi som er talibanere, vi er kristne. En voksen kan lære deg denne barnekunnskapen resten av oss lærte på barneskolen. At dere ateister er litt underutviklet og henger etter er ikke spesielt overraskende, du har jo vist dette med dine innlegg :lol:
Taliban er taliban, enten de nå kaller seg kristne, muslimer, jøder, hinduer....whatever. Rett og slett taliban.

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:17 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:16 pm
Imariuz skrev: fre feb 11, 2022 11:02 pm Ønsker ikke dette, noe du har fått forklart mange ganger allerede. Liberale verdier slik som slevbestemt abort er ikke norske verdier og ble heller ikke oppfunnet her, det ble påtvunget oss mot flertallets vilje, og har gjort stor skade på vårt land.
Vas. Sunne rasjonelle verdier er et europeisk fenomen. Taliban og sharialover hører ikke hjemme her. Du står helt fritt til å flytte til et land som har slike verdier.
Jeg ønsker heller ikke sharialov som muslimene støtter, jeg ønsker tradisjonelle norske verdier slik vi hadde frem til kulturmarxismens fremvekst på 60-tallet. Venstreliberale og deres inviterte venner i Taliban må gjerne reise og aldri komme igjen, søppel som dere hører ikke hjemme her.
Du ønsker deg tilbake til 50 tallet, den tid da kvinner måtte leve på menns premisser?
Forskjellen fra 50 tallet og i dag er at vi har likestilling.
Kvinner har i dag tilgang til gode prevensjoner og kan derfor selv bestemme over egen reproduksjon.
Kvinner har også samme mulighet i dag til utdannelse og jobb.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Fago skrev: lør feb 12, 2022 9:14 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 8:51 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 5:37 pm

Vi er vel ikke akkurat venner av dere talibaner....
Det er ikke vi som er talibanere, vi er kristne. En voksen kan lære deg denne barnekunnskapen resten av oss lærte på barneskolen. At dere ateister er litt underutviklet og henger etter er ikke spesielt overraskende, du har jo vist dette med dine innlegg :lol:
Taliban er taliban, enten de nå kaller seg kristne, muslimer, jøder, hinduer....whatever. Rett og slett taliban.
Nei, taliban er en muslimsk terrorgruppe. Dette har voksne fått med oss for lenge siden.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Gideg skrev: lør feb 12, 2022 9:18 pm
Imariuz skrev: lør feb 12, 2022 4:17 pm
Fago skrev: lør feb 12, 2022 4:16 pm

Vas. Sunne rasjonelle verdier er et europeisk fenomen. Taliban og sharialover hører ikke hjemme her. Du står helt fritt til å flytte til et land som har slike verdier.
Jeg ønsker heller ikke sharialov som muslimene støtter, jeg ønsker tradisjonelle norske verdier slik vi hadde frem til kulturmarxismens fremvekst på 60-tallet. Venstreliberale og deres inviterte venner i Taliban må gjerne reise og aldri komme igjen, søppel som dere hører ikke hjemme her.
Du ønsker deg tilbake til 50 tallet, den tid da kvinner måtte leve på menns premisser?
Forskjellen fra 50 tallet og i dag er at vi har likestilling.
Kvinner har i dag tilgang til gode prevensjoner og kan derfor selv bestemme over egen reproduksjon.
Kvinner har også samme mulighet i dag til utdannelse og jobb.
Ønsker kun å fjerne selvbestemt abort for å beskytte retten til liv.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»