Filmstjerner dør

Svar
Chromeback

Re: Filmstjerner dør

Legg inn av Chromeback »

Det har jo blitt pratet om litt her inne tidligere, men da er det offisielt at Willis har fått diagnosen demens. Utrolig trist, får håpe at han ikke lider for mye resten av levetiden hans.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Chromeback skrev: tor feb 16, 2023 9:33 pm Det har jo blitt pratet om litt her inne tidligere, men da er det offisielt at Willis har fått diagnosen demens. Utrolig trist, får håpe at han ikke lider for mye resten av levetiden hans.
Veldig trist og litt av en skjebne

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Chromeback skrev: tor feb 16, 2023 9:33 pm Det har jo blitt pratet om litt her inne tidligere, men da er det offisielt at Willis har fått diagnosen demens. Utrolig trist, får håpe at han ikke lider for mye resten av levetiden hans.
Trist 😞

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Synd, mannen er en levende action-legende..

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Chromeback skrev: tor feb 16, 2023 9:33 pm Det har jo blitt pratet om litt her inne tidligere, men da er det offisielt at Willis har fått diagnosen demens. Utrolig trist, får håpe at han ikke lider for mye resten av levetiden hans.
Ikke bare det Willis er rammet av frontallap demens - en helt grusom sykdom som rammer mye raskere og verre enn andre demenssykdommer som Alzheimer.
Personligheten blir totalt forandret, og de blir ofte aggressive også.

Virkelig trist for en av de største actionheltene gjennom alle tider.
Willis spilte med bravur andre roller også. En legende.

startelver

Legg inn av startelver »

Neptun skrev: lør feb 18, 2023 5:38 pm
Chromeback skrev: tor feb 16, 2023 9:33 pm Det har jo blitt pratet om litt her inne tidligere, men da er det offisielt at Willis har fått diagnosen demens. Utrolig trist, får håpe at han ikke lider for mye resten av levetiden hans.
Ikke bare det Willis er rammet av frontallap demens - en helt grusom sykdom som rammer mye raskere og verre enn andre demenssykdommer som Alzheimer.
Personligheten blir totalt forandret, og de blir ofte aggressive også.

Virkelig trist for en av de største actionheltene gjennom alle tider.
Willis spilte med bravur andre roller også. En legende.
Han var vel innom en detektivserie før han ble actionhelt. Mener på den ble vist på TV i Norge, kanskje på TV3.
Dette var vel kanskje på 90-tallet.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Moonlightning, ja.
Blondinen og bøllen.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Tom Sizemore ligger innlagt med hjerneblødning.

Antagelig en skuespiller som ikke er så altfor kjent for mange, men har litt av den klassiske "Han der har jeg sett før"-utseendet.
Hatt større roller i "Saving private Ryan", "Heat", "Pearl Harbour", "Enemy of the state", "Black Hawk Down", "True Romance", "Natural Born Killers".

Ble ofte castet som detektiv/soldat.

Mildt sagt en imponerende liste med solide gode filmer.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

peraleks skrev: søn feb 19, 2023 4:15 pm Tom Sizemore ligger innlagt med hjerneblødning.

Antagelig en skuespiller som ikke er så altfor kjent for mange, men har litt av den klassiske "Han der har jeg sett før"-utseendet.
Hatt større roller i "Saving private Ryan", "Heat", "Pearl Harbour", "Enemy of the state", "Black Hawk Down", "True Romance", "Natural Born Killers".

Ble ofte castet som detektiv/soldat.

Mildt sagt en imponerende liste med solide gode filmer.
Var helt enorm i Heat
Mange andre roller som er minneverdige, ser at antall "upcoming projects" på Imdb er på hele 33 (!)

peraleks

Legg inn av peraleks »

Elgen skrev: søn feb 19, 2023 4:21 pm
peraleks skrev: søn feb 19, 2023 4:15 pm Tom Sizemore ligger innlagt med hjerneblødning.

Antagelig en skuespiller som ikke er så altfor kjent for mange, men har litt av den klassiske "Han der har jeg sett før"-utseendet.
Hatt større roller i "Saving private Ryan", "Heat", "Pearl Harbour", "Enemy of the state", "Black Hawk Down", "True Romance", "Natural Born Killers".

Ble ofte castet som detektiv/soldat.

Mildt sagt en imponerende liste med solide gode filmer.
Var helt enorm i Heat
Mange andre roller som er minneverdige, ser at antall "upcoming projects" på Imdb er på hele 33 (!)
Liker godt typen, nærmest en garanti når jeg så han på skjermen at dette var en film verdt å se.
Nydelig castet inn i rollene sine i tillegg.

startelver

Legg inn av startelver »

Sizemore har levd et tøft liv, vært drug addict hele sitt voksne liv. Nesten utrolig han har greid å spille i så mange filmer / tvserier.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

peraleks skrev: søn feb 19, 2023 4:15 pm Tom Sizemore ligger innlagt med hjerneblødning.

Antagelig en skuespiller som ikke er så altfor kjent for mange, men har litt av den klassiske "Han der har jeg sett før"-utseendet.
Hatt større roller i "Saving private Ryan", "Heat", "Pearl Harbour", "Enemy of the state", "Black Hawk Down", "True Romance", "Natural Born Killers".

Ble ofte castet som detektiv/soldat.

Mildt sagt en imponerende liste med solide gode filmer.
Tom Sizemore er da et kjent navn bare man er litt over gjennomsnittlig interessert i film? Herlig skuespiller som alltid gjør en god jobb! Sjekk ut gjesterollen hans i It’s Always Sunny In Philadelphia for en god latter. «You two can split me open like a coconut!»

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7811

Legg inn av Big George »

Tom Sizemore var en dusinvare.bad guy spilte jo i Heat også.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Dusinvare altså!

peraleks

Legg inn av peraleks »

Machine_Head skrev: søn feb 19, 2023 4:44 pm
peraleks skrev: søn feb 19, 2023 4:15 pm Tom Sizemore ligger innlagt med hjerneblødning.

Antagelig en skuespiller som ikke er så altfor kjent for mange, men har litt av den klassiske "Han der har jeg sett før"-utseendet.
Hatt større roller i "Saving private Ryan", "Heat", "Pearl Harbour", "Enemy of the state", "Black Hawk Down", "True Romance", "Natural Born Killers".

Ble ofte castet som detektiv/soldat.

Mildt sagt en imponerende liste med solide gode filmer.
Tom Sizemore er da et kjent navn bare man er litt over gjennomsnittlig interessert i film? Herlig skuespiller som alltid gjør en god jobb! Sjekk ut gjesterollen hans i It’s Always Sunny In Philadelphia for en god latter. «You two can split me open like a coconut!»
Sant nok er nok mer jeg som undervurderer folk litt her.
Skal helt klart sjekke den ut senere i kveld og ja jeg syns han ganske enkelt er temmelig fantastisk i rollene hans. Spiller svært bra, kler veldig godt den rolige, stoiske hardbarka typen.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

peraleks skrev: søn feb 19, 2023 4:15 pm Tom Sizemore ligger innlagt med hjerneblødning.

Antagelig en skuespiller som ikke er så altfor kjent for mange, men har litt av den klassiske "Han der har jeg sett før"-utseendet.
Hatt større roller i "Saving private Ryan", "Heat", "Pearl Harbour", "Enemy of the state", "Black Hawk Down", "True Romance", "Natural Born Killers".

Ble ofte castet som detektiv/soldat.

Mildt sagt en imponerende liste med solide gode filmer.
Men han er jo ikke død.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Winnowill skrev: søn feb 19, 2023 7:30 pm
peraleks skrev: søn feb 19, 2023 4:15 pm Tom Sizemore ligger innlagt med hjerneblødning.

Antagelig en skuespiller som ikke er så altfor kjent for mange, men har litt av den klassiske "Han der har jeg sett før"-utseendet.
Hatt større roller i "Saving private Ryan", "Heat", "Pearl Harbour", "Enemy of the state", "Black Hawk Down", "True Romance", "Natural Born Killers".

Ble ofte castet som detektiv/soldat.

Mildt sagt en imponerende liste med solide gode filmer.
Men han er jo ikke død.
Det er han ikke, men jeg opplever denne tråden ikke bare som en dødstråd, men hvor man også snakker om kondisjoner(slik som demens hos Bruce Willis) som sørger for at diverse filmstjerner muligens ikke blir å se på skjermen igjen.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Richard Belzer aka Munch i SVU er død.
https://www.hollywoodreporter.com/tv/tv ... 235329813/

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Stella Stevens er død 84 år gammel. Husker jeg så the nutty professor på tidlig 90 tall og ble litt betatt av den flotte blondinen. Mange vil huske henne fra the ballad of cable hogue hvor hun og Jason Robard spilte fint i lag.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Stella Stevens er død 84 år gammel. Husker jeg så the nutty professor på tidlig 90 tall og ble litt betatt av den flotte blondinen. Mange vil huske henne fra the ballad of cable hogue hvor hun og Jason Robards spilte fint i lag.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

John Garfield skrev: man feb 20, 2023 9:36 am Stella Stevens er død 84 år gammel. Husker jeg så the nutty professor på tidlig 90 tall og ble litt betatt av den flotte blondinen. Mange vil huske henne fra the ballad of cable hogue hvor hun og Jason Robards spilte fint i lag.
Her fra The Ballad of Cable Hogue (En veldig god film forresten)

Bilde

Bilde

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7811

Legg inn av Big George »

Richard Tiffany Gere was born in Philadelphia on August 31, 1949,
Han ble nylig innlagt på sykehus kunne man lese.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Big George skrev: tir feb 21, 2023 1:11 am Han ble nylig innlagt på sykehus kunne man lese.
Vekket de han til livet der?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7811

Legg inn av Big George »

Skådespelaren Barbara Bosson har dött vid 83 års ålder, rapporterar Hollywood Reporter.

Bosson blev känd för sin roll i långköraren ”Spanarna på Hill Street” på 1980-talet.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Jansen Panettiere er død 28 år gammel. Figurerte visstnok blant mye annet, i The walking dead. Kan ikke huske på karakteren hans i serien.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Og nå er også Tom Sizemore borte. Men det var jo forventet..

startelver

Legg inn av startelver »


John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Knaberaps skrev: lør mar 04, 2023 5:34 am Og nå er også Tom Sizemore borte. Men det var jo forventet..
RIP. Hadde et fantastisk filmtiår.(1990 tallet.)

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

John Garfield skrev: lør mar 04, 2023 2:34 pm
Knaberaps skrev: lør mar 04, 2023 5:34 am Og nå er også Tom Sizemore borte. Men det var jo forventet..
RIP. Hadde et fantastisk filmtiår.(1990 tallet.)
Spilt i veldig mye, men hsuker spesielt Heat (1995)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Interessert skrev: lør mar 04, 2023 3:43 pm
John Garfield skrev: lør mar 04, 2023 2:34 pm
Knaberaps skrev: lør mar 04, 2023 5:34 am Og nå er også Tom Sizemore borte. Men det var jo forventet..
RIP. Hadde et fantastisk filmtiår.(1990 tallet.)
Spilt i veldig mye, men hsuker spesielt Heat (1995)
Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»