Sant nok. Ser bare ikke for meg at enten Tottenham eller Man Utd kommer over 70p, så i mitt hode så tenker jeg at hvis vi ikke klarer det så skyldes det at vi har gått på en smell.Enzino skrev: søn mar 13, 2022 8:49 pmDet kommer da an på hvordan det skjer. Hvis vi ender på 70 poeng, men enten Tottenham eller ManU vinner resten av kampene sine, så er det ikke bottle job. Men hvis vi kollapser selv, så er det jo det.Wellé skrev: søn mar 13, 2022 8:14 pm Å gud, la det skje!! Forøvrig så har denne modellen oss nå på 3/4-sjanse for å klare topp 4. Nå vil til og med jeg kalle det en skikkelig bottle job om vi ikke klarer det.
Det er jo fra nå og innover det begynner å bli mentalt press, for nå er det snart unison mening at vi er favoritter. Frem til nå har jo veldig mange trodd at ManU skal ta dette til slutt uansett.
Men det ser bra ut nå. Jeg så på SkySport i dag etter kampen. Der sitter Jamie Rednapp (ex. Tottenham), Jimmy Floyd Hasselbaink (ex. Chelsea) og Michah Richards (ex. City) og skamskryter av alt Arsenal gjør. Både defensivt, offensivt og hvor solid alt ser ut. Det var litt absurd. Pundids er normalt ekstremt Arsenal-kritiske.
Det skal godt gjøres å ikke komme til konklusjonen om at vi er den soleklare favoritten nå. 1) Kan ikke skjønne hvordan noen kan mene at vi ikke er veldig gode for tiden. Ikke bare kan man lett se det med det blotte øyet, men 28/33p på de siste 11 vitner om et lag i kjempeform, egentlig uavhengig av kampprgram. Og 2) at vi har det soleklart beste utgangspunktet for å klare topp 4 nå. 6p foran Tottenham med en kamp mindre, og 1 poeng foran Man Utd med kamper mindre. West Ham og Wolves tror jeg er hektet av nå selvom de begge vant i dag.
Jeg så kampen på BeinSports og der var det kun fokus på dommersituasjoner... De brukte også hele pausen på å se på "dommerfeil" fra andre kamper. Var helt bedritent. Burde gått for Sky istedenfor, men den kanalen lå et minutt bak live.