Sandnes Ulf - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: Sandnes Ulf - Klubbtråd

Legg inn av Lilleborg »

Billetter til seriestarten i boks!

obban

Legg inn av obban »

Lilleborg skrev: tor des 29, 2022 1:57 pm Billetter til seriestarten i boks!
Velkommen :-)
Kjekt at det ligger litt bedre til rette for bortefans kommende sesong.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

obban skrev: fre des 30, 2022 7:58 pm Kjekt at det ligger litt bedre til rette for bortefans kommende sesong.
Hva tenker du på? Greit å vite hva man kommer til!

alseboy

Legg inn av alseboy »

Lilleborg skrev: fre des 30, 2022 10:45 pm

Hva tenker du på? Greit å vite hva man kommer til!
Mer helgekamper...?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

alseboy skrev: fre des 30, 2022 11:31 pm Mer helgekamper...?
Ja sånn ja :lol: Da er jeg med!

obban

Legg inn av obban »

Lilleborg skrev: lør des 31, 2022 7:36 am
alseboy skrev: fre des 30, 2022 11:31 pm Mer helgekamper...?
Ja sånn ja :lol: Da er jeg med!
Stemmer, det var det jeg tenkte på :D

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Da er vi kommet oss til 2023 og vi venter på ny daglig leder. Det ryktes at Torsteinbø er på vei tilbake, jeg håper virkelig ikke han viser seg å være en ny Høiland om han signerer. Har han ikke vært litt skadet i Viking også de siste sesongene? og spilt lite fast?

Vi skal teste egne juniorer og flere lokale fra lavere divisjoner, det er bra, men jeg håper de har tenkt til å hente inn noen med litt mer tyngde en det, ellers kan vi glemme, tror jeg, å sikte oss inn på noe opprykk.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Torsteinbøb = kjeks.
Men det er fort i det segmentet SULF må lete da de beste i Obos går til bedre klubber og de nest beste i ES går til andre ES klubber så må SULF, Sogndal, 3050, Kongsvinger osv om ikke gamble i hvert fall ta til takke med B-vare og sette det i system kombinert med egne yngre spillere å håpet at de har bedre trener enn konkurrentene å treffer bedre på low-key spillerlogistikk fra lavere divisjoner og utland.

obban

Legg inn av obban »

4pLaY skrev: tor jan 05, 2023 12:41 pm Da er vi kommet oss til 2023 og vi venter på ny daglig leder. Det ryktes at Torsteinbø er på vei tilbake, jeg håper virkelig ikke han viser seg å være en ny Høiland om han signerer.
Ja, vi har vært lite heldig med "vrakgods" vi har hentet fra Viking tidligere..
Jeg håper Torsteinbø viser seg å være et unntak dersom han signerer.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

"Inn dørene på Øster Hus Arena dukket ikke uventet Torsteinbø opp. Der ble han tatt imot av klubbens egen medisinske koordinator Amanda Andelic.

Den anvendelige midtbanespilleren fikk tidlig beskjed om at han ikke ville bli satset på av Viking denne sesongen, dermed blir Sandnes Ulf igjen 31-åringens arbeidsgiver. Sandnesposten får opplyst om at avtalen skal gjelde ut 2025-sesongen.

Kjekt å være på plass. Nå ønsker jeg å være på en plass der de vil ha meg, sier en smørblid Torsteinbø i det han har blitt godt tatt imot av Andelic.

Den tidligere Viking og Hammarby-spilleren har de siste to årene slitt med en lyskeskade som har ødelagt store deler av 2021/22-sesongen. "

Fælt lang avtale for noen som er 31 og har slitt med en slik skade..

obban

Legg inn av obban »

4pLaY skrev: tir jan 10, 2023 12:02 pm "Inn dørene på Øster Hus Arena dukket ikke uventet Torsteinbø opp. Der ble han tatt imot av klubbens egen medisinske koordinator Amanda Andelic.

Den anvendelige midtbanespilleren fikk tidlig beskjed om at han ikke ville bli satset på av Viking denne sesongen, dermed blir Sandnes Ulf igjen 31-åringens arbeidsgiver. Sandnesposten får opplyst om at avtalen skal gjelde ut 2025-sesongen.

Kjekt å være på plass. Nå ønsker jeg å være på en plass der de vil ha meg, sier en smørblid Torsteinbø i det han har blitt godt tatt imot av Andelic.

Den tidligere Viking og Hammarby-spilleren har de siste to årene slitt med en lyskeskade som har ødelagt store deler av 2021/22-sesongen. "

Fælt lang avtale for noen som er 31 og har slitt med en slik skade..
Ja, det virker risikabelt med en så lang kontrakt.
Spillere som blir vraket i Viking har ikke pleid å slå til i Sandnes, men vi kan jo håpe at Torsteinbø blir unntaket.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

obban skrev: ons jan 11, 2023 8:22 am
4pLaY skrev: tir jan 10, 2023 12:02 pm "Inn dørene på Øster Hus Arena dukket ikke uventet Torsteinbø opp. Der ble han tatt imot av klubbens egen medisinske koordinator Amanda Andelic.

Den anvendelige midtbanespilleren fikk tidlig beskjed om at han ikke ville bli satset på av Viking denne sesongen, dermed blir Sandnes Ulf igjen 31-åringens arbeidsgiver. Sandnesposten får opplyst om at avtalen skal gjelde ut 2025-sesongen.

Kjekt å være på plass. Nå ønsker jeg å være på en plass der de vil ha meg, sier en smørblid Torsteinbø i det han har blitt godt tatt imot av Andelic.

Den tidligere Viking og Hammarby-spilleren har de siste to årene slitt med en lyskeskade som har ødelagt store deler av 2021/22-sesongen. "

Fælt lang avtale for noen som er 31 og har slitt med en slik skade..
Ja, det virker risikabelt med en så lang kontrakt.
Spillere som blir vraket i Viking har ikke pleid å slå til i Sandnes, men vi kan jo håpe at Torsteinbø blir unntaket.
Berntsen er flink med de unge, jeg er mer skeptisk til hentingen hans av gamle travere.Nå har vi Høiland og Stølås alt i klubben og ingen av de har slått til så langt, får håpe Torsteinbø ikke blir nr 3 på den listen.

alseboy

Legg inn av alseboy »

obban skrev: ons jan 11, 2023 8:22 am
Ja, det virker risikabelt med en så lang kontrakt.
Spillere som blir vraket i Viking har ikke pleid å slå til i Sandnes, men vi kan jo håpe at Torsteinbø blir unntaket.
Tipper 2 år nok er minimum for å lande en avtale. Ellers kunne han strengt tatt bare stått kontrakten ut i Viking til høyere lønn.

Ikke veldig store forventninger til verken Fredrik eller årets sesong. La oss håpe jeg tar feil for en sjelden gang.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: ons jan 11, 2023 5:55 pm
obban skrev: ons jan 11, 2023 8:22 am
Ja, det virker risikabelt med en så lang kontrakt.
Spillere som blir vraket i Viking har ikke pleid å slå til i Sandnes, men vi kan jo håpe at Torsteinbø blir unntaket.
Tipper 2 år nok er minimum for å lande en avtale. Ellers kunne han strengt tatt bare stått kontrakten ut i Viking til høyere lønn.

Ikke veldig store forventninger til verken Fredrik eller årets sesong. La oss håpe jeg tar feil for en sjelden gang.
Du er ikke alene der, ser ikke for meg mer en midt på tabellen sånn stallen er nå.

obban

Legg inn av obban »

alseboy skrev: ons jan 11, 2023 5:55 pm
obban skrev: ons jan 11, 2023 8:22 am
Ja, det virker risikabelt med en så lang kontrakt.
Spillere som blir vraket i Viking har ikke pleid å slå til i Sandnes, men vi kan jo håpe at Torsteinbø blir unntaket.
Tipper 2 år nok er minimum for å lande en avtale. Ellers kunne han strengt tatt bare stått kontrakten ut i Viking til høyere lønn.
Ja, 2 år ville være ganske standard, men nå har Torsteinbø fått 3 år ifølge artikkelen.

Jeg vil tro han kommer til å være blant de bedre betalte i stallen også og da bør de være ganske trygge på at han presterer bra.

alseboy

Legg inn av alseboy »

obban skrev: tor jan 12, 2023 3:11 pm
Ja, 2 år ville være ganske standard, men nå har Torsteinbø fått 3 år ifølge artikkelen.

Jeg vil tro han kommer til å være blant de bedre betalte i stallen også og da bør de være ganske trygge på at han presterer bra.
Det står 2 år på Sandnes Ulf sin hjemmeside.

obban

Legg inn av obban »

alseboy skrev: tor jan 12, 2023 3:16 pm
obban skrev: tor jan 12, 2023 3:11 pm
Ja, 2 år ville være ganske standard, men nå har Torsteinbø fått 3 år ifølge artikkelen.

Jeg vil tro han kommer til å være blant de bedre betalte i stallen også og da bør de være ganske trygge på at han presterer bra.
Det står 2 år på Sandnes Ulf sin hjemmeside.
OK ja, jeg ser at de har rettet i Sandnesposten også nå (det stod ut 2025 opprinnelig).
2 års kontrakt er jeg enig i at er nokså standard og tviler på at han hadde signert en kortere avtale.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7810

Legg inn av Big George »

Kan noen legge inn treningskampene i tråden


Treningskamper før seriestart

alseboy

Legg inn av alseboy »

Big George skrev: tir jan 17, 2023 12:29 pm Kan noen legge inn treningskampene i tråden


Treningskamper før seriestart
Fredag 27. januar kl. 19.00 Sandnes Ulf – Viking Øster Hus Arena

Lørdag 4. februar kl. 15.00 Bryne – Sandnes Ulf Bryne

Lørdag 11. februar kl. 14.00 Sandnes Ulf – Vard Haugesund Øster Hus Arena

Lørdag 18. februar kl. 12.00 Sandnes Ulf – Arendal Øster Hus Arena

Onsdag 22. februar-torsdag 2. mars Treningsleir i Tyrkia med 2 kamper

Søndag 12. mars kl. 16.00 Sandnes Ulf – Jerv Øster Hus Arena

Lørdag 18. mars kl. 16.00 Sandnes Ulf – Viking Øster Hus Arena (med cupforbehold)

Lørdag 25. mars kl. 16.00 Sandnes Ulf – Start Øster Hus Arena

Lørdag 1. april kl. 16.00 Generalprøve, uavklart motstander

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Noen som har hørt/selv fått med seg noen treninger i det siste? Lurer på hur det går med disse lokale, både prøvespillere og de 3 unge som skulle bli med i Januar.

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: tor jan 19, 2023 2:54 pm Noen som har hørt/selv fått med seg noen treninger i det siste? Lurer på hur det går med disse lokale, både prøvespillere og de 3 unge som skulle bli med i Januar.
Skal forhøre meg.

Kommer du på kampen neste fredag? Den Gule Plass åpner kl. 17.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: fre jan 20, 2023 8:48 am
4pLaY skrev: tor jan 19, 2023 2:54 pm Noen som har hørt/selv fått med seg noen treninger i det siste? Lurer på hur det går med disse lokale, både prøvespillere og de 3 unge som skulle bli med i Januar.
Skal forhøre meg.

Kommer du på kampen neste fredag? Den Gule Plass åpner kl. 17.
Nei, er for langt å dra for en treningskamp, kan heller ikke kose meg med drikke som før, så jeg orker ikke se andre kose seg med øl.

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 8:55 am
alseboy skrev: fre jan 20, 2023 8:48 am
4pLaY skrev: tor jan 19, 2023 2:54 pm Noen som har hørt/selv fått med seg noen treninger i det siste? Lurer på hur det går med disse lokale, både prøvespillere og de 3 unge som skulle bli med i Januar.
Skal forhøre meg.

Kommer du på kampen neste fredag? Den Gule Plass åpner kl. 17.
Nei, er for langt å dra for en treningskamp, kan heller ikke kose meg med drikke som før, så jeg orker ikke se andre kose seg med øl.
Det som foregår ute på banen er strengt tatt uvesentlig. Men det er åpningskampen vi aldri fikk i 2020, lokalderby og over 1600 solgte en uke før. Verdt en togtur spør du meg.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: fre jan 20, 2023 9:02 am
4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 8:55 am
alseboy skrev: fre jan 20, 2023 8:48 am

Skal forhøre meg.

Kommer du på kampen neste fredag? Den Gule Plass åpner kl. 17.
Nei, er for langt å dra for en treningskamp, kan heller ikke kose meg med drikke som før, så jeg orker ikke se andre kose seg med øl.
Det som foregår ute på banen er strengt tatt uvesentlig. Men det er åpningskampen vi aldri fikk i 2020, lokalderby og over 1600 solgte en uke før. Verdt en togtur spør du meg.
Hadde nok kjørt ut selv ;).

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

2 artikler i aftenbladet idag, blant annet en om hvilke 2 unge pjokker som får kontrakt. Noen med abo som kan si hvem det gjelder og om det står noe annet spennedes der?

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 2:07 pm 2 artikler i aftenbladet idag, blant annet en om hvilke 2 unge pjokker som får kontrakt. Noen med abo som kan si hvem det gjelder og om det står noe annet spennedes der?
17 år gamle Erik Kringstad har signert 3 årskontrakt. Fra Sola FK og midtstopper.
Artan Memedov har signert ny avtale.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: fre jan 20, 2023 2:34 pm
4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 2:07 pm 2 artikler i aftenbladet idag, blant annet en om hvilke 2 unge pjokker som får kontrakt. Noen med abo som kan si hvem det gjelder og om det står noe annet spennedes der?
17 år gamle Erik Kringstad har signert 3 årskontrakt. Fra Sola FK og midtstopper.
Artan Memedov har signert ny avtale.
På tide de signerte noen på lengre en 2 år av de unge. Vet du hvor lang kontrakt Memedov fikk denne gangen?

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 2:36 pm
alseboy skrev: fre jan 20, 2023 2:34 pm
4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 2:07 pm 2 artikler i aftenbladet idag, blant annet en om hvilke 2 unge pjokker som får kontrakt. Noen med abo som kan si hvem det gjelder og om det står noe annet spennedes der?
17 år gamle Erik Kringstad har signert 3 årskontrakt. Fra Sola FK og midtstopper.
Artan Memedov har signert ny avtale.
På tide de signerte noen på lengre en 2 år av de unge. Vet du hvor lang kontrakt Memedov fikk denne gangen?
2 år

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: fre jan 20, 2023 3:19 pm
4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 2:36 pm
alseboy skrev: fre jan 20, 2023 2:34 pm

17 år gamle Erik Kringstad har signert 3 årskontrakt. Fra Sola FK og midtstopper.
Artan Memedov har signert ny avtale.
På tide de signerte noen på lengre en 2 år av de unge. Vet du hvor lang kontrakt Memedov fikk denne gangen?
2 år
Som forventa det. De burde gitt han 3 og forsøkt å leid han ut til en postnord klubb. I det minste skjer det noe, dårlig av Sandnesposten å ikke ha skrevet litt om det her.

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 3:22 pm
alseboy skrev: fre jan 20, 2023 3:19 pm
4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 2:36 pm

På tide de signerte noen på lengre en 2 år av de unge. Vet du hvor lang kontrakt Memedov fikk denne gangen?
2 år
Som forventa det. De burde gitt han 3 og forsøkt å leid han ut til en postnord klubb. I det minste skjer det noe, dårlig av Sandnesposten å ikke ha skrevet litt om det her.
Jeg tror ikke resignering av Memedov var pri 1. Han har vært flittig målskårer i 3. divisjon, men har falt helt gjennom når han har fått forsøke seg 2 hakk opp. Personlig mener jeg 2 år er greitt nok.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»