Kåss til kvelds

Svar
DoktorS

Kåss til kvelds

Legg inn av DoktorS »

Utrolig nok så er det en ny sesong for dette skravleshowet med irritererende og støyende latter. I dag med tre gjester der jeg så vidt har sett den ene skuespilleren, ellers en tykk dame som legger ut med en tatovering etter å ha sagt at den mannlige skuespilleren er kjekk. ....

Everenga

Legg inn av Everenga »

Jeg har en mistanke om at verken du eller jeg er målgruppa her. Har heller ikke sansen for Kåss Furuseth men hun har tydeligvis sitt publikum og da er det vel egentlig greit nok at showet fortsetter.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Everenga skrev: lør sep 11, 2021 9:51 pm Jeg har en mistanke om at verken du eller jeg er målgruppa her. Har heller ikke sansen for Kåss Furuseth men hun har tydeligvis sitt publikum og da er det vel egentlig greit nok at showet fortsetter.
Det stemmer selvsagt - men hvem er det som ser TV lørdag kl 22 da, trodde det var en del voksne folk og ikke de under 40, som kanksje målgruppen er??? Kjenner ingen, ikke en gang yngre kolleger, som har sans for dette programmet. Hun der tykke dama er jo helt fordferdelig og vanvittig utmorsom...

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

DoktorS skrev: lør sep 11, 2021 9:46 pm Utrolig nok så er det en ny sesong for dette skravleshowet med irritererende og støyende latter. I dag med tre gjester der jeg så vidt har sett den ene skuespilleren, ellers en tykk dame som legger ut med en tatovering etter å ha sagt at den mannlige skuespilleren er kjekk. ....
Og ikke bare det, kroppsaktivist i tilegg, for nå så kan man ikke si at man er feit og stolt av det alt skal være så forbanna politisk korrekt

Og else kåss er bare irriterende og umorsom

kibby

Legg inn av kibby »

DoktorS skrev: lør sep 11, 2021 9:46 pm Utrolig nok så er det en ny sesong for dette skravleshowet med irritererende og støyende latter. I dag med tre gjester der jeg så vidt har sett den ene skuespilleren, ellers en tykk dame som legger ut med en tatovering etter å ha sagt at den mannlige skuespilleren er kjekk. ....
Vet man ikke hvem Odda eller Martha Leivestad er, har man bodd under en stein i 2021. Pardon my french.

Corvus

Legg inn av Corvus »

kibby skrev: søn sep 12, 2021 11:59 pm
DoktorS skrev: lør sep 11, 2021 9:46 pm Utrolig nok så er det en ny sesong for dette skravleshowet med irritererende og støyende latter. I dag med tre gjester der jeg så vidt har sett den ene skuespilleren, ellers en tykk dame som legger ut med en tatovering etter å ha sagt at den mannlige skuespilleren er kjekk. ....
Vet man ikke hvem Odda eller Martha Leivestad er, har man bodd under en stein i 2021. Pardon my french.
Har ingen anelse om ML er, og jeg har ikke levd under noen stein. Alle gidder ikke å se på det du ser på vet du.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Synes Else var morsom for 10 år siden. Nå er hun bare masete.

kibby

Legg inn av kibby »

Corvus skrev: man sep 13, 2021 12:03 am
kibby skrev: søn sep 12, 2021 11:59 pm
DoktorS skrev: lør sep 11, 2021 9:46 pm Utrolig nok så er det en ny sesong for dette skravleshowet med irritererende og støyende latter. I dag med tre gjester der jeg så vidt har sett den ene skuespilleren, ellers en tykk dame som legger ut med en tatovering etter å ha sagt at den mannlige skuespilleren er kjekk. ....
Vet man ikke hvem Odda eller Martha Leivestad er, har man bodd under en stein i 2021. Pardon my french.
Har ingen anelse om ML er, og jeg har ikke levd under noen stein. Alle gidder ikke å se på det du ser på vet du.
Se, høre...

Martha blir rik, 4etg, Nei nei nei. Nothing? Ok. 27 000 følgere på Insta begs to differ. Men ja, vi har nok ulik smak ;)

kibby

Legg inn av kibby »

Og tilbake til programmet; jeg ELSKER Else, men enig at det kan være LITT masete innimellom. Er ikke sååå fan av Markus Neby.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Liker Kåss til kvelds jeg.

Det eneste jeg ikke liker er hvor svak Kåss Furuset er på overgangene mellom historiene. Det er så åpenbart at de har snakket sammen før sending og gjestene vet hvilke historier de skal dele.

Slik er det sikkert i de fleste show, men om man ser på Graham Norton show som er det showet som Kåss til kvelds ligner mest på så er det så vanvittig mye mer sømløst og naturlig. Historiene avløser hverandre uten at programlederen hele tiden må dra de ut av gjestene.

Kåss: Du Ola Nordmann, du opplevde vel at du ikke fikk servering på restaurant en gang gjorde du ikke det?
Ola: Ja, Else det stemmer. Dette var i 1997 da jeg besøkte Milano......
Kåss: Og du Per Spellmann, du dumma deg litt ut da du skulle fri til kona di, stemmer ikke det?
Per: Å nei, det er så flaut å snakke om, men ja jeg mista ringen i do da jeg fridde.
Kåss: Og du Mari Du Bedåre, du hadde en morsom opplevelse med en skistjerne du, eller?
Mari: Hahahaha, ja Petter Northug kjørte meg nesten ned da han filma sin egen vilmmannskjøring.

Og slik fortsetter det.

Men vi sitter jo hele familien og ser på og vi ler da både titt og ofte, og det er ikke mange programmer som frister tenåringene lenger. Så noe gjør Kåss og Nerby rett.

kibby

Legg inn av kibby »

PapaSmurf skrev: man sep 13, 2021 12:17 am Liker Kåss til kvelds jeg.

Det eneste jeg ikke liker er hvor svak Kåss Furuset er på overgangene mellom historiene.
Det er visst også på grunn av all klippingen.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Nattevakt skrev: søn sep 12, 2021 6:54 pm
nå så kan man ikke si at man er feit og stolt av det alt skal være så forbanna politisk korrekt
Har man noengang kunne si det i Norge? Dette er vel den eneste gruppen mennesker som alle (kanskje utenom gruppen selv) synes det er helt greit å diskriminere åpenlyst, generalisere og mobbe.

Det er vel også den eneste gruppen som hatet har økt mot de siste åra.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er en floskel, men akk så klok: Liker man ikke et program er det bare å la være å se på.

I dag begynte det store symesterskapet på NRK. Det vet jeg at jeg ikke er et fnugg interessert i. Derfor ser jeg ikke på.

En ting var før i tiden da vi, spesielt vi som ikke engang tok inn SVT hadde kun ett alternativ. Da var det litt irriterende om man ikke likte det som gikk på NRK. Men i dag har vel alle med TV et vell av alternativer. Og finner man ikke noe der så har man stort sett et abonnement på en eller flere strømmetjenester, og finner man ikke noe der kan man gå online. Uendelige muligheter. Og da forstår jeg ikke at det er noe poeng i å bruke energi på at man ikke liker det som går på en av kanalene.

Selv liker jeg å gå på skattejakt i NRKs arkiver på nrk.no. Der ligger det alskens gode greier fra 60-tallet og frem til i dag.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Dagens avslutningslåt var virkelig en høydare. Eckbo datt i grøten, og huset her lo så tårene trillet.🤣🤣🤣🤣

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

PapaSmurf skrev: man sep 13, 2021 12:45 am Det er en floskel, men akk så klok: Liker man ikke et program er det bare å la være å se på.
Copy That.

(Trolig den mest brukte kommentar over radioen i F1).

kibby

Legg inn av kibby »

Fernandovonarb skrev: lør nov 13, 2021 10:06 pm Dagens avslutningslåt var virkelig en høydare. Eckbo datt i grøten, og huset her lo så tårene trillet.🤣🤣🤣🤣
Ja, den var fin :lol: :lol:

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Utrolig hva våre hardt inntjente skattekroner blir sløst vekk på Kåss tror nok hun er hysterisk morsom om hun river av seg klarne og løper ned Karl Johannes gate i Oslo.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ikke kom opp i ansiktet mitt!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

PapaSmurf skrev: man sep 13, 2021 12:45 am Det er en floskel, men akk så klok: Liker man ikke et program er det bare å la være å se på.

I dag begynte det store symesterskapet på NRK. Det vet jeg at jeg ikke er et fnugg interessert i. Derfor ser jeg ikke på.
Hva?!?

Skal du ikke se det bare for at du da kan gå på et sosialt medie eller en diskusjonsside for å fortelle hvor kjedelig og dårlig du synes det er???

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Litt sånn smått absurd, etter norsk MGP at hallodame (jada, jeg vet det heter programvert) kommer inn med annonseringen for neste program - og sier "Linni Meister...... " er gjest hos Kåss til kvelds. Det høres ut som om NRK forutsetter at folk vet hvem denne Linni Meister er og at det er kveldens viktigste gjest i Kåss til kvelds ...

... denne kjendisdyringen NRK holder på med av kjendiser som ikke er kjent for noe annet enn å være på tv er skandaløs.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Vil tro at de aller fleste vet hvem Linni Meister er. Men klart, man kan jo hisse seg opp for alt.

morrisey

Legg inn av morrisey »

At de gir denne figure sitt eget program, DET er skandale.
Makan til ukontrollert skravlende, travelt og uinteressant menneske finnes neppe.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

DoktorS skrev: lør feb 19, 2022 10:18 pm Litt sånn smått absurd, etter norsk MGP at hallodame (jada, jeg vet det heter programvert) kommer inn med annonseringen for neste program - og sier "Linni Meister...... " er gjest hos Kåss til kvelds. Det høres ut som om NRK forutsetter at folk vet hvem denne Linni Meister er og at det er kveldens viktigste gjest i Kåss til kvelds ...

... denne kjendisdyringen NRK holder på med av kjendiser som ikke er kjent for noe annet enn å være på tv er skandaløs.
--- Noe sier meg at du har enda mindre snøring på hvem Kamelen er....

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

palimpsest skrev: lør feb 19, 2022 10:24 pm Vil tro at de aller fleste vet hvem Linni Meister er. Men klart, man kan jo hisse seg opp for alt.
Hva er hun kjent for, da? Jeg vet hvem hun er, men ikke noe mer. Jeg aner ikke hva hun er kjent for, hva hun driver med eller lever av... Jeg har sett henne et par ganger live. En gang ropte hun "hei, du mannen... " etter meg. Vet ikke hvorfor, hun var vel full eller noe. Antar at veldig mange mennesker som ser på TV en lørdag kveld (folk over 60-70) ikke aner hvem det er, rett og slett.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

morrisey skrev: lør feb 19, 2022 10:24 pm At de gir denne figure sitt eget program, DET er skandale.
Makan til ukontrollert skravlende, travelt og uinteressant menneske finnes neppe.
Har sett "reklamen" på OL-sendingene, jeg stusser bare over at noen kan finne henne attraktiv i det hele tatt, for å si det beskjedent...... men nå er jeg sikkert stygg. Og det er jeg jo, både på utsiden og innsiden :-D

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Vel. Det er noget spesielt å se Kåss til Kvelds når man starter tråden her med å si at man synes programmet er tullete. Og generelt, hvis man ikke vet hvem Linni Meister er så vet jeg ikke helt hvilken verden man lever i, hun har vært med på en haug av tvprogrammer etc. Og det ble jo forklart I kåss til kvelds hvordan hun ble kjent, det ble også nevnt hva som gjør Kamelen kjent og Tore Sagen. Og igjen, se på noe annet. Det er lørdag. Bruk den på andre ting. Ble også nevnt ovenfor at trådstarter ikke vet hvem Odd Magnus Williamson er, da er du IHVERTFALL ikke i målgruppa til Kåss til Kvelds. Odda er vel kåra til Norges kjekkeste mann, regissert og hovedrolle i en svær film, spilt i flere tvserier osv osv

Shirokuma

Legg inn av Shirokuma »

Kanelen er vel mest kjent for at han banka opp Tommy T.

TWU

Legg inn av TWU »

DoktorS skrev: lør feb 19, 2022 10:29 pm
palimpsest skrev: lør feb 19, 2022 10:24 pm Vil tro at de aller fleste vet hvem Linni Meister er. Men klart, man kan jo hisse seg opp for alt.
Hva er hun kjent for, da?
Soveromsvideo tror jeg..

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Shirokuma skrev: søn feb 20, 2022 5:55 pm Kanelen er vel mest kjent for at han banka opp Tommy T.
Var ikke Kamelen..

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Salihovic91 skrev: man feb 21, 2022 4:27 pm
Shirokuma skrev: søn feb 20, 2022 5:55 pm Kanelen er vel mest kjent for at han banka opp Tommy T.
Var ikke Kamelen..
Han påstår at det er Kanelen.....ikke Kamelen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»