Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Svar
Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Re: Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Legg inn av Rainmaker »

Texas_John skrev: tor mai 19, 2022 2:53 pm
Rainmaker skrev: tor mai 19, 2022 8:19 am Prøv å les igjen. Det er ikke hva jeg har sagt.

Det jeg har sagt er at de som bryr seg om partneren har hat ekser, og antall ekser er usikre. Enda mer usikre fremstår de når de bruker begreper som "kvalitetsmann", og i tillegg kopler dette opp mot partnerens seksuelle historie.

Noe du gjør, og dermed viser for verden hvor usikker du er.

Du gir inntrykk av at du trenger ekstern validering av din egen maskulinitet og verdi --> usikkerhet på nettopp dette.
Nei, de er ikke usikre. Det er en helt normal ting å bry seg om, både for menn og kvinner men i særlig grad for menn, ettersom promiskuøse kvinner er helt håpløst å være i et monogamt forhold med. At du ikke bryr deg betyr bare at du ikke bryr deg, antakelig fordi du selv har vokst opp med promiskuøse foreldre, det er ingen korrelasjon til at du er noe mer selvsikker enn de som bryr seg om slike ting.
Mine foreldre har vært gift i 50 år i år, så der bommer du kraftig.

Igjen så viser du usikkerheten din ved å prøve å projisere den over på andre.

Slutt å overfør dine problemer til andre, de være seg enkeltpersoner eller grupper.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Texas_John skrev: tor mai 19, 2022 2:53 pm
Rainmaker skrev: tor mai 19, 2022 8:19 am Prøv å les igjen. Det er ikke hva jeg har sagt.

Det jeg har sagt er at de som bryr seg om partneren har hat ekser, og antall ekser er usikre. Enda mer usikre fremstår de når de bruker begreper som "kvalitetsmann", og i tillegg kopler dette opp mot partnerens seksuelle historie.

Noe du gjør, og dermed viser for verden hvor usikker du er.

Du gir inntrykk av at du trenger ekstern validering av din egen maskulinitet og verdi --> usikkerhet på nettopp dette.
Nei, de er ikke usikre. Det er en helt normal ting å bry seg om, både for menn og kvinner men i særlig grad for menn, ettersom promiskuøse kvinner er helt håpløst å være i et monogamt forhold med. At du ikke bryr deg betyr bare at du ikke bryr deg, antakelig fordi du selv har vokst opp med promiskuøse foreldre, det er ingen korrelasjon til at du er noe mer selvsikker enn de som bryr seg om slike ting.
Kan ikke si noe annet enn at det der var en snodig påstand, for å bruke hyggelige ord.
Så i særlig grad for menn så mener du menn mer trofast enn damer...det går nok begge veier.
Synes du er på tynn is her.

FROG

Legg inn av FROG »

Rainmaker skrev: man mai 16, 2022 12:40 pm
FROG skrev: man mai 16, 2022 11:08 am Jeg som abortmotstander har måtte leve med dette i hele mitt voksne liv, og har med demokratiske midler kjempet mot det, og om vi lykkes å få flertall for dette så må du faktisk akseptere dette, på lik linje jeg har måttet gjøre det i hele mitt voksne liv.
Ja, stakkars deg som har måttet leve med å ikke kunne tvinge andre mennesker til noe....
Det er jo ikke dette det handler om, det er en politisk uenighet der samfunnet endrer syn på ting hele tiden, og når det ikke går min vei må jeg tolerere det, og det forventer jeg også andre veien. Noe som ikke er automatikk i hos mange sosialister eller andre "ister" Det har historien vist oss så mange ganger. Demokratiet er så ufattelig skjørt akkurat på dette punktet og har ingen forsvarsmekanismer. Noe som har gjort at jeg har mistet troen på det som styre form. Det går ovenfor normalt tenkende mennesker, men for "ister" så er det en umulighet. Om det er islamister, sosialister, islamister eller nazister. For de er demokratiet bare et middel til å vinne makt, så avvikle hele demokratiet.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

FROG skrev: søn mai 22, 2022 10:12 pm
Det er jo ikke dette det handler om, det er en politisk uenighet der samfunnet endrer syn på ting hele tiden, og når det ikke går min vei må jeg tolerere det, og det forventer jeg også andre veien. Noe som ikke er automatikk i hos mange sosialister eller andre "ister" Det har historien vist oss så mange ganger. Demokratiet er så ufattelig skjørt akkurat på dette punktet og har ingen forsvarsmekanismer. Noe som har gjort at jeg har mistet troen på det som styre form. Det går ovenfor normalt tenkende mennesker, men for "ister" så er det en umulighet. Om det er islamister, sosialister, islamister eller nazister. For de er demokratiet bare et middel til å vinne makt, så avvikle hele demokratiet.
Det er ingen som tvinger deg til noe. Du vil imidlertid tvinge andre til noe du ikke er enig i. Og det en rettighet som svært mange anser som selvsagt i dagens moderne samfunn. Det er en form for flertallsdiktatur når man fratar mennesker, eller i dette tilfellet kvinner, en fundamental rettighet som retten til å bestemme over egen kropp.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

FROG skrev: søn mai 22, 2022 10:12 pm
Rainmaker skrev: man mai 16, 2022 12:40 pm
FROG skrev: man mai 16, 2022 11:08 am Jeg som abortmotstander har måtte leve med dette i hele mitt voksne liv, og har med demokratiske midler kjempet mot det, og om vi lykkes å få flertall for dette så må du faktisk akseptere dette, på lik linje jeg har måttet gjøre det i hele mitt voksne liv.
Ja, stakkars deg som har måttet leve med å ikke kunne tvinge andre mennesker til noe....
Det er jo ikke dette det handler om, det er en politisk uenighet der samfunnet endrer syn på ting hele tiden, og når det ikke går min vei må jeg tolerere det, og det forventer jeg også andre veien. Noe som ikke er automatikk i hos mange sosialister eller andre "ister" Det har historien vist oss så mange ganger. Demokratiet er så ufattelig skjørt akkurat på dette punktet og har ingen forsvarsmekanismer. Noe som har gjort at jeg har mistet troen på det som styre form. Det går ovenfor normalt tenkende mennesker, men for "ister" så er det en umulighet. Om det er islamister, sosialister, islamister eller nazister. For de er demokratiet bare et middel til å vinne makt, så avvikle hele demokratiet.
Det handler om at du vil nekte folk å gjøre noe, altså påtvinge dem dine meninger. Ingen tvinger abort på noen om det er lovlig.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

vadefugl skrev: tor mai 19, 2022 8:34 am Dere som er for abort, er dere ikke glad for at deres mødre nettopp ikke tok abort?
Hadde min mor tatt abort så hadde jeg ikke visst noe om det. Jeg hadde ikke eksistert.
Hadde en annen sædcelle fra faren min svømt litt fortere hadde jeg ikke visst noe om det. Jeg hadde ikke eksistert.
Osv.

Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: lør mai 14, 2022 1:12 pm

Er det i det hele tatt noe som lyder så hult som når rasisten roper ut om diskriminering..?
:lol:
De du kaller rasister kan jo også bli utsatt for hets. Mener du hets mot texanere og amerikanere på noen måte kan rettferdiggjøres?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

peraleks skrev: man mai 16, 2022 12:52 pm
FROG skrev: man mai 16, 2022 11:08 am
Solvgutt1 skrev: fre mai 13, 2022 3:55 pm
Så hvis flertallet vil forby kristendom, så er det de som aksepterer dette som har "demokratisk innsikt"?
Når du selv ikke klarer å se en forskjell på det å ha en religiøs tro, og frihet til dette, og det å ha ønske om å drepe barn i mors liv i stor skala "blanko fra staten til å drepe barnet", ja om du ikke ser forskjeller på dette så er det faktisk ikke noen som kan hjelpe din politiske forkvakla holdning. Det er noe som er så mye mer ekstremt en det religiøse noen gang har fremvist. 63 millioner aborter er det foretatt i USA siden "loven" ble innført i 1973. Hver og en av de handlet det om et menneskeliv som ble avsluttet. Din religiøse tro skal ikke staten bry seg med faktis! Dine handlinger er noe helt annet som påvirker samfunnet og andre individer. Dette reguleres med lover. Jeg som abortmotstander har måtte leve med dette i hele mitt voksne liv, og har med demokratiske midler kjempet mot det, og om vi lykkes å få flertall for dette så må du faktisk akseptere dette, på lik linje jeg har måttet gjøre det i hele mitt voksne liv.
Er ikke det å bestemme over egen kropp en av våre grunnleggende menneskerettigheter?
Jo, men når kan baby'en begynne å bestemme over egen kropp?

Abortkampen er fordummende. Det er i virkeligheten aldri snakk om abort eller ikke. Det er snakk om når det er moralsk riktig å avbryte et svangerskap.

Kan kvinnen gjøre det i det hun føder f.eks? Eller er det mord?
Rett etter at hun har født?
Rett før hun føder?
I 8 mnd?
I 7 mnd?
...
Ved unnfangelse?
Er det mord å la sæden havne i en kondom? Mange potensielle liv går da tapt.

Abort er et vanskelig tema hvor det ikke finnes enkle svar.
At man er enten eller blir for dumt for meg.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Guttorm123 skrev: man mai 23, 2022 11:46 am
Henningsen skrev: lør mai 14, 2022 1:12 pm

Er det i det hele tatt noe som lyder så hult som når rasisten roper ut om diskriminering..?
:lol:
De du kaller rasister kan jo også bli utsatt for hets. Mener du hets mot texanere og amerikanere på noen måte kan rettferdiggjøres?
"Hets" for noe man gjør kan stort sett rettferdiggjøres

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Guttorm123 skrev: man mai 23, 2022 11:46 am
Henningsen skrev: lør mai 14, 2022 1:12 pm

Er det i det hele tatt noe som lyder så hult som når rasisten roper ut om diskriminering..?
:lol:
De du kaller rasister kan jo også bli utsatt for hets. Mener du hets mot texanere og amerikanere på noen måte kan rettferdiggjøres?
Jeg har aldri tatt til orde for hets mot texanere, eller amerikanere, eller sagt at det er ok.
Min kommentar var rettet mot et innlegg fra en av de som er mest aktive i å hetse ulike folkegrupper på hele forumet, og at han plutselig tok til orde for at hets av folkegruppene texanere og amerikanere var galt. Når en rasist klager på hets og diskriminering, så er det få, om noen ting, som lyder like hult.
Ironien i det var slående.

Om en rasist blir utsatt for hets og diskriminering, så kan man kanskje kalle det karma..

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: man mai 23, 2022 7:07 pm

Jeg har aldri tatt til orde for hets mot texanere, eller amerikanere, eller sagt at det er ok.
Min kommentar var rettet mot et innlegg fra en av de som er mest aktive i å hetse ulike folkegrupper på hele forumet, og at han plutselig tok til orde for at hets av folkegruppene texanere og amerikanere var galt. Når en rasist klager på hets og diskriminering, så er det få, om noen ting, som lyder like hult.
Ironien i det var slående.

Om en rasist blir utsatt for hets og diskriminering, så kan man kanskje kalle det karma..
Hva da med de som hetser texanere og amerikanere, og som mener at hets av andre ikke er OK? Har du noe navn på disse også?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Guttorm123 skrev: man mai 23, 2022 7:20 pm
Henningsen skrev: man mai 23, 2022 7:07 pm

Jeg har aldri tatt til orde for hets mot texanere, eller amerikanere, eller sagt at det er ok.
Min kommentar var rettet mot et innlegg fra en av de som er mest aktive i å hetse ulike folkegrupper på hele forumet, og at han plutselig tok til orde for at hets av folkegruppene texanere og amerikanere var galt. Når en rasist klager på hets og diskriminering, så er det få, om noen ting, som lyder like hult.
Ironien i det var slående.

Om en rasist blir utsatt for hets og diskriminering, så kan man kanskje kalle det karma..
Hva da med de som hetser texanere og amerikanere, og som mener at hets av andre ikke er OK? Har du noe navn på disse også?
Hvem hetser texanere og amerikanere, og hva består hetsen i?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Henningsen skrev: man mai 23, 2022 9:58 pm
Guttorm123 skrev: man mai 23, 2022 7:20 pm
Henningsen skrev: man mai 23, 2022 7:07 pm

Jeg har aldri tatt til orde for hets mot texanere, eller amerikanere, eller sagt at det er ok.
Min kommentar var rettet mot et innlegg fra en av de som er mest aktive i å hetse ulike folkegrupper på hele forumet, og at han plutselig tok til orde for at hets av folkegruppene texanere og amerikanere var galt. Når en rasist klager på hets og diskriminering, så er det få, om noen ting, som lyder like hult.
Ironien i det var slående.

Om en rasist blir utsatt for hets og diskriminering, så kan man kanskje kalle det karma..
Hva da med de som hetser texanere og amerikanere, og som mener at hets av andre ikke er OK? Har du noe navn på disse også?
Hvem hetser texanere og amerikanere, og hva består hetsen i?
De er ikke helt god i Georgia heller....


Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Rainmaker skrev: man mai 23, 2022 10:26 pm
Henningsen skrev: man mai 23, 2022 9:58 pm
Guttorm123 skrev: man mai 23, 2022 7:20 pm

Hva da med de som hetser texanere og amerikanere, og som mener at hets av andre ikke er OK? Har du noe navn på disse også?
Hvem hetser texanere og amerikanere, og hva består hetsen i?
De er ikke helt god i Georgia heller....

Seriøst..? Dette burde vært kødd
Lurer på hvordan det går med 'the land of the free' fremover... :roll:

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

keizersoze skrev: søn mai 22, 2022 9:26 pm Kan ikke si noe annet enn at det der var en snodig påstand, for å bruke hyggelige ord.
Så i særlig grad for menn så mener du menn mer trofast enn damer...det går nok begge veier.
Synes du er på tynn is her.
Dette kunne du tydeligvis ingen verdens ting om.

Kvinner er ikke redd for at mannen skal ha sex med andre kvinner, de er redde for at mannen skal forelske seg i en annen kvinne og stikke av. Menn derimot er mer redd for at dama skal ha sex med en annen mann. Dette henger innlysende nok sammen med evolusjon og biologi, da sex er en betydelig større kostnad for kvinner enn for menn. At menn instinktivt frykter dette er fordi det å oppdra en annen manns gener er det største nederlaget en mann kan gå på (ved siden av å reise kollektivt).

Når det gjelder trofasthet er det slik at for de fleste kvinner er sex i prinsippet tilgjengelig 24/7, nærmest med hvem de vil, hvor de vil og når de vil. For de aller fleste menn er ikke virkeligheten slik. For en mann som ikke tilhører topp 10% hva angår seksuell markedsverdi kreves det en viss innsats for å ende opp med å ha sex med en ok partner, herunder flere avvisninger før han treffer noen som er interessert.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Texas_John skrev: man mai 23, 2022 11:27 pm
keizersoze skrev: søn mai 22, 2022 9:26 pm Kan ikke si noe annet enn at det der var en snodig påstand, for å bruke hyggelige ord.
Så i særlig grad for menn så mener du menn mer trofast enn damer...det går nok begge veier.
Synes du er på tynn is her.
Dette kunne du tydeligvis ingen verdens ting om.

Kvinner er ikke redd for at mannen skal ha sex med andre kvinner, de er redde for at mannen skal forelske seg i en annen kvinne og stikke av. Menn derimot er mer redd for at dama skal ha sex med en annen mann. Dette henger innlysende nok sammen med evolusjon og biologi, da sex er en betydelig større kostnad for kvinner enn for menn. At menn instinktivt frykter dette er fordi det å oppdra en annen manns gener er det største nederlaget en mann kan gå på (ved siden av å reise kollektivt).

Når det gjelder trofasthet er det slik at for de fleste kvinner er sex i prinsippet tilgjengelig 24/7, nærmest med hvem de vil, hvor de vil og når de vil. For de aller fleste menn er ikke virkeligheten slik. For en mann som ikke tilhører topp 10% hva angår seksuell markedsverdi kreves det en viss innsats for å ende opp med å ha sex med en ok partner, herunder flere avvisninger før han treffer noen som er interessert.
Jeg ser gjerne noe dokumentasjon på dette.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

keizersoze skrev: man mai 23, 2022 11:47 pm
Texas_John skrev: man mai 23, 2022 11:27 pm
keizersoze skrev: søn mai 22, 2022 9:26 pm Kan ikke si noe annet enn at det der var en snodig påstand, for å bruke hyggelige ord.
Så i særlig grad for menn så mener du menn mer trofast enn damer...det går nok begge veier.
Synes du er på tynn is her.
Dette kunne du tydeligvis ingen verdens ting om.

Kvinner er ikke redd for at mannen skal ha sex med andre kvinner, de er redde for at mannen skal forelske seg i en annen kvinne og stikke av. Menn derimot er mer redd for at dama skal ha sex med en annen mann. Dette henger innlysende nok sammen med evolusjon og biologi, da sex er en betydelig større kostnad for kvinner enn for menn. At menn instinktivt frykter dette er fordi det å oppdra en annen manns gener er det største nederlaget en mann kan gå på (ved siden av å reise kollektivt).

Når det gjelder trofasthet er det slik at for de fleste kvinner er sex i prinsippet tilgjengelig 24/7, nærmest med hvem de vil, hvor de vil og når de vil. For de aller fleste menn er ikke virkeligheten slik. For en mann som ikke tilhører topp 10% hva angår seksuell markedsverdi kreves det en viss innsats for å ende opp med å ha sex med en ok partner, herunder flere avvisninger før han treffer noen som er interessert.
Jeg ser gjerne noe dokumentasjon på dette.
Det er vel typisk argumentasjon man ser på diverse incel-forum...

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: man mai 23, 2022 9:58 pm

Hvem hetser texanere og amerikanere, og hva består hetsen i?
Jeg stiller bare spørsmålet på bakgrunn av hva Folk_flesk svarte Neptun:

Neptun: Burde ikke denne tråden slettes for hets mot texanere og amerikanere?

Folk_flesk: Ja, gjerne sammen med alle innleggene dine der du hetser ulike folkegrupper. Som anslagsvis er ca 90% av innleggene dine.

Jeg gidder ikke å lese hele tråden, men her mener jo Folk_flesk at tråden burde slettes på grunn av hets.

Er du enig med Folk_flesk i dette?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Guttorm123 skrev: tir mai 24, 2022 11:32 am
Henningsen skrev: man mai 23, 2022 9:58 pm

Hvem hetser texanere og amerikanere, og hva består hetsen i?
Jeg stiller bare spørsmålet på bakgrunn av hva Folk_flesk svarte Neptun:

Neptun: Burde ikke denne tråden slettes for hets mot texanere og amerikanere?

Folk_flesk: Ja, gjerne sammen med alle innleggene dine der du hetser ulike folkegrupper. Som anslagsvis er ca 90% av innleggene dine.

Jeg gidder ikke å lese hele tråden, men her mener jo Folk_flesk at tråden burde slettes på grunn av hets.

Er du enig med Folk_flesk i dette?
Jeg tror du misoppfatter, @Folk_flesk mener Neptun sine innlegg på forumet burde slettes, og anslår at 90% av vedkommmendes innlegg inneholder hets av folkegrupper. Antall % vet jeg ikke, men at vedkommende bruker mange innlegg på å hetse ulike folkegrupper er det bred enighet om.
Det var derfor jeg syntes ironien var slående og det hørtes så hult ut når vedkommende klagde på hets i denne tråden.

Men Folk_flesk får stå for sine innlegg.
Jeg kan ikke se at det har vært noe hets av texanere/amerikanere i denne tråden (har ikke lest alt). Om jeg tar feil, så bør innleggene eventuelt raporteres så mod kan se på det og evt slette. Det er moderators sak å avgjøre

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: tir mai 24, 2022 11:46 am

Jeg tror du misoppfatter, @Folk_flesk mener Neptun sine innlegg på forumet burde slettes, og anslår at 90% av vedkommmendes innlegg inneholder hets av folkegrupper. Antall % vet jeg ikke, men at vedkommende bruker mange innlegg på å hetse ulike folkegrupper er det bred enighet om.
Det var derfor jeg syntes ironien var slående og det hørtes så hult ut når vedkommende klagde på hets i denne tråden.
Folk_flesk mener hets mot texanere og amerikanere bør slettes..,, "gjerne sammen med alle innleggene dine der du (Neptun) hetser ulike folkegrupper"..

Og når du svarer Neptun: Som om du er den rette til å hyle om diskriminering.", så lurer jeg på om det bare er enkelte som har rett til å diskriminere, og om diskriminering av enkelte grupper rettferdiggjør diskriminering av andre.

Om ikke Neptun er den rette til å diskriminere, hvem er da den rette?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Guttorm123 skrev: tir mai 24, 2022 12:26 pm
Henningsen skrev: tir mai 24, 2022 11:46 am

Jeg tror du misoppfatter, @Folk_flesk mener Neptun sine innlegg på forumet burde slettes, og anslår at 90% av vedkommmendes innlegg inneholder hets av folkegrupper. Antall % vet jeg ikke, men at vedkommende bruker mange innlegg på å hetse ulike folkegrupper er det bred enighet om.
Det var derfor jeg syntes ironien var slående og det hørtes så hult ut når vedkommende klagde på hets i denne tråden.
Folk_flesk mener hets mot texanere og amerikanere bør slettes..,, "gjerne sammen med alle innleggene dine der du (Neptun) hetser ulike folkegrupper"..

Og når du svarer Neptun: Som om du er den rette til å hyle om diskriminering.", så lurer jeg på om det bare er enkelte som har rett til å diskriminere, og om diskriminering av enkelte grupper rettferdiggjør diskriminering av andre.

Om ikke Neptun er den rette til å diskriminere, hvem er da den rette?
Jeg er motstander av hets og diskriminering generelt, men om en rasist blir hetset så er jeg tilbøyelig til å tenke at det er karma.

Men all den tid det ikke er noen texanere eller amerikanere som har blitt hetset i tråden (så vidt jeg kan se) så blir dette hypotetisk.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Rainmaker skrev: tir mai 24, 2022 9:19 am
keizersoze skrev: man mai 23, 2022 11:47 pm
Texas_John skrev: man mai 23, 2022 11:27 pm
Dette kunne du tydeligvis ingen verdens ting om.

Kvinner er ikke redd for at mannen skal ha sex med andre kvinner, de er redde for at mannen skal forelske seg i en annen kvinne og stikke av. Menn derimot er mer redd for at dama skal ha sex med en annen mann. Dette henger innlysende nok sammen med evolusjon og biologi, da sex er en betydelig større kostnad for kvinner enn for menn. At menn instinktivt frykter dette er fordi det å oppdra en annen manns gener er det største nederlaget en mann kan gå på (ved siden av å reise kollektivt).

Når det gjelder trofasthet er det slik at for de fleste kvinner er sex i prinsippet tilgjengelig 24/7, nærmest med hvem de vil, hvor de vil og når de vil. For de aller fleste menn er ikke virkeligheten slik. For en mann som ikke tilhører topp 10% hva angår seksuell markedsverdi kreves det en viss innsats for å ende opp med å ha sex med en ok partner, herunder flere avvisninger før han treffer noen som er interessert.
Jeg ser gjerne noe dokumentasjon på dette.
Det er vel typisk argumentasjon man ser på diverse incel-forum...
Nå har jeg ikke peiling på hva et incelforum er, så om du gidder, gjerne utdyp litt.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

keizersoze skrev: tir mai 24, 2022 2:05 pm
Rainmaker skrev: tir mai 24, 2022 9:19 am
keizersoze skrev: man mai 23, 2022 11:47 pm

Jeg ser gjerne noe dokumentasjon på dette.
Det er vel typisk argumentasjon man ser på diverse incel-forum...
Nå har jeg ikke peiling på hva et incelforum er, så om du gidder, gjerne utdyp litt.
Ikke vanskeligere enn at det er forum hvor incels samles for å spre sine frustrasjoner, teorier etc om hvor urettferdig datingmarkedet er ovenfor dem. Inkludert teorier om "hvordan kvinner/menn er". Alt for å "forklare" egen situasjon, frustrasjon og manglende kontakt med motsatte kjønn. Det er ikke dem det er noe galt med, eller de som gjør noe feil, det er alt fordi alt "fungerer slik" og kvinner er urettferdige ovenfor dem (av diverse grunner)

Det dukkker opp utdrag fra disse med jevne mellomrom hver gang en incel går bananas å skyter/dreper. Var visst veldig "in" en periode å være incel-masseskytter.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Rainmaker skrev: tir mai 24, 2022 2:21 pm
keizersoze skrev: tir mai 24, 2022 2:05 pm
Rainmaker skrev: tir mai 24, 2022 9:19 am

Det er vel typisk argumentasjon man ser på diverse incel-forum...
Nå har jeg ikke peiling på hva et incelforum er, så om du gidder, gjerne utdyp litt.
Ikke vanskeligere enn at det er forum hvor incels samles for å spre sine frustrasjoner, teorier etc om hvor urettferdig datingmarkedet er ovenfor dem. Inkludert teorier om "hvordan kvinner/menn er". Alt for å "forklare" egen situasjon, frustrasjon og manglende kontakt med motsatte kjønn. Det er ikke dem det er noe galt med, eller de som gjør noe feil, det er alt fordi alt "fungerer slik" og kvinner er urettferdige ovenfor dem (av diverse grunner)

Det dukkker opp utdrag fra disse med jevne mellomrom hver gang en incel går bananas å skyter/dreper. Var visst veldig "in" en periode å være incel-masseskytter.
Thank du.
Da vet jeg mer. Og skjønner hva du mente med ditt forrige innlegg.
Nei det er ikke lett når alle andre ikke greier å gå i takt.
Det får en til å se så ille ut at damene bare ler av en.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

keizersoze skrev: man mai 23, 2022 11:47 pm
Texas_John skrev: man mai 23, 2022 11:27 pm Dette kunne du tydeligvis ingen verdens ting om.

Kvinner er ikke redd for at mannen skal ha sex med andre kvinner, de er redde for at mannen skal forelske seg i en annen kvinne og stikke av. Menn derimot er mer redd for at dama skal ha sex med en annen mann. Dette henger innlysende nok sammen med evolusjon og biologi, da sex er en betydelig større kostnad for kvinner enn for menn. At menn instinktivt frykter dette er fordi det å oppdra en annen manns gener er det største nederlaget en mann kan gå på (ved siden av å reise kollektivt).

Når det gjelder trofasthet er det slik at for de fleste kvinner er sex i prinsippet tilgjengelig 24/7, nærmest med hvem de vil, hvor de vil og når de vil. For de aller fleste menn er ikke virkeligheten slik. For en mann som ikke tilhører topp 10% hva angår seksuell markedsverdi kreves det en viss innsats for å ende opp med å ha sex med en ok partner, herunder flere avvisninger før han treffer noen som er interessert.
Jeg ser gjerne noe dokumentasjon på dette.
Hva er det du skal ha dokumentasjon på? Dette er stort sett helt grunnleggende evolusjonslære, du får lese deg opp.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Texas_John skrev: tir mai 24, 2022 2:48 pm Dette er stort sett helt grunnleggende evolusjonslære.
Tror du på sånt da? Trodde det var i mot bibelen, og at Ray Comfort og Ken Ham som var autoritetene på det området.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Texas_John skrev: tir mai 24, 2022 2:48 pm
keizersoze skrev: man mai 23, 2022 11:47 pm
Texas_John skrev: man mai 23, 2022 11:27 pm Dette kunne du tydeligvis ingen verdens ting om.

Kvinner er ikke redd for at mannen skal ha sex med andre kvinner, de er redde for at mannen skal forelske seg i en annen kvinne og stikke av. Menn derimot er mer redd for at dama skal ha sex med en annen mann. Dette henger innlysende nok sammen med evolusjon og biologi, da sex er en betydelig større kostnad for kvinner enn for menn. At menn instinktivt frykter dette er fordi det å oppdra en annen manns gener er det største nederlaget en mann kan gå på (ved siden av å reise kollektivt).

Når det gjelder trofasthet er det slik at for de fleste kvinner er sex i prinsippet tilgjengelig 24/7, nærmest med hvem de vil, hvor de vil og når de vil. For de aller fleste menn er ikke virkeligheten slik. For en mann som ikke tilhører topp 10% hva angår seksuell markedsverdi kreves det en viss innsats for å ende opp med å ha sex med en ok partner, herunder flere avvisninger før han treffer noen som er interessert.
Jeg ser gjerne noe dokumentasjon på dette.
Hva er det du skal ha dokumentasjon på? Dette er stort sett helt grunnleggende evolusjonslære, du får lese deg opp.
At damer ikke kan være sjalu feks, som menn.
Hva angår markedsverdi, så antar jeg dette er talk du har tatt ut av eget hode.
At en gjerne trenger å "jobbe" litt for å hanke inn en liker er jo likt for begge kjønn.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Guttorm123 skrev: tir mai 24, 2022 12:26 pm
Henningsen skrev: tir mai 24, 2022 11:46 am

Jeg tror du misoppfatter, @Folk_flesk mener Neptun sine innlegg på forumet burde slettes, og anslår at 90% av vedkommmendes innlegg inneholder hets av folkegrupper. Antall % vet jeg ikke, men at vedkommende bruker mange innlegg på å hetse ulike folkegrupper er det bred enighet om.
Det var derfor jeg syntes ironien var slående og det hørtes så hult ut når vedkommende klagde på hets i denne tråden.
Folk_flesk mener hets mot texanere og amerikanere bør slettes..,, "gjerne sammen med alle innleggene dine der du (Neptun) hetser ulike folkegrupper"..

Og når du svarer Neptun: Som om du er den rette til å hyle om diskriminering.", så lurer jeg på om det bare er enkelte som har rett til å diskriminere, og om diskriminering av enkelte grupper rettferdiggjør diskriminering av andre.

Om ikke Neptun er den rette til å diskriminere, hvem er da den rette?
Kan her bekrefte at jeg ikke har noen generell ambisjon om at idiotiske innlegg blir slettet.

Men hvis en person som stadig vekk fyrer av innlegg som inneholder hets plutselig krever at annen hets (av grupper han selv liker) burde slettes, så er det vel naturlig å spørre: "Burde ikke da også dine egne innlegg slettes?"

Ikke akkurat rocket science å lese dette i kontekst.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

keizersoze skrev: tir mai 24, 2022 2:58 pm
At damer ikke kan være sjalu feks, som menn.
Hva angår markedsverdi, så antar jeg dette er talk du har tatt ut av eget hode.
At en gjerne trenger å "jobbe" litt for å hanke inn en liker er jo likt for begge kjønn.
Det virker som du er fullstendig uten kunnskap om disse tingene. Kvinner og menn blir sjalu for forskjellige ting, det er ikke jeg som finner på det er forskning som er lett tilgjengelig og som til stadighet gjengis i mainstream media.

Hva mener du jeg har tatt ut av eget hode når det gjelder seksuell markedsverdi??

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Texas_John skrev: tir mai 24, 2022 11:03 pm
keizersoze skrev: tir mai 24, 2022 2:58 pm
At damer ikke kan være sjalu feks, som menn.
Hva angår markedsverdi, så antar jeg dette er talk du har tatt ut av eget hode.
At en gjerne trenger å "jobbe" litt for å hanke inn en liker er jo likt for begge kjønn.
Det virker som du er fullstendig uten kunnskap om disse tingene. Kvinner og menn blir sjalu for forskjellige ting, det er ikke jeg som finner på det er forskning som er lett tilgjengelig og som til stadighet gjengis i mainstream media.

Hva mener du jeg har tatt ut av eget hode når det gjelder seksuell markedsverdi??
Du sier jo det selv.
Du har jo helt rett i at kvinner og menn blir sjalu gjerne ikke for de samme ting....men de blur også sjalu for de samme ting....vil du holde på en dame... gjør at hun føler det et verdt det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»