NFL Uke 1

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: NFL Uke 1

Legg inn av Jolla »

AB makes a play!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: fre sep 10, 2021 3:49 amAB makes a play!
Løper rett frem!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Modernman jinxa Dak på discorden🙄

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Chromeback skrev: fre sep 10, 2021 3:54 am
Jolla skrev: fre sep 10, 2021 3:49 amAB makes a play!
Løper rett frem!
Er allikevel hans fortjeneste etter min mening. Løper raskt, bremser opp (som gjør at CB må bremse) før han setter en fart raskere enn bortimot alle på banen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nesten en Hail mary forsøk men blir TO nr 3 istede

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: fre sep 10, 2021 4:05 am
Chromeback skrev: fre sep 10, 2021 3:54 am
Jolla skrev: fre sep 10, 2021 3:49 amAB makes a play!
Løper rett frem!
Er allikevel hans fortjeneste etter min mening. Løper raskt, bremser opp (som gjør at CB må bremse) før han setter en fart raskere enn bortimot alle på banen.
Haha, ja, er enig altså, det er Brown sin TD. Men Brown overselger seg på defencet også, men forstår det jo også når man står der opp mot AB.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Dak jobbet seg opp til en passelig FG range for Zuerlein 😅

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nei dæven Gronk!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Brady-Gronk-Succop. 110 år med fotballerfaring i de armene og beina.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Amari Cooper TD!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jolla skrev: fre sep 10, 2021 4:48 am Brady-Gronk-Succop. 110 år med fotballerfaring i de armene og beina.
Brady -Gronk 3rd all time på duos TD list topp 2 hvem?🤔

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Om det er en teknikalitet eller ikke bryr jeg meg ikke om. Eagles er over Cowboys på tabellen!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: fre sep 10, 2021 5:56 am Om det er en teknikalitet eller ikke bryr jeg meg ikke om. Eagles er over Cowboys på tabellen!
Dagens klareste tommel!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Laffano16 skrev: fre sep 10, 2021 4:57 am
Jolla skrev: fre sep 10, 2021 4:48 am Brady-Gronk-Succop. 110 år med fotballerfaring i de armene og beina.
Brady -Gronk 3rd all time på duos TD list topp 2 hvem?🤔
Fant ut av det!


MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Sto opp klokka 4 jeg. Kan vel nesten ikke være noe annet enn fornøyd til tross for surt tap. Cowboys ser solide ut og de kommer ikke til å møte det beste laget i NFL hver uke. Greg the leg må selvfølgelig begynne å treffe mellom stengene, ellers så det bra ut til tross for lite yards for Zeke.

Wrath

Legg inn av Wrath »

Ønsket meg et knepent Cowboys-tap, men det var unødvendig av Goodwin å gjøre det så jævlig spennende med den fumblen 🤢

Uansett en deilig start, men mistanken om at Quinn er en bedre DC enn HC er for sterk til at jeg liker det. Om Cowboys bare går fra rævva til ok på defense, så tar de divisjonen lett siden de har altfor mye våpen på offense.
Til og med tjukken Zeke så mye kjappere og bedre trent ut på Hard Knocks, så kanskje han får stoppet den nedadgående kurven han hadde.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Skjønner at jeg ikke fulgte helt med i natt.

Hvordan i alle dager utligner taunting og et jævla slag hverandre? Den regelen er så latterlig dum.


Wrath

Legg inn av Wrath »

Chromeback skrev: fre sep 10, 2021 1:14 pm Skjønner at jeg ikke fulgte helt med i natt.

Hvordan i alle dager utligner taunting og et jævla slag hverandre? Den regelen er så latterlig dum.
Det ble vel ikke dømt på slaget i det hele tatt såvidt jeg husker!?! Taunting på Ryan jensen som ble offset mot en helmet to helmet på Cowboys DB'en som taklet Buccs WR. Helt håpløst at gamle 'white stiffs' som Giants-eier John Mara skal sitte surmaga og innføre sånt tull fordi de ikke liker mangelen på disiplin, slik at de som faktisk spiller ikke kan vise spontane følelser og reaksjoner😒

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Wrath skrev: fre sep 10, 2021 1:41 pm
Chromeback skrev: fre sep 10, 2021 1:14 pm Skjønner at jeg ikke fulgte helt med i natt.

Hvordan i alle dager utligner taunting og et jævla slag hverandre? Den regelen er så latterlig dum.
Det ble vel ikke dømt på slaget i det hele tatt såvidt jeg husker!?! Taunting på Ryan jensen som ble offset mot en helmet to helmet på Cowboys DB'en som taklet Buccs WR. Helt håpløst at gamle 'white stiffs' som Giants-eier John Mara skal sitte surmaga og innføre sånt tull fordi de ikke liker mangelen på disiplin, slik at de som faktisk spiller ikke kan vise spontane følelser og reaksjoner😒
Nei, det er faktisk slaget som blir callet som unecessary roughness (number 91, defence). Jeg trodde også at det var helmet to helmet som ble flagget mens jeg så kampen, men det nevner dommerne aldri noe om.

Så nå er nuller taunting og påfølgende slag faktisk hverandre ut.

Men ja, enig angående Mara. Ler høyt av forklaringen hans med at «ingen liker å se taunting, eller jeg liker det i hvert fall ikke».

Chromeback

Legg inn av Chromeback »





Bare til å le av :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Men nattens høydepunkt kom tidlig i matchen :D


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Brady being Brady


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

8 timer til full sesongstart for de fleste lag klokka går SAKTE!!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Aah, nydelig. Redzone på TV-en og Eagles på Mac’en. Deilig å være tilbake!

Go Birds!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

And we are off!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Nydelig start, Hurts ser bunnsolid ut!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jax er kveldens bombe så langt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Best i NFC East :D

Wrath

Legg inn av Wrath »

Eagles har sett ok ut, men er fortsatt fryktelig nervøs for hvordan det ender😱

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Wrath skrev: søn sep 12, 2021 8:50 pm Eagles har sett ok ut, men er fortsatt fryktelig nervøs for hvordan det ender😱
Ja, det varierer voldsomt, og d-linen ser veldig sårbar ut (litt som forventet). Og så må vi kutte ned på antall penalties vi drar på oss. Det er vel 6 eller 7 så langt i first halfen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»