Fantasy Premier League 2021-22

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av guru »

Ale-Jet skrev: ons aug 04, 2021 7:57 pm Ings klar for Villa.
Den var overraskende.... Watkins ikke lenger så fristende.

Dette gir vel også muligheten for at Obafemi til 4.5 får spille mer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Så nettopp Fofana sin skade på Twitter. Jævlig den, må jo være brudd? Føler med unggutten.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Lew_Ashby skrev: ons aug 04, 2021 10:13 pm Så nettopp Fofana sin skade på Twitter. Jævlig den, må jo være brudd? Føler med unggutten.
Vet ikke om det er lov/ går ann å dele link her, men gjør et forsøk

Expekt

Legg inn av Expekt »

Ai, ai.. trasig for Leicester og ikke minst spilleren selv. :shock: Begge leggbeina som ryker der..

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Skal bli deilig med 16-runden tilbake, og at kampene ikke blir spredd over hele uka i ørten forskjellige tidspunkt.

guru

Legg inn av guru »

Fy fader for en grisetakling på Fofana. Og så totalt unødvendig i en treningskamp.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Da ryker dobbelen Buendia+Watkins lett.

MadsFantasy

HeskeyTime skrev: tor aug 05, 2021 8:21 am
For et hodebry, trodde jeg endelig hadde landet laget

guru

Legg inn av guru »

Tror fortsatt Watkins vil gjøre en god del poeng, men frykter at poengene blir mer fordelt mellom han og Ings nå.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

MadsFantasy skrev: tor aug 05, 2021 9:28 am
Ser for meg en variasjon av 4-4-2 og 3-5-2 nå, med DCL og Antonio bankers. Er egentlig ikke så mange spisser som frister enda, til tross for gode priser. Bamford blokkes av Raphinha, Wood og Richarlison har spilt OL, Wilson er fraud i FPL-sammenheng, Toney er uskreven i PL, Watkins med uviss rolle (kant eller spiss i 442?) og Ings ventes med da Aston Villa sikkert bruker tid på å samspille nytt angrep (beholder Buendia).

Brukeravatar
k9b

Legg inn av k9b »

Da tror jeg Watkins går ut, i alle fall fram til vi har en ide om hvordan Aston Villa spiller.

Buendia er mer aktuell, men det er trangere om plassene på midtbanen. Lurer litt på om ikke det er tid for Nacho på topp.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

k9b skrev: tor aug 05, 2021 9:59 am Da tror jeg Watkins går ut, i alle fall fram til vi har en ide om hvordan Aston Villa spiller.

Buendia er mer aktuell, men det er trangere om plassene på midtbanen. Lurer litt på om ikke det er tid for Nacho på topp.
Nacho benket to siste(?) treningskampene når Rodgers har kjørt kun en spiss. Kommer nok til å spille en del, men tror ikke han er spikret på noen måte. Se om han starter og leverer bra mot City i helgen

guru

Legg inn av guru »

Noen som vurderer Dele? Har vært strålende i sesongoppkjøringen, og ser ut til å bli satset på at Nuno. Han vil kunne ha en voldsom verdi til 6.5M om han våkner til liv og finner tilbake til sitt gamle jeg. Kostet vel opp mot 9M da han var på sitt beste.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

guru skrev: tor aug 05, 2021 10:53 am Noen som vurderer Dele? Har vært strålende i sesongoppkjøringen, og ser ut til å bli satset på at Nuno. Han vil kunne ha en voldsom verdi til 6.5M om han våkner til liv og finner tilbake til sitt gamle jeg. Kostet vel opp mot 9M da han var på sitt beste.
Kanskje utover i sesongen hvis resten av alternativene i prisklassen rundt svikter. Frem til da er det for shady kampprogram, og venter på at Spurs får satt seg et lag som klarer å prestere. Alltid verdi i en shadow striker til 6,5 hvis han kommer i rette posisjoner, foretrekker Alli som dette fremfor at han skal være en playmaker.

Brukeravatar
k9b

Legg inn av k9b »

Lew_Ashby skrev: tor aug 05, 2021 10:17 am
k9b skrev: tor aug 05, 2021 9:59 am Da tror jeg Watkins går ut, i alle fall fram til vi har en ide om hvordan Aston Villa spiller.

Nacho benket to siste(?) treningskampene når Rodgers har kjørt kun en spiss. Kommer nok til å spille en del, men tror ikke han er spikret på noen måte. Se om han starter og leverer bra mot City i helgen
Hmmm.. Ville trood han var rimelig bankers mtp hvor bra han leverte i slutten av forrige sesong. Blir det Maupay likevel da?

MadsFantasy

HeskeyTime skrev: tor aug 05, 2021 9:49 am

Ser for meg en variasjon av 4-4-2 og 3-5-2 nå, med DCL og Antonio bankers. Er egentlig ikke så mange spisser som frister enda, til tross for gode priser. Bamford blokkes av Raphinha, Wood og Richarlison har spilt OL, Wilson er fraud i FPL-sammenheng, Toney er uskreven i PL, Watkins med uviss rolle (kant eller spiss i 442?) og Ings ventes med da Aston Villa sikkert bruker tid på å samspille nytt angrep (beholder Buendia).
Enig i mye av det du skriver, blir 3-5-2 på meg. Har planer om å gjøre Watkins til Obafemi og Buendia til en Mahrez/Jota/Greenwood

Barks

Legg inn av Barks »

guru skrev: tor aug 05, 2021 10:53 am Noen som vurderer Dele? Har vært strålende i sesongoppkjøringen, og ser ut til å bli satset på at Nuno. Han vil kunne ha en voldsom verdi til 6.5M om han våkner til liv og finner tilbake til sitt gamle jeg. Kostet vel opp mot 9M da han var på sitt beste.
Vært innom tanken, men har brent meg nok på Alli de siste sesongene til at jeg venter og ser.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lukaku/Kane kan jo være morsomt å se hvordan folk håndterer.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Enig i mye av det du skriver, blir 3-5-2 på meg. Har planer om å gjøre Watkins til Obafemi og Buendia til en Mahrez/Jota/Greenwood
Greenwood ser veldig spennende ut i starten av sesongen, men er dessverre 0,5m unna å kunne få tak i han. Ulempa med dette er at jeg da kun vil ha en spillende på benk (såfremt ingen 4,0 eller Obafemi får spilletid), og corona som må vurderes risiko på. Er ikke så begeistret for Buendia selv om jeg har han, tar nok litt tid å sette angrepet uten Grealish, og er ikke spesielt målfarlig. Tror også han blir å hjelpe mer til med å flytte ballen frem i banen, mens Watkins/Ings/Bailey kommer til avslutningssituasjonene. Blir å vurdere dette fortløpende frem til seriestart, fortsatt par treningskamper som skal spilles.

guru

Legg inn av guru »

Lezah skrev: tor aug 05, 2021 2:00 pm Lukaku/Kane kan jo være morsomt å se hvordan folk håndterer.
Om begge overgangene går igjennom, så blir det fort 4-4-2/3-5-2 med Kane og Lukaku på topp + 4.5. Tør man stå uten?
Det er i allefall morsomt for spillet, som vil tvinge folk til å stille med mer forskjellige lag. Lukaku kommer inn på 11-12 mill.

Joe Willock har signert permanent for Newcastle. Men med så mange gode alternativer i samme prisklasse blir det vanskelig å få plass til Willock.

Lezah

Legg inn av Lezah »

guru skrev: tor aug 05, 2021 2:17 pm
Lezah skrev: tor aug 05, 2021 2:00 pm Lukaku/Kane kan jo være morsomt å se hvordan folk håndterer.
Om begge overgangene går igjennom, så blir det fort 4-4-2/3-5-2 med Kane og Lukaku på topp + 4.5. Tør man stå uten?
Det er i allefall morsomt for spillet, som vil tvinge folk til å stille med mer forskjellige lag. Lukaku kommer inn på 11-12 mill.
Der er i beste fall risky. Som du sier gjør det jo FPL mer spennende, for færre kan ha Bruno OG Salah + de to spissene. Sikkert teoretisk mulig å ha alle fire men da tror jeg det er slappe greier totalt sett!

Brukeravatar
Mr.Meep
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nei da sier jeg meg fornøyd med laget

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Laffano16 skrev: tor aug 05, 2021 2:46 pm Nei da sier jeg meg fornøyd med laget

Jeg ville tatt en ny titt på det laget der. Hva skal du med Andre Gomes? Ingen Salah heller. Firmino og Rodrigo på topp blir med all respekt ikke veldig bra.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lezah skrev: tor aug 05, 2021 2:43 pm
guru skrev: tor aug 05, 2021 2:17 pm
Der er i beste fall risky. Som du sier gjør det jo FPL mer spennende, for færre kan ha Bruno OG Salah + de to spissene. Sikkert teoretisk mulig å ha alle fire men da tror jeg det er slappe greier totalt sett!
Det blir på grensen mye dritt på laget med bare 3 av disse også.
Prøvde meg på et lag med Kane + 11,5 + 4,5 i angrep, og det ble ikke særlig bra. Midtbanen er Salah, Grealish, Raphinha og Buendia. Forsvaret er Shaw, Digne, Coufal og Ayling/White med 4,5 + 4,0-keeper.
Ikke snakk om å få råd til Sancho, Trent, Robbo, Chilwell, Dias, Jota, Greenwood, Havertz, Son, Pepe..
For min del blir det maks 2 spillere til 10.5+

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Lukaku/Chelsea har Arsenal, Tottenham, Liverpool, City på første 6. Det klarer jeg meg uten

Brukeravatar
Mr.Meep
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Dejan_Stankovic89 skrev: tor aug 05, 2021 2:58 pm
Laffano16 skrev: tor aug 05, 2021 2:46 pm Nei da sier jeg meg fornøyd med laget

Jeg ville tatt en ny titt på det laget der. Hva skal du med Andre Gomes? Ingen Salah heller. Firmino og Rodrigo på topp blir med all respekt ikke veldig bra.
Hmmm scratching it all over....

guru

Legg inn av guru »

Mané med 3 mål på 4 pre season-kamper.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Bilde

Sånn sett bort fra usikkerhet rundt om spillere (Sancho) er klare etter sommeren - innspill?

Brukeravatar
k9b

Legg inn av k9b »

Messi blir ikke i Barcelona. Da blir det fort PSG, Man City eller Aston Villa.

Hva blir prisen i PL? 14.0?

guru

Legg inn av guru »

Går Messi til City er det 13.5 eller 14M.

Strek i regninga for Kane dette.

Svar