Sportsvasking i PL (og fotball)

Svar
taknina

Re: Sportsvasking i PL (og fotball)

Legg inn av taknina »

Johnny47 skrev: tor nov 03, 2022 4:39 pm Går ikke dette litt igjen da? Verdier blir ikke så viktig, når en selv krysser linjen. Da prøver man heller å dytte fokuset litt mer den andre veien.
Problemet i denne debatten er at enkelte mot bedre vitende er jeg overbevist om påstår at vi som prøver å se ett større bilde kun peker på andre som markantovertak svarer på mitt siste innlegg over her.

For meg blir det å snu debatten fullstendig på hodet. Eller de reelle fakta i denne debatten på hodet.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: tor nov 03, 2022 5:10 pm
Johnny47 skrev: tor nov 03, 2022 4:39 pm Går ikke dette litt igjen da? Verdier blir ikke så viktig, når en selv krysser linjen. Da prøver man heller å dytte fokuset litt mer den andre veien.
Problemet i denne debatten er at enkelte mot bedre vitende er jeg overbevist om påstår at vi som prøver å se ett større bilde kun peker på andre som markantovertak svarer på mitt siste innlegg over her.

For meg blir det å snu debatten fullstendig på hodet. Eller de reelle fakta i denne debatten på hodet.
Du peker på andre kun for å beskytte deg selv, City og Citys eiere. Du trenger ikke projisere dine egne beveggrunner til andre.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Skal folket her se VM eller går det mot personlig boikott?

viewtopic.php?p=1051648#p1051648

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Hvilken effekt hadde det hatt viss store stjerner hadde satt foten ned trur du? Hadde Haaland, Salah eller Benzema satt foten ned, så hadde det vel hatt større effekt enn at Charlie på 85 år som bruker sparepengene sine på laget han har støttet i 78 år hadde kuttet ut favorittklubben sin.

MentalM

Legg inn av MentalM »


taknina

Legg inn av taknina »

MentalM skrev: fre nov 04, 2022 11:02 am https://www.vg.no/sport/i/8JqVy1/medier ... m-nasjoner

Nisser hele gjengen
[/quote

Nå tror jeg kanskje som Johnny47 skriver over her at faktisk å være på denne scenen gir muligheter for lag enkeltspillere ledere og supportere å markere si mening og missnøye med politikken menneskeforakten til disse regimene.

Særlig opp mot at forbundene mener og nærmest instruerer laga, landene om at en skal opptre som logrende puddler i forkant.

Å trenge rovdyr rotter opp i ett hjørne så de tyr til desprate metoder har aldri vært særlig lurt har historien fortalt oss mer enn en gang.

Om det er så viktig for disse landa regimene å bli annerkjent og ikke minst hjelpe deres folk til å løsrive seg fra lenkene på vei mot ett mer fornuftig tanke og styresett så har jeg mer tro på gulerot enn på pisk.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

MentalM skrev: fre nov 04, 2022 11:02 am https://www.vg.no/sport/i/8JqVy1/medier ... m-nasjoner

Nisser hele gjengen
Tror ikke FIFA gjør seg sjøl eller arrangøren noen tjenesten ved å sende et slikt brev. Så de må bare drive på.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Absurd fokus fra Klopp. Skal vi synes synd på spillere/trenere fordi noen forventer at de tar verdens enkleste standpunkt? Jeg hadde ikke trodd at han var så jævla dum. Men han føyer seg inn i rekken…

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Helt håpløst. At han kaster seg på noe sånt og kommer med denne type uttalelser sier det meste om han. Overrasket er jeg ikke. Han kommer ofte med mye fjas når ting butter i mot.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Johnny47 skrev: lør nov 05, 2022 5:22 pm Helt håpløst. At han kaster seg på noe sånt og kommer med denne type uttalelser sier det meste om han. Overrasket er jeg ikke. Han kommer ofte med mye fjas når ting butter i mot.
Ikke sett noe ala dette fra han før som jeg kan erindre. (At det går litt varmt rett etter kamp synes jeg er helt naturlig.)

Saliph

Legg inn av Saliph »

Hva snakker man om her?

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

tbb skrev: lør nov 05, 2022 6:05 pm
Johnny47 skrev: lør nov 05, 2022 5:22 pm Helt håpløst. At han kaster seg på noe sånt og kommer med denne type uttalelser sier det meste om han. Overrasket er jeg ikke. Han kommer ofte med mye fjas når ting butter i mot.
Ikke sett noe ala dette fra han før som jeg kan erindre. (At det går litt varmt rett etter kamp synes jeg er helt naturlig.)
Neida, ikke på dette nivået. Men Klopp er flink å sende stikk når han har muligheten. Selvsagt oftere når det går en kule varmt etter kamper. At han velger å uttale seg sånn, er rett og slett lavmål og egentlig mest bare skuffende. Trenere/spillere som uttaler seg sånn, gjør at hele arbeidet går 2 skritt tilbake når det gjelder problemet fotballen står ovenfor.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: lør nov 05, 2022 6:21 pm Hva snakker man om her?
Klopp uttalte seg om Qatar på pressekonferanse. Lenger intervju. Så hele. (Med mindre du har særlig god tid kan det droppes.)

Han største bekymring lot til å være at spillere/trener kunne utsettes for forventning om å ta et standpunkt til dette. Da pratet man om verdens minste fiolin. Jeg har aldri ment at spillerne skal boikotte. Det forstår jeg at oppleves «unfair», men at det skal være en voldsom belastning for denne priviligerte gjengen å ta et standpunkt? Herregud for noe fjas!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »


Saliph

Legg inn av Saliph »

tbb skrev: lør nov 05, 2022 9:00 pm
Hehe, fascinerende.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Dette er glimrende. Neville prøver å kaste på seg et falskt smil.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hvordan stiller Liverpools supportere seg til at klubben:

- Skal ha en planlagt treningsleir i Dubai.
- Har en offisiell klubb-butikk i Dubai.

Det blir jo omtrent ikke mer sportsvasking enn dette, det er jo helt sjukt egentlig.

(Venter i spenning på bortforklaringer og kallenavn som Roman-slave, russiske blodpenger og Putin-loverboys)

Deila

Legg inn av Deila »

GatlingGun skrev: tir nov 08, 2022 10:11 am Hvordan stiller Liverpools supportere seg til at klubben:

- Skal ha en planlagt treningsleir i Dubai.
- Har en offisiell klubb-butikk i Dubai.

Det blir jo omtrent ikke mer sportsvasking enn dette, det er jo helt sjukt egentlig.

(Venter i spenning på bortforklaringer og kallenavn som Roman-slave, russiske blodpenger og Putin-loverboys)
På hvilken måte er det sportsvasking å ha en butikk i Dubai som selger supportereffekter? Liverpool har fans over hele verden, og da også butikker som selger effekter i hele verden. På hvilken måte er det sportsvasking at man kan kjøpe en Liverpool-drakt i Dubai? Venter spent på forklaring.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

GatlingGun skrev: tir nov 08, 2022 10:11 am Hvordan stiller Liverpools supportere seg til at klubben:

- Skal ha en planlagt treningsleir i Dubai.
- Har en offisiell klubb-butikk i Dubai.

Det blir jo omtrent ikke mer sportsvasking enn dette, det er jo helt sjukt egentlig.

(Venter i spenning på bortforklaringer og kallenavn som Roman-slave, russiske blodpenger og Putin-loverboys)
Det er naturligvis elendig at Liverpool reiser til Dubai på treningsleir. Elendig vurdering, og det er elendig at ikke klubben og Klopp må svare for det valget. Her er det mange som svikter.

Den butikken. Her sliter jeg med å se det store problemet. Det beste hadde vært å ikke ha butikk der men..

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Deila skrev: tir nov 08, 2022 10:22 am
GatlingGun skrev: tir nov 08, 2022 10:11 am Hvordan stiller Liverpools supportere seg til at klubben:

- Skal ha en planlagt treningsleir i Dubai.
- Har en offisiell klubb-butikk i Dubai.

Det blir jo omtrent ikke mer sportsvasking enn dette, det er jo helt sjukt egentlig.

(Venter i spenning på bortforklaringer og kallenavn som Roman-slave, russiske blodpenger og Putin-loverboys)
På hvilken måte er det sportsvasking å ha en butikk i Dubai som selger supportereffekter? Liverpool har fans over hele verden, og da også butikker som selger effekter i hele verden. På hvilken måte er det sportsvasking at man kan kjøpe en Liverpool-drakt i Dubai? Venter spent på forklaring.
Vettuge mennesker reiser ikke til Dubai!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Vil Klopp og spillerne få omvisning på den sportsbutikken under treningsleiren?

Deila

Legg inn av Deila »

busemannen skrev: tir nov 08, 2022 10:24 am
Deila skrev: tir nov 08, 2022 10:22 am
GatlingGun skrev: tir nov 08, 2022 10:11 am Hvordan stiller Liverpools supportere seg til at klubben:

- Skal ha en planlagt treningsleir i Dubai.
- Har en offisiell klubb-butikk i Dubai.

Det blir jo omtrent ikke mer sportsvasking enn dette, det er jo helt sjukt egentlig.

(Venter i spenning på bortforklaringer og kallenavn som Roman-slave, russiske blodpenger og Putin-loverboys)
På hvilken måte er det sportsvasking å ha en butikk i Dubai som selger supportereffekter? Liverpool har fans over hele verden, og da også butikker som selger effekter i hele verden. På hvilken måte er det sportsvasking at man kan kjøpe en Liverpool-drakt i Dubai? Venter spent på forklaring.
Vettuge mennesker reiser ikke til Dubai!
Det er jeg enig i.

Deila

Legg inn av Deila »

markantovertak skrev: tir nov 08, 2022 10:22 am
GatlingGun skrev: tir nov 08, 2022 10:11 am Hvordan stiller Liverpools supportere seg til at klubben:

- Skal ha en planlagt treningsleir i Dubai.
- Har en offisiell klubb-butikk i Dubai.

Det blir jo omtrent ikke mer sportsvasking enn dette, det er jo helt sjukt egentlig.

(Venter i spenning på bortforklaringer og kallenavn som Roman-slave, russiske blodpenger og Putin-loverboys)
Det er naturligvis elendig at Liverpool reiser til Dubai på treningsleir. Elendig vurdering, og det er elendig at ikke klubben og Klopp må svare for det valget. Her er det mange som svikter.

Den butikken. Her sliter jeg med å se det store problemet. Det beste hadde vært å ikke ha butikk der men..
Butikken virker som en mann som griper etter halmstrå, ellers enig angående treningsleiren. Klubben burde droppet det.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Netflix om FIFA og korrupsjon i morgen. Kanskje det er det man trenger for å virkelig få opp øynene rundt VM i Qatar (og Russland)?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Nå nærmer det seg sportsvaskingstur til Dubai!

https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... camp-dubai

What are the benefits of the Dubai training camp?

Too many to describe here. It’s about togetherness, off-the-pitch professionalism, creation of team spirit, a staff who work very efficiently towards one target and above everything, real time to train. Real time for dedicated and specific team training. It’s time to create a base for the second half of the season to recover our pride.

Finally, is the fact Dubai is close to Qatar one of the reasons that it is the best location for the camp? It would be easy for any players who get knocked out of the World Cup to join up with the squad…

Absolutely. You search for a combination of quality pitches, good infrastructure and a spot that can create atmosphere and togetherness in the team. We find all of this in Dubai. The weather will be warm and that will create some difficulty for training, but that’s not bad at all while preparing for the tough months coming.


Jeg blir flau av å lese dette, og jeg tipper Klopp innerst inne ikke er spesielt happy med dette.

MentalM

Legg inn av MentalM »

GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 1:05 pm Nå nærmer det seg sportsvaskingstur til Dubai!

https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... camp-dubai

What are the benefits of the Dubai training camp?

Too many to describe here. It’s about togetherness, off-the-pitch professionalism, creation of team spirit, a staff who work very efficiently towards one target and above everything, real time to train. Real time for dedicated and specific team training. It’s time to create a base for the second half of the season to recover our pride.

Finally, is the fact Dubai is close to Qatar one of the reasons that it is the best location for the camp? It would be easy for any players who get knocked out of the World Cup to join up with the squad…

Absolutely. You search for a combination of quality pitches, good infrastructure and a spot that can create atmosphere and togetherness in the team. We find all of this in Dubai. The weather will be warm and that will create some difficulty for training, but that’s not bad at all while preparing for the tough months coming.


Jeg blir flau av å lese dette, og jeg tipper Klopp innerst inne ikke er spesielt happy med dette.
Villa er like ille, og det er ikke gøy :(

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

MentalM skrev: tor nov 17, 2022 1:08 pm
GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 1:05 pm Nå nærmer det seg sportsvaskingstur til Dubai!

https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... camp-dubai

What are the benefits of the Dubai training camp?

Too many to describe here. It’s about togetherness, off-the-pitch professionalism, creation of team spirit, a staff who work very efficiently towards one target and above everything, real time to train. Real time for dedicated and specific team training. It’s time to create a base for the second half of the season to recover our pride.

Finally, is the fact Dubai is close to Qatar one of the reasons that it is the best location for the camp? It would be easy for any players who get knocked out of the World Cup to join up with the squad…

Absolutely. You search for a combination of quality pitches, good infrastructure and a spot that can create atmosphere and togetherness in the team. We find all of this in Dubai. The weather will be warm and that will create some difficulty for training, but that’s not bad at all while preparing for the tough months coming.


Jeg blir flau av å lese dette, og jeg tipper Klopp innerst inne ikke er spesielt happy med dette.
Villa er like ille, og det er ikke gøy :(
Hvor skal Villa?

MentalM

Legg inn av MentalM »

GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 1:11 pm Hvor skal Villa?
Dubai...

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

MentalM skrev: tor nov 17, 2022 1:12 pm
GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 1:11 pm Hvor skal Villa?
Dubai...
Jøss, det ligger jo opp til at det blir tidenes fotballfest der nede. Villa, Liverpool, Milan og Lyon. Flere?

MentalM

Legg inn av MentalM »

GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 1:12 pm
MentalM skrev: tor nov 17, 2022 1:12 pm
GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 1:11 pm Hvor skal Villa?
Dubai...
Jøss, det ligger jo opp til at det blir tidenes fotballfest der nede. Villa, Liverpool, Milan og Lyon. Flere?
Dubai: Arsenal, Aston Villa, Bournemouth, Brighton, Liverpool,

Saudi-Arabia: Newcastle

Abu Dhabi: Chelsea, Leicester, City

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»