Sandnes Ulf - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Re: Sandnes Ulf - Klubbtråd

Legg inn av 4pLaY »

"Aalesund er en av klubbene som jobber hardt med å forsterke stallen før overgangsvinduet stenger.

Nå er klubben i ferd med å få napp: Etter det TV 2 erfarer jobber Aalesund med å signere Sandnes Ulf-spiller Alexander Stølås på et lån fram til sommeren."

Greit nok om han går, har ikke vært en forsterkning for oss, men lån til sommeren? hva er vitsen med det?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Ja, hva tenker du før morgendagens kamp da @4pLaY ?

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Lilleborg skrev: søn apr 09, 2023 5:04 pm Ja, hva tenker du før morgendagens kamp da @4pLaY ?
Usikker, tror fort det kan bli U eller B, noen hjemmeseier har jeg ikke troen på. De svinger noe voldsomt nå og bruker litt for mange unge.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

4pLaY skrev: søn apr 09, 2023 7:43 pm Usikker, tror fort det kan bli U eller B, noen hjemmeseier har jeg ikke troen på. De svinger noe voldsomt nå og bruker litt for mange unge.
Jøss, det var da voldsomt. Jeg hadde tenkt å sette meg på flyet i morra og være storfornøyd hvis vi kommer fra ØsterHus med ett poeng :lol:

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Lilleborg skrev: søn apr 09, 2023 7:55 pm
4pLaY skrev: søn apr 09, 2023 7:43 pm Usikker, tror fort det kan bli U eller B, noen hjemmeseier har jeg ikke troen på. De svinger noe voldsomt nå og bruker litt for mange unge.
Jøss, det var da voldsomt. Jeg hadde tenkt å sette meg på flyet i morra og være storfornøyd hvis vi kommer fra ØsterHus med ett poeng :lol:
I år satser de på de unge... De vil svinge. Ifjor vant de hele 5 kamper hjemme, med et mer rutinert lag.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

4pLaY skrev: søn apr 09, 2023 7:57 pm I år satser de på de unge... De vil svinge. Ifjor vant de hele 5 kamper hjemme, med et mer rutinert lag.
Njoda, men dere serieåpner hjemme mot et lag som er tippet til å kjempe for å unngå nedrykk. Og dere har fortsatt en tropp med masse rutine og kvalitet på dette nivået.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Lilleborg skrev: søn apr 09, 2023 8:08 pm
4pLaY skrev: søn apr 09, 2023 7:57 pm I år satser de på de unge... De vil svinge. Ifjor vant de hele 5 kamper hjemme, med et mer rutinert lag.
Njoda, men dere serieåpner hjemme mot et lag som er tippet til å kjempe for å unngå nedrykk. Og dere har fortsatt en tropp med masse rutine og kvalitet på dette nivået.
Vi får se, jeg har ikke troen, hverken på imorgen eller på sesongen i år.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

4pLaY skrev: søn apr 09, 2023 8:10 pm Vi får se, jeg har ikke troen, hverken på imorgen eller på sesongen i år.
Vel, måtte beste lag vinne! Jeg har aldri vært på ØsterHus Arena før, så det blir en spennende opplevelse!

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Lilleborg skrev: søn apr 09, 2023 10:21 pm
4pLaY skrev: søn apr 09, 2023 8:10 pm Vi får se, jeg har ikke troen, hverken på imorgen eller på sesongen i år.
Vel, måtte beste lag vinne! Jeg har aldri vært på ØsterHus Arena før, så det blir en spennende opplevelse!
Kos deg og lykke til =).

obban

Legg inn av obban »

Ser at ingen av lokalavisene har mye tiltro til årets Sandnesutgave.
Jeg synes også troppen virker ganske tynt besatt og er redd det kan bli en tøff sesong.
La oss håpe laget kan motbevise de dystre spådommene...

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

obban skrev: man apr 10, 2023 2:14 pm Ser at ingen av lokalavisene har mye tiltro til årets Sandnesutgave.
Jeg synes også troppen virker ganske tynt besatt og er redd det kan bli en tøff sesong.
La oss håpe laget kan motbevise de dystre spådommene...
De får begynne med en bedre keeper og midtforsvar.. før det er på plass har ikke jeg troen. Falch har for mange rare innvolveringer og de 2 andre er ikke klar for Obos de heller. Vi har 1 bra midtstopper, det holder ikke.

obban

Legg inn av obban »

4pLaY skrev: man apr 10, 2023 2:24 pm
obban skrev: man apr 10, 2023 2:14 pm Ser at ingen av lokalavisene har mye tiltro til årets Sandnesutgave.
Jeg synes også troppen virker ganske tynt besatt og er redd det kan bli en tøff sesong.
La oss håpe laget kan motbevise de dystre spådommene...
De får begynne med en bedre keeper og midtforsvar.. før det er på plass har ikke jeg troen. Falch har for mange rare innvolveringer og de 2 andre er ikke klar for Obos de heller. Vi har 1 bra midtstopper, det holder ikke.
Ja, Falk serverte Skeid utligningen i dag med en heller tvilsom utrusning.
Han hadde dog en veldig god redning like etter, men prestasjonene varierer for mye, som du sier.
Men Skeid kommer litt for lett til sjanser og vi har veldig liten dobbeltdekning i forsvar.
Dersom vi får skader, eller karantener på backene blir vi enda mer svekket bakover på banen.

Ellers var det en del positivt i dagens kamp og flere av de unge tror jeg kan prestere bra på dette nivået.

alseboy

Legg inn av alseboy »

G19-laget slo Viking 1-6 i kveld på SR-Bank Arena, etter at hjemmelaget tok ledelsen.
Gruner (3), Holta, Kristoffersen og Rabenorolahy scorte.

obban

Legg inn av obban »

alseboy skrev: ons apr 12, 2023 10:54 pm G19-laget slo Viking 1-6 i kveld på SR-Bank Arena, etter at hjemmelaget tok ledelsen.
Gruner (3), Holta, Kristoffersen og Rabenorolahy scorte.
Imponerende!
Viktig at klubben får frem egne talenter nå som økonomien er anstrengt.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Et skadeskutt Sandnes Ulf-lag henter ny midtbanespiller. Mathias Emilsen er klar for Sandnes Ulf. Han kommer på lån fra Vålerenga.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

4pLaY skrev: tir apr 25, 2023 9:45 am Et skadeskutt Sandnes Ulf-lag henter ny midtbanespiller. Mathias Emilsen er klar for Sandnes Ulf. Han kommer på lån fra Vålerenga.
kanonbra spiller

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Big George skrev: tir apr 25, 2023 4:41 pm
4pLaY skrev: tir apr 25, 2023 9:45 am Et skadeskutt Sandnes Ulf-lag henter ny midtbanespiller. Mathias Emilsen er klar for Sandnes Ulf. Han kommer på lån fra Vålerenga.
kanonbra spiller
Får håpe han blir det for oss =).

obban

Legg inn av obban »

4pLaY skrev: tir apr 25, 2023 5:14 pm
Big George skrev: tir apr 25, 2023 4:41 pm
4pLaY skrev: tir apr 25, 2023 9:45 am Et skadeskutt Sandnes Ulf-lag henter ny midtbanespiller. Mathias Emilsen er klar for Sandnes Ulf. Han kommer på lån fra Vålerenga.
kanonbra spiller
Får håpe han blir det for oss =).
Ja, vi trenger en spiller med overblikk som kan styre midtbanen.
Håper Emilsen er riktig mann.

Champis

Legg inn av Champis »

obban skrev: tir apr 25, 2023 6:45 pm
4pLaY skrev: tir apr 25, 2023 5:14 pm
Big George skrev: tir apr 25, 2023 4:41 pm
kanonbra spiller
Får håpe han blir det for oss =).
Ja, vi trenger en spiller med overblikk som kan styre midtbanen.
Håper Emilsen er riktig mann.

Jepp, det er riktig mann for den oppgaven

alseboy

Legg inn av alseboy »

Ser at Emilsen er inne i sitt siste kontraktsår for Vålerenga.
Problemet for oss, storspill for Sandnes Ulf eller ei, så spiller han nok maks en sesong for oss. Så fremt han ikke finner seg en sykepleierkjerast, forelsker seg i det faktum at det regner 70% av tiden og blåser nordvest, samt vår elskverdige dialekt. DA kan det jo eventuelt bli en lengre kontrakt.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: ons apr 26, 2023 11:26 am Ser at Emilsen er inne i sitt siste kontraktsår for Vålerenga.
Problemet for oss, storspill for Sandnes Ulf eller ei, så spiller han nok maks en sesong for oss. Så fremt han ikke finner seg en sykepleierkjerast, forelsker seg i det faktum at det regner 70% av tiden og blåser nordvest, samt vår elskverdige dialekt. DA kan det jo eventuelt bli en lengre kontrakt.
Får håpe han ikke er bra nok enda, til at andre vil ha han etter sesongen, selv om det er lite trolig all den tid han er på landslag ;).

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Skal bli gøy å se han mot FFK til helgen.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Dere har jo fått et nytt og moderne stadion. Det bør løfte laget.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Big George skrev: ons apr 26, 2023 8:22 pm Dere har jo fått et nytt og moderne stadion. Det bør løfte laget.
Veldig uheldige med tidspunktet for når vi fikk ny stadion (Covid retriksjoner). Økonomien er stram enda, for å si det mildt. Nytter ikke med flott stadion, om pengene mangler.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Sandnes Ulf makter ikke å stille eget G16-lag.

"I 2023 klarer ikke Sandnes Ulf å stille lag i denne viktige årsklassen. Flere av spillerne har gått til Viking og andre klubber. Andre har sluttet. Den prekære situasjonen har ført til at klubben tvinges til å tenke annerledes.

De har inngått et samarbeid med Sandved IL.

De sto nemlig selv i samme situasjon og løsningen ble da å gå sammen om et felles breddetilbud for sekstenåringene."

"Sandved måtte dessverre trekke deres 16-årslag og da var det en «nobrainer» å samarbeide med dem. I romjulen og på nyåret forsvant brått fem spillere til Viking som gjorde at vi ikke lenger kunne dvele på samarbeidet. Vi bestemte oss for at de skulle trene sammen fra januar. Nå er det blitt et fullverdig samarbeid denne sesongen. De trener både her og på Sandved."

https://www.sandnesposten.no/sandnes-ul ... 105-746660

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Emilsen har vært skadet, det er grunn til at han ikke har spilt særlig grad.
Men kanskje han er klar nå, da får Sandnes Ulf en fin forsterkerkning.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

AcsOnFire skrev: søn apr 30, 2023 10:06 am Emilsen har vært skadet, det er grunn til at han ikke har spilt særlig grad.
Men kanskje han er klar nå, da får Sandnes Ulf en fin forsterkerkning.
Får håpe det, for det trenger vi nå.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Emilsen starter i dag mot Fredrikstad.
Ble 0-0 og Emilsen spilte hele kampen.

obban

Legg inn av obban »

Big George skrev: søn apr 30, 2023 5:21 pm Emilsen starter i dag mot Fredrikstad.
Ble 0-0 og Emilsen spilte hele kampen.
Absolutt en godkjent debut av Emilsen.
Synes Sandnes var det beste laget i 80 minutter i dag, men Fredrikstad fikk et solid overtak i de 10 siste minuttene.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Fortsetter Emilsen slik som i dag, så blir han en solid forsterkning for oss. Virket rolig med ball, og allerede gode relasjoner med medspillere.

Alt i alt en veldig god kamp av Sandnes Ulf mot en sterk motstander. Så langt i sesongen så er vi rimelig tette bakover (selvsagt ikke ulovlig med litt flaks), mens det har manglet litt offensivt. På tross av en ny kamp med null mål, så var det mye pent spill og solide sjanser.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»