I går spilte vi en treningskamp, Spurs 1-1 mot Leyton Orient. Med et lag som savnet sine beste spillere.
Målscorer unge Dane Scarlett.
Det er nå fre sep 18, 2026 9:09 pm
Legg inn av startelver »
Legg inn av Number4 »
Hadde resten av gjengen hatt samme innstilling som Lamela ville Spurs ha vunnet sølvtøy. Synd han var så mye skadet, ønsker ham lykke til. Bryan Gil vil være en knallbra signering om han kommer. Spania spiller i morgen 9:30 i OL, håper han i hvert fall får èn omgang. Imponerte i siste kamp før OL.
Legg inn av startelver »
Legg inn av Number4 »
Jeg tenker at det bare er å vinne denne nyvinningen. Akkurat som Spurs gjorde da de var den første klubben til å vinne UEFA Cupen. Jeg håper Nuno går "all in". På tide å skape vinnerkultur selv om fjompen Levy og ENIC gjør det de kan for å unngå det.
Legg inn av toolshed »
Dette er en så ekstremt viktig signering at det ikke finnes ord.
Legg inn av Ohlaien »
Legg inn av Cyril »
Legg inn av Cyril »
Fair å mene det. Jeg har fin erfaring med å chatte på WhatsApp/Discord under kamp, men forum funker det også.startelver skrev: søn jul 25, 2021 5:24 pm Synes det er like enkelt å ha kamptråder her, som minner om gamle VGD. Håper de fleste vil delta på FD.
Legg inn av startelver »
Enig, skal endre det nå.Ohlaien skrev: søn jul 25, 2021 8:50 pm Vet ikke om det var planen at denne tråden skal være klubbtråd for Spurs. Har vel ikke så mye å si, men bør kanskje i så tilfelle skifte navn til "Tottenham Hotspur-klubbtråd", eller noe i den duren. Bare en tanke.
You need to be a member in order to post a reply
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute
Gå tilbake til «Fotball - Premier League»