Sandnes Ulf - Klubbtråd

Svar
Champis

Re: Sandnes Ulf - Klubbtråd

Legg inn av Champis »

alseboy skrev: fre aug 05, 2022 1:01 pm Markus Aanesland og Herman Kleppa inn så langt i sommervinduet, Maxwell Effiom og Fredrik Pålerud ut, så langt. Ellers synes Hay å være mer eller mindre klar for overgang til Bryne. Slipper vi flere spillere ut, så har vi kommet styrket ut av overgangsvinduet. Ringberg er vel kanskje det største usikkerhetsmomentet.

12-0 på siste to hjemmekamper og på mandag venter Skeid. Kan det bli tidenes bananskall?

Oj, hadde ikke fått med meg at Aanesland hadde signert for dere - det er en strålende signering! Må være en av de beste 1v1 i OBOS!

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Sandnes var bedre enn Sogndal i går.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Champis skrev: fre aug 05, 2022 1:11 pm Må være en av de beste 1v1 i OBOS!
I sterk konkurranse med Sander Ringberg vil jeg påstå. Så det kan fort bli gøy.
https://www.altomfotball.no/element.do? ... alse#video

https://www.altomfotball.no/element.do? ... alse#video

obban

Legg inn av obban »

alseboy skrev: fre aug 05, 2022 1:01 pm Markus Aanesland og Herman Kleppa inn så langt i sommervinduet, Maxwell Effiom og Fredrik Pålerud ut, så langt. Ellers synes Hay å være mer eller mindre klar for overgang til Bryne. Slipper vi flere spillere ut, så har vi kommet styrket ut av overgangsvinduet. Ringberg er vel kanskje det største usikkerhetsmomentet.

12-0 på siste to hjemmekamper og på mandag venter Skeid. Kan det bli tidenes bananskall?
Håper vi kan beholde Ringberg. Jeg er skeptisk til for mange utskiftninger nå som spillet flyter som det har gjort i det siste.

Kampen mot Skeid er virkelig et bananskall, og det ville være typisk om vi feilet der. Men dette laget virker til å ha bedre moral enn i tidligere sesonger og faller ikke sammen selv om det kommer et baklengsmål.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

alseboy skrev: fre aug 05, 2022 1:01 pm 12-0 på siste to hjemmekamper og på mandag venter Skeid. Kan det bli tidenes bananskall?
Hadde jo vært rimelig komisk hvis vi tok med oss tre sensasjonelle poeng fra Sandnes. Skal vi si etter en skikkelig ufortjent 10-seier på scoring av... Maxwell Effiom? :lol:

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Lilleborg skrev: lør aug 06, 2022 10:35 am
alseboy skrev: fre aug 05, 2022 1:01 pm 12-0 på siste to hjemmekamper og på mandag venter Skeid. Kan det bli tidenes bananskall?
Hadde jo vært rimelig komisk hvis vi tok med oss tre sensasjonelle poeng fra Sandnes. Skal vi si etter en skikkelig ufortjent 10-seier på scoring av... Maxwell Effiom? :lol:
Fort som det kan skje, i det minste var det slik vi kuket tidligere.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Sikkert andre en meg som lurer på hvem denne Figgjo gutten Arne Ravndal er :).

https://www.gjoviklyn.no/2021/10/tett-pa-arne-ravndal/

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: ons aug 17, 2022 11:33 am Sikkert andre en meg som lurer på hvem denne Figgjo gutten Arne Ravndal er :).

https://www.gjoviklyn.no/2021/10/tett-pa-arne-ravndal/
Noterer at samboeren jobber på KOA (Kongsberg Automotive), min store og for tiden eneste(og hittil kjipe) aksjeinvestering på Oslo Børs. Må gjerne forsøke å bli kjent med dem, og sjekke muligheten for noe inside-informasjon.

Halv års kontrakt, ikke veldig mye tid på å vise at han tar nivået. Blir nok mye spill på 2-laget og sikre fortsatt kontrakt i 3. divisjon. Var litt skeptisk til at han ikke slo til i Vidar, men her fikk vi jo grunnen - kyssesyke.

Uansett kjekt med flere sandnesgauker i troppen!

alseboy

Legg inn av alseboy »

Vannvittig herlig kamp av juniorlaget i kveld i 8-delsfinalen i NM. 6-4 over Viking i en ellevill kamp hvor begge lag stilte med toppet lag.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: tir aug 23, 2022 11:09 pm Vannvittig herlig kamp av juniorlaget i kveld i 8-delsfinalen i NM. 6-4 over Viking i en ellevill kamp hvor begge lag stilte med toppet lag.
Fikk ikke sett den når den gikk, glaner dog på kampen nuh.

obban

Legg inn av obban »

alseboy skrev: tir aug 23, 2022 11:09 pm Vannvittig herlig kamp av juniorlaget i kveld i 8-delsfinalen i NM. 6-4 over Viking i en ellevill kamp hvor begge lag stilte med toppet lag.
Fikk sett 2. omgang.
Sterkt at de klarte å komme tilbake etter 2 kjipe baklengs i begynnelsen av omgangen.

alseboy

Legg inn av alseboy »

obban skrev: ons aug 24, 2022 9:33 am

Fikk sett 2. omgang.
Sterkt at de klarte å komme tilbake etter 2 kjipe baklengs i begynnelsen av omgangen.
Veldig sterkt.
Håper det er flere spillere der som tar steget. (er vel ikke lenge før Gunnar V. foreslår at 4-5 av dem bør starte neste a-kamp..) Endelig klarer Sandnes Ulf å holde på mange av talentene, hvor de før forsvant fort til Viking og Bryne. 3-målscorer Fiksdal og H. Stakkeland som kom inn 2. omgang for Viking, er som kjent Sandnes-gutter.

obban

Legg inn av obban »

Jeg noterer at Espedal mener vi "går styrket gjennom dette overgangsvinduet".
Jeg må si jeg er skeptisk til den påstanden.
Vi har fått inn Aanesland og Modeskred på midtbanen. Det er mulig den lagdelen er en tanke styrket, i det minste er bredden forbedret.
Det er positivt at Kleppa er lokal, men det han har vist så langt er han ikke helt på samme nivå som Pålerud.
Forsvaret er den lagdelen vi burde prioritert å styrke i dette vinduet, men der har vi heller blitt svekket.
Nå er på toppen av det hele Kleppa skadet og vi har ikke en skikkelig backup på høyreback...

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

obban skrev: søn sep 04, 2022 5:58 pm Jeg noterer at Espedal mener vi "går styrket gjennom dette overgangsvinduet".
Jeg må si jeg er skeptisk til den påstanden.
Vi har fått inn Aanesland og Modeskred på midtbanen. Det er mulig den lagdelen er en tanke styrket, i det minste er bredden forbedret.
Det er positivt at Kleppa er lokal, men det han har vist så langt er han ikke helt på samme nivå som Pålerud.
Forsvaret er den lagdelen vi burde prioritert å styrke i dette vinduet, men der har vi heller blitt svekket.
Nå er på toppen av det hele Kleppa skadet og vi har ikke en skikkelig backup på høyreback...
Tja, vet ikke jeg, hele laget er svakt for tiden. Neste år MÅ de hente inn en keeper som bringer trygghet bak der, Lønning viser igjen at han ikke er klar og Falch er ikke god nok for et lag som vil opp.

Det beste er om de skriver lengre kontrakt med Lønning og leier han ut, om noen vil ha han da. Så fokuserer de på ny keeper og ser på forsvaret. Tommy Høiland kan også gjerne bare legge opp, han har vært en gedigen skuffelse.

Denne sesongen anser jeg alt som over for min del, vet ikke om jeg orker pine meg igjennom kvalikk kamper, om vi i det hele tatt kaprer en av de plassene til slutt. Direkte opp har vi 0 sjanse på nå, de andre lagene er rett å slett bedre en oss.

obban

Legg inn av obban »

4pLaY skrev: søn sep 04, 2022 6:16 pm Neste år MÅ de hente inn en keeper som bringer trygghet bak der, Lønning viser igjen at han ikke er klar og Falch er ikke god nok for et lag som vil opp.
Enig i at Falch ikke har vært stabil nok, men disse byttene av keeper som Berntsen og co har holdt på med denne sesongen tror jeg ikke har vært positivt.
Jeg synes ikke det var positivt når jeg så at Lønning skulle starte i kampen mo Start.
Lønning er som du sier ikke klar for dette nivået enda og er altfor nølende og usikker i feltarbeidet. Han bidrar pr i dag absolutt ikke til å skape trygghet bak.

Jeg ser at Vegard Hansen mener at vi er en av overgangstaperne (sammen med Raufoss og Sogndal).
Synes kanskje hans vurderinger bærer litt preg av stor tro på hans kjære Mjøndalen og at vi har hentet to spillere som han selv vraket.
DETTE ER EKSPERTENS VINNERE OG TAPERE AV OVERGANGSVINDUET I OBOS-LIGAEN

Jeg mener vi hadde en god mulighet til å henge med helt i toppen denne høsten, men det kan virke som vi kanskje skuslet bort den muligheten...

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

obban skrev: man sep 05, 2022 5:37 pm
4pLaY skrev: søn sep 04, 2022 6:16 pm Neste år MÅ de hente inn en keeper som bringer trygghet bak der, Lønning viser igjen at han ikke er klar og Falch er ikke god nok for et lag som vil opp.
Enig i at Falch ikke har vært stabil nok, men disse byttene av keeper som Berntsen og co har holdt på med denne sesongen tror jeg ikke har vært positivt.
Jeg synes ikke det var positivt når jeg så at Lønning skulle starte i kampen mo Start.
Lønning er som du sier ikke klar for dette nivået enda og er altfor nølende og usikker i feltarbeidet. Han bidrar pr i dag absolutt ikke til å skape trygghet bak.

Jeg ser at Vegard Hansen mener at vi er en av overgangstaperne (sammen med Raufoss og Sogndal).
Synes kanskje hans vurderinger bærer litt preg av stor tro på hans kjære Mjøndalen og at vi har hentet to spillere som han selv vraket.
DETTE ER EKSPERTENS VINNERE OG TAPERE AV OVERGANGSVINDUET I OBOS-LIGAEN

Jeg mener vi hadde en god mulighet til å henge med helt i toppen denne høsten, men det kan virke som vi kanskje skuslet bort den muligheten...
Nei, det har det såklart ikke, men ingen av dem er gode nok per dags dato. Lønning har potensiale i fremtiden, så han bør en ta vare på og få en ny inn som første keeper.

Litt enig med Hansen, han snakket jo på Fotball Direkte her om dagen ang Kleppa og da sa han at de hadde han og en annen lokal som var jevngode men at han lokale var rask til å lære... Han sa vel uten å si det at de ikke fikk Kleppa til å bli bedre å forsvare seg.

Strider

Legg inn av Strider »

Har den nye arenaen øket entusiasmen rundt Sandnes Ulf?

obban

Legg inn av obban »

TylerDurdenNorway skrev: man sep 05, 2022 7:54 pm Har den nye arenaen øket entusiasmen rundt Sandnes Ulf?
Tja, Sandnes var maksimalt uheldige med timingen for åpningen av nytt stadion.
I forkant av 2019 sesongen var det så godt som utsolgt til en treningskamp, men så kom pandemien og vi endte opp med å åpne stadion med kun 80 tilskuere.
Når vi endelig kunne fylle stadion hadde mye av nyhetens interesse forsvunnet. To sesonger med magre resultater hadde nok heller ikke hjulpet i så måte.
Tilskuersnittet er nok en del høyere enn det ville vært på den gamle friidrettstadion, men vi gikk glipp av den umiddelbare boosten vi ville fått uten pandemien.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Har glant på reprise her av Åkra vs Sulf2. Høiland hadde 3 mål men bommer også på straffe idag. Jeg prøvde å fylle med litt på Ravndal. Ingen tvil om at han kan spille på et høyere nivå, men om han er topp Obos nivå vet jeg ikke enda, har et par mål idag og det virker som han har litt fart ved seg. Blir spennende å følge litt med på han.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Ale skrev: søn sep 11, 2022 4:55 pm Takk for kampen. Bra spilt 👍
Not really, 2 lag som rett å slett ikke er gode, hvor vi trekker det lengste strået til slutt. Har 0 tro på noe opprykk lengre, til det er vi alt for ustabile og rett å slett dårlige.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

En grei artikkel i Sandnesposten ang Magnus Rugland Ree.

"Sisteskansen var tredjekeeper i Sandnes Ulf før han bestemte seg for å vende snuten mot Jåttåvågen. Etter flere forsøk fra Viking om å hente 18-åringen, ble til slutt fristelsen for stor.

De kom med et godt tilbud og jeg så at fotballhverdagen kom til å bli litt bede med tanke på folkene rundt, i tillegg kjente jeg godt til keepertreneren Kurt Hegre fra før.

Han trekker frem flere momenter som gjorde at han til slutt byttet ut den lyseblå drakten med den mørkeblå.

Det må sies at jeg var ekstremt fornøyd med opplegget i Sandnes Ulf også, men det ble litt slik at en person hadde litt for mye ansvar. Planene Viking la fram var såpass profesjonelle og gjennomarbeidet at det fristet mer. Det siste året i Sandnes Ulf bar preg av pandemien som gjorte at vi ble delt inn i ulike kohorter som gjorde at jeg ikke fikk trent like mye med A-laget som ønsket. Tiden jeg hadde i Ulf har likevel vært en viktig del av utviklingen min som keeper, det var tross der jeg var da jeg for første gang kom inn på landslaget.
"

obban

Legg inn av obban »

4pLaY skrev: søn sep 11, 2022 5:09 pm
Ale skrev: søn sep 11, 2022 4:55 pm Takk for kampen. Bra spilt 👍
Not really, 2 lag som rett å slett ikke er gode, hvor vi trekker det lengste strået til slutt. Har 0 tro på noe opprykk lengre, til det er vi alt for ustabile og rett å slett dårlige.
Nei, vi ser ikke solide ut for tiden.
Vi burde nok ledet med et par mål til pause, men når vi ikke satte de sjansene var vi heldige som ikke kom under i andre omgang.
Bra av Lønning å redde straffen, men synes han var altfor passiv på 1-1 målet.
Dersom vi skal henge med i toppen haster det med finne tilbake til toppnivået.
Det blir jo ikke akkurat enkelt å ta poeng på lørdag :-P

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

obban skrev: man sep 12, 2022 9:12 pm
4pLaY skrev: søn sep 11, 2022 5:09 pm
Ale skrev: søn sep 11, 2022 4:55 pm Takk for kampen. Bra spilt 👍
Not really, 2 lag som rett å slett ikke er gode, hvor vi trekker det lengste strået til slutt. Har 0 tro på noe opprykk lengre, til det er vi alt for ustabile og rett å slett dårlige.
Nei, vi ser ikke solide ut for tiden.
Vi burde nok ledet med et par mål til pause, men når vi ikke satte de sjansene var vi heldige som ikke kom under i andre omgang.
Bra av Lønning å redde straffen, men synes han var altfor passiv på 1-1 målet.
Dersom vi skal henge med i toppen haster det med finne tilbake til toppnivået.
Det blir jo ikke akkurat enkelt å ta poeng på lørdag :-P
Statistisk sett kommer Brann nærmere og nærmere et tap nå.

obban

Legg inn av obban »

4pLaY skrev: søn sep 11, 2022 6:53 pm En grei artikkel i Sandnesposten ang Magnus Rugland Ree.

"Sisteskansen var tredjekeeper i Sandnes Ulf før han bestemte seg for å vende snuten mot Jåttåvågen. Etter flere forsøk fra Viking om å hente 18-åringen, ble til slutt fristelsen for stor.

De kom med et godt tilbud og jeg så at fotballhverdagen kom til å bli litt bede med tanke på folkene rundt, i tillegg kjente jeg godt til keepertreneren Kurt Hegre fra før.

Han trekker frem flere momenter som gjorde at han til slutt byttet ut den lyseblå drakten med den mørkeblå.

Det må sies at jeg var ekstremt fornøyd med opplegget i Sandnes Ulf også, men det ble litt slik at en person hadde litt for mye ansvar. Planene Viking la fram var såpass profesjonelle og gjennomarbeidet at det fristet mer. Det siste året i Sandnes Ulf bar preg av pandemien som gjorte at vi ble delt inn i ulike kohorter som gjorde at jeg ikke fikk trent like mye med A-laget som ønsket. Tiden jeg hadde i Ulf har likevel vært en viktig del av utviklingen min som keeper, det var tross der jeg var da jeg for første gang kom inn på landslaget.
"
Ja, det er helt sikkert smigrende for unge spillere når en eliteklubb forøker å hente dem.
Ikke bra dersom unge spillere med potensial forsvinner nordover til Jåttå, men nå har Sandnes et juniorlag som har vist at de ikke står tilbake for de mørkeblå.
Det håper jeg kan bety at flere unge spillere blir værende, utvikler seg og tar stegene i klubben.

obban

Legg inn av obban »

Gorgi skrev: man sep 12, 2022 9:17 pm
obban skrev: man sep 12, 2022 9:12 pm
4pLaY skrev: søn sep 11, 2022 5:09 pm

Not really, 2 lag som rett å slett ikke er gode, hvor vi trekker det lengste strået til slutt. Har 0 tro på noe opprykk lengre, til det er vi alt for ustabile og rett å slett dårlige.
Nei, vi ser ikke solide ut for tiden.
Vi burde nok ledet med et par mål til pause, men når vi ikke satte de sjansene var vi heldige som ikke kom under i andre omgang.
Bra av Lønning å redde straffen, men synes han var altfor passiv på 1-1 målet.
Dersom vi skal henge med i toppen haster det med finne tilbake til toppnivået.
Det blir jo ikke akkurat enkelt å ta poeng på lørdag :-P
Statistisk sett kommer Brann nærmere og nærmere et tap nå.
Ja, vi får satse på at det kommer nå :-)
Men jeg må si at Brann ser ekstremt sterke ut denne sesongen.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

obban skrev: man sep 12, 2022 9:12 pm
4pLaY skrev: søn sep 11, 2022 5:09 pm
Ale skrev: søn sep 11, 2022 4:55 pm Takk for kampen. Bra spilt 👍
Not really, 2 lag som rett å slett ikke er gode, hvor vi trekker det lengste strået til slutt. Har 0 tro på noe opprykk lengre, til det er vi alt for ustabile og rett å slett dårlige.
Nei, vi ser ikke solide ut for tiden.
Vi burde nok ledet med et par mål til pause, men når vi ikke satte de sjansene var vi heldige som ikke kom under i andre omgang.
Bra av Lønning å redde straffen, men synes han var altfor passiv på 1-1 målet.
Dersom vi skal henge med i toppen haster det med finne tilbake til toppnivået.
Det blir jo ikke akkurat enkelt å ta poeng på lørdag :-P
Det har jo vært vårt problem i flere sesonger, vi mister det når vi har sjansen til å virkelig melde oss på. Håpet dette ga seg når vi fikk inn Berntsen, men det henger igjen enda om en noe bedre nå.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Gorgi skrev: man sep 12, 2022 9:17 pm
obban skrev: man sep 12, 2022 9:12 pm
4pLaY skrev: søn sep 11, 2022 5:09 pm

Not really, 2 lag som rett å slett ikke er gode, hvor vi trekker det lengste strået til slutt. Har 0 tro på noe opprykk lengre, til det er vi alt for ustabile og rett å slett dårlige.
Nei, vi ser ikke solide ut for tiden.
Vi burde nok ledet med et par mål til pause, men når vi ikke satte de sjansene var vi heldige som ikke kom under i andre omgang.
Bra av Lønning å redde straffen, men synes han var altfor passiv på 1-1 målet.
Dersom vi skal henge med i toppen haster det med finne tilbake til toppnivået.
Det blir jo ikke akkurat enkelt å ta poeng på lørdag :-P
Statistisk sett kommer Brann nærmere og nærmere et tap nå.
Vi får neppe en bedre sjanse til å ta dem en i neste kamp, de er rykka opp og de har fått spilt ifra seg hjemme på Brann stadion. De har egentlig ikke noe mer å spille for en lysten på å ikke tape en kamp i år.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

4pLaY skrev: man sep 12, 2022 9:30 pm
Gorgi skrev: man sep 12, 2022 9:17 pm
obban skrev: man sep 12, 2022 9:12 pm
Nei, vi ser ikke solide ut for tiden.
Vi burde nok ledet med et par mål til pause, men når vi ikke satte de sjansene var vi heldige som ikke kom under i andre omgang.
Bra av Lønning å redde straffen, men synes han var altfor passiv på 1-1 målet.
Dersom vi skal henge med i toppen haster det med finne tilbake til toppnivået.
Det blir jo ikke akkurat enkelt å ta poeng på lørdag :-P
Statistisk sett kommer Brann nærmere og nærmere et tap nå.
Vi får neppe en bedre sjanse til å ta dem en i neste kamp, de er rykka opp og de har fått spilt ifra seg hjemme på Brann stadion. De har egentlig ikke noe mer å spille for en lysten på å ikke tape en kamp i år.
Nickbildet skal du ha for. Spenstig. En av mine absolutte favoritter.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

obban skrev: man sep 12, 2022 9:18 pm
4pLaY skrev: søn sep 11, 2022 6:53 pm En grei artikkel i Sandnesposten ang Magnus Rugland Ree.

"Sisteskansen var tredjekeeper i Sandnes Ulf før han bestemte seg for å vende snuten mot Jåttåvågen. Etter flere forsøk fra Viking om å hente 18-åringen, ble til slutt fristelsen for stor.

De kom med et godt tilbud og jeg så at fotballhverdagen kom til å bli litt bede med tanke på folkene rundt, i tillegg kjente jeg godt til keepertreneren Kurt Hegre fra før.

Han trekker frem flere momenter som gjorde at han til slutt byttet ut den lyseblå drakten med den mørkeblå.

Det må sies at jeg var ekstremt fornøyd med opplegget i Sandnes Ulf også, men det ble litt slik at en person hadde litt for mye ansvar. Planene Viking la fram var såpass profesjonelle og gjennomarbeidet at det fristet mer. Det siste året i Sandnes Ulf bar preg av pandemien som gjorte at vi ble delt inn i ulike kohorter som gjorde at jeg ikke fikk trent like mye med A-laget som ønsket. Tiden jeg hadde i Ulf har likevel vært en viktig del av utviklingen min som keeper, det var tross der jeg var da jeg for første gang kom inn på landslaget.
"
Ja, det er helt sikkert smigrende for unge spillere når en eliteklubb forøker å hente dem.
Ikke bra dersom unge spillere med potensial forsvinner nordover til Jåttå, men nå har Sandnes et juniorlag som har vist at de ikke står tilbake for de mørkeblå.
Det håper jeg kan bety at flere unge spillere blir værende, utvikler seg og tar stegene i klubben.
Jeg tror det blir bedre fremover, men noen vil vi enda miste ditt, sånn er det bare, foreldre som er Viking fans og de er en større klubb på et annet nivå en oss, en så lenge.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Gorgi skrev: man sep 12, 2022 9:31 pm
4pLaY skrev: man sep 12, 2022 9:30 pm
Gorgi skrev: man sep 12, 2022 9:17 pm

Statistisk sett kommer Brann nærmere og nærmere et tap nå.
Vi får neppe en bedre sjanse til å ta dem en i neste kamp, de er rykka opp og de har fått spilt ifra seg hjemme på Brann stadion. De har egentlig ikke noe mer å spille for en lysten på å ikke tape en kamp i år.
Nickbildet skal du ha for. Spenstig. En av mine absolutte favoritter.
Flott karikatur bilde av en flott skuespiller ;).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»