Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
startelver

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av startelver »

Fikk sett kampen i opptak.

Som vanlig er ikke tenningsnivået der før pause, selv om dette er den viktigste kampen vi spiller mot rivalene.

Hva skjer etter pause? Conte gjør ingen bytter som alle forventer, men de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål, og hadde ikke kløna Lloris ødelagt alt før pause så hadde dette kunnet blitt mye jevnere.

Men at Conte ikke greier å få spillerne til å prestere før pause er rett og slett en mental greie, noe rart som skjer i den garderoben.

Forøvrig blir det nytt tap mot City , Conte går nok lei før sommeren.

Og Lloris????? Fortjener ikke å bære kapteinsbindet!

Topp 6 blir svært vanskelig.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

startelver skrev: man jan 16, 2023 1:41 am Fikk sett kampen i opptak.

Som vanlig er ikke tenningsnivået der før pause, selv om dette er den viktigste kampen vi spiller mot rivalene.

Hva skjer etter pause? Conte gjør ingen bytter som alle forventer, men de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål, og hadde ikke kløna Lloris ødelagt alt før pause så hadde dette kunnet blitt mye jevnere.

Men at Conte ikke greier å få spillerne til å prestere før pause er rett og slett en mental greie, noe rart som skjer i den garderoben.

Forøvrig blir det nytt tap mot City , Conte går nok lei før sommeren.

Og Lloris????? Fortjener ikke å bære kapteinsbindet!

Topp 6 blir svært vanskelig.
Å klage på det som skjer etter pause skjønner jeg ingenting av. Da blir jo Arsenal overkjørt, og det hadde ikke vært noe å si på det hvis Spurs kom tilbake. Ramsdale som redder dagen for dem.

At vi har en fyllekjører som svikter oss gang etter gang som kaptein, er derimot en skandale. Vi bør handle ny keeper nå. Må være et mareritt å spille i forsvaret til Spurs når du har en sånn kløne bak deg.

Det må handles så topp 6 kan sikres, samt lage en base for neste sesong.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

"We have to continue to work really hard and we will see our position at the end of the season. Be it a Champions League or Europa League. Teams like Chelsea, Liverpool, Man United, Newcastle, also Brighton and Brentford. It is really difficult because every team can spend money and even middle or lower teams have international players."

Conte ber nå om sympati for at det er så hardt å kjempe med Brighton og Brentford.. Skjønner ikke at dere gidder mer av den fyren.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Folk_flesk skrev: man jan 16, 2023 11:59 am "We have to continue to work really hard and we will see our position at the end of the season. Be it a Champions League or Europa League. Teams like Chelsea, Liverpool, Man United, Newcastle, also Brighton and Brentford. It is really difficult because every team can spend money and even middle or lower teams have international players."

Conte ber nå om sympati for at det er så hardt å kjempe med Brighton og Brentford.. Skjønner ikke at dere gidder mer av den fyren.
Conte disser Tottenham mer enn Arsenal-fans. Hadde jeg vært en Tottenham-fan så tror jeg nesten at jeg hadde håpet på en rebuild nå, og det er ikke forenlig med Conte som manager.

Det betyr også at man bør selge spillere som Kane og Son, men det er flere spennende spillere som man kan bygge et nytt lag rundt. Spence, Romero, Bentancur, Bissouma (nekter å tro at han er så dårlig som det han har vist) og Kulusevski, og sikkert noen jeg har glemt. Resten bør være up for sale og man bør handle spillere utelukkende yngre enn 25 år.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Folk_flesk skrev: man jan 16, 2023 11:59 am "We have to continue to work really hard and we will see our position at the end of the season. Be it a Champions League or Europa League. Teams like Chelsea, Liverpool, Man United, Newcastle, also Brighton and Brentford. It is really difficult because every team can spend money and even middle or lower teams have international players."

Conte ber nå om sympati for at det er så hardt å kjempe med Brighton og Brentford.. Skjønner ikke at dere gidder mer av den fyren.
Nå er han i gang igjen ja. Fyren sutrer jo notorisk ang spillerlogistikk. Det var vel sterkt medvirkende grunner til at han sluttet i både Juve, Chelsea og Inter, og nå er det på'an igjen. Har ikke fyren realitetsorientert seg før han starter i en jobb? Og er det køl umulig å jobbe mer med å utvikle spillere fremfor å utelukkende basere seg på å kjøpe seg til suksess. Om han ikke er den toppmanageren som bruker mest penger, så er han iallfall en av de aller mest kjøpskåte når det gjelder antall spillere inn.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Folk_flesk skrev: man jan 16, 2023 11:59 am "We have to continue to work really hard and we will see our position at the end of the season. Be it a Champions League or Europa League. Teams like Chelsea, Liverpool, Man United, Newcastle, also Brighton and Brentford. It is really difficult because every team can spend money and even middle or lower teams have international players."

Conte ber nå om sympati for at det er så hardt å kjempe med Brighton og Brentford.. Skjønner ikke at dere gidder mer av den fyren.
The man speaks the truth!

Brighton har jo brukt hele €50m (kun solgt for €115m), og Brentford har matchet de €50m kjøpene.

Tottenham har kun brukt €170m og har trossalt solgt for nesten €40m

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

MentalM skrev: man jan 16, 2023 12:18 pm
Folk_flesk skrev: man jan 16, 2023 11:59 am "We have to continue to work really hard and we will see our position at the end of the season. Be it a Champions League or Europa League. Teams like Chelsea, Liverpool, Man United, Newcastle, also Brighton and Brentford. It is really difficult because every team can spend money and even middle or lower teams have international players."

Conte ber nå om sympati for at det er så hardt å kjempe med Brighton og Brentford.. Skjønner ikke at dere gidder mer av den fyren.
The man speaks the truth!

Brighton har jo brukt hele €50m (kun solgt for €115m), og Brentford har matchet de €50m kjøpene.

Tottenham har kun brukt €170m og har trossalt solgt for nesten €40m
Tottenham hadde sikkert sett hvordan han greide å fylle opp Inter med daukjøtt som det tok dem et par år å lesse av igjen. Lar man Conte komme for nær pengesekken blir det en dyr erfaring.

startelver

Legg inn av startelver »

Koskinen skrev: man jan 16, 2023 8:30 am
startelver skrev: man jan 16, 2023 1:41 am Fikk sett kampen i opptak.

Som vanlig er ikke tenningsnivået der før pause, selv om dette er den viktigste kampen vi spiller mot rivalene.

Hva skjer etter pause? Conte gjør ingen bytter som alle forventer, men de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål, og hadde ikke kløna Lloris ødelagt alt før pause så hadde dette kunnet blitt mye jevnere.

Men at Conte ikke greier å få spillerne til å prestere før pause er rett og slett en mental greie, noe rart som skjer i den garderoben.

Forøvrig blir det nytt tap mot City , Conte går nok lei før sommeren.

Og Lloris????? Fortjener ikke å bære kapteinsbindet!

Topp 6 blir svært vanskelig.
Å klage på det som skjer etter pause skjønner jeg ingenting av. Da blir jo Arsenal overkjørt, og det hadde ikke vært noe å si på det hvis Spurs kom tilbake. Ramsdale som redder dagen for dem.

At vi har en fyllekjører som svikter oss gang etter gang som kaptein, er derimot en skandale. Vi bør handle ny keeper nå. Må være et mareritt å spille i forsvaret til Spurs når du har en sånn kløne bak deg.

Det må handles så topp 6 kan sikres, samt lage en base for neste sesong.
Jeg klaget da ikke på det som skjedde etter pause, jeg skrev bl.a :
"de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål".

Og Ramsdale ble MOTM.

Hadde ikke Lloris klønet inn det første målet og vi hadde scoret på den ene så kunne dette sett annerledes ut. Det er det at det alltid er best spill etter pause som er så vanvittig irriterende. Selv i et derby som betyr så mye.

Nå venter City og Haaland mot et shaky forsvar og Lloris , bare å forberede seg på det verste.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

startelver skrev: tir jan 17, 2023 11:23 am
Koskinen skrev: man jan 16, 2023 8:30 am
startelver skrev: man jan 16, 2023 1:41 am Fikk sett kampen i opptak.

Som vanlig er ikke tenningsnivået der før pause, selv om dette er den viktigste kampen vi spiller mot rivalene.

Hva skjer etter pause? Conte gjør ingen bytter som alle forventer, men de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål, og hadde ikke kløna Lloris ødelagt alt før pause så hadde dette kunnet blitt mye jevnere.

Men at Conte ikke greier å få spillerne til å prestere før pause er rett og slett en mental greie, noe rart som skjer i den garderoben.

Forøvrig blir det nytt tap mot City , Conte går nok lei før sommeren.

Og Lloris????? Fortjener ikke å bære kapteinsbindet!

Topp 6 blir svært vanskelig.
Å klage på det som skjer etter pause skjønner jeg ingenting av. Da blir jo Arsenal overkjørt, og det hadde ikke vært noe å si på det hvis Spurs kom tilbake. Ramsdale som redder dagen for dem.

At vi har en fyllekjører som svikter oss gang etter gang som kaptein, er derimot en skandale. Vi bør handle ny keeper nå. Må være et mareritt å spille i forsvaret til Spurs når du har en sånn kløne bak deg.

Det må handles så topp 6 kan sikres, samt lage en base for neste sesong.
Jeg klaget da ikke på det som skjedde etter pause, jeg skrev bl.a :
"de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål".

Og Ramsdale ble MOTM.

Hadde ikke Lloris klønet inn det første målet og vi hadde scoret på den ene så kunne dette sett annerledes ut. Det er det at det alltid er best spill etter pause som er så vanvittig irriterende. Selv i et derby som betyr så mye.

Nå venter City og Haaland mot et shaky forsvar og Lloris , bare å forberede seg på det verste.
Martin ble vel man of the match med nesten 60% av stemmene i PL-appen om jeg ikke husker helt feil. Ramsdale ble vel nummer 2 med snart en fjerdedel av stemmene?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Korgutt skrev: tir jan 17, 2023 12:03 pm
startelver skrev: tir jan 17, 2023 11:23 am
Koskinen skrev: man jan 16, 2023 8:30 am

Å klage på det som skjer etter pause skjønner jeg ingenting av. Da blir jo Arsenal overkjørt, og det hadde ikke vært noe å si på det hvis Spurs kom tilbake. Ramsdale som redder dagen for dem.

At vi har en fyllekjører som svikter oss gang etter gang som kaptein, er derimot en skandale. Vi bør handle ny keeper nå. Må være et mareritt å spille i forsvaret til Spurs når du har en sånn kløne bak deg.

Det må handles så topp 6 kan sikres, samt lage en base for neste sesong.
Jeg klaget da ikke på det som skjedde etter pause, jeg skrev bl.a :
"de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål".

Og Ramsdale ble MOTM.

Hadde ikke Lloris klønet inn det første målet og vi hadde scoret på den ene så kunne dette sett annerledes ut. Det er det at det alltid er best spill etter pause som er så vanvittig irriterende. Selv i et derby som betyr så mye.

Nå venter City og Haaland mot et shaky forsvar og Lloris , bare å forberede seg på det verste.
Martin ble vel man of the match med nesten 60% av stemmene i PL-appen om jeg ikke husker helt feil. Ramsdale ble vel nummer 2 med snart en fjerdedel av stemmene?
Tror Ramsdale vant både Sky-kåringen (er vel kommentatorene som velger det) og Arsenal sin (stemt frem på nettsiden/Twitter). Jeg syns det var helt greit at han ble MotM. Han hadde ne meget god kamp, både med redninger, distribusjon og kontroll av eget felt.

Og så skal det selvfølgelig sies at stillingen påvirket utviklingen i kampen. På stillingen 1-0 var det enveiskjøring, ekskludert den ene sjansen. Tipper Arsenal hadde vært mer dominerende i andreomgang hvis stillingen hadde vært uavgjort eller hvis vi bare ledet 1-0

startelver

Legg inn av startelver »

Ramsdale ble ihvertfall kåret til MOTM av Sky Sports.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Wellé skrev: tir jan 17, 2023 12:15 pm
Korgutt skrev: tir jan 17, 2023 12:03 pm
startelver skrev: tir jan 17, 2023 11:23 am

Jeg klaget da ikke på det som skjedde etter pause, jeg skrev bl.a :
"de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål".

Og Ramsdale ble MOTM.

Hadde ikke Lloris klønet inn det første målet og vi hadde scoret på den ene så kunne dette sett annerledes ut. Det er det at det alltid er best spill etter pause som er så vanvittig irriterende. Selv i et derby som betyr så mye.

Nå venter City og Haaland mot et shaky forsvar og Lloris , bare å forberede seg på det verste.
Martin ble vel man of the match med nesten 60% av stemmene i PL-appen om jeg ikke husker helt feil. Ramsdale ble vel nummer 2 med snart en fjerdedel av stemmene?
Tror Ramsdale vant både Sky-kåringen (er vel kommentatorene som velger det) og Arsenal sin (stemt frem på nettsiden/Twitter). Jeg syns det var helt greit at han ble MotM. Han hadde ne meget god kamp, både med redninger, distribusjon og kontroll av eget felt.

Og så skal det selvfølgelig sies at stillingen påvirket utviklingen i kampen. På stillingen 1-0 var det enveiskjøring, ekskludert den ene sjansen. Tipper Arsenal hadde vært mer dominerende i andreomgang hvis stillingen hadde vært uavgjort eller hvis vi bare ledet 1-0
Vil vel tro stillingen hadde sitt å si for første omgangen til Spurs også. Lloris roter det til 2 ganger før dere egentlig skaper noe, og Spurs ligger da 1-0 under. Slikt skaper voldsomt usikkerhet.

Kampen sett under et, er det ikke noe å si på om dette hadde endt 2-2. Keeperne ble som sagt avgjørende. Rimelig trygg på at xG backer det opp, uten at jeg har sett hva den er.
Sist redigert av Koskinen den tir jan 17, 2023 2:16 pm, redigert 2 ganger totalt.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

startelver skrev: tir jan 17, 2023 11:23 am
Koskinen skrev: man jan 16, 2023 8:30 am
startelver skrev: man jan 16, 2023 1:41 am Fikk sett kampen i opptak.

Som vanlig er ikke tenningsnivået der før pause, selv om dette er den viktigste kampen vi spiller mot rivalene.

Hva skjer etter pause? Conte gjør ingen bytter som alle forventer, men de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål, og hadde ikke kløna Lloris ødelagt alt før pause så hadde dette kunnet blitt mye jevnere.

Men at Conte ikke greier å få spillerne til å prestere før pause er rett og slett en mental greie, noe rart som skjer i den garderoben.

Forøvrig blir det nytt tap mot City , Conte går nok lei før sommeren.

Og Lloris????? Fortjener ikke å bære kapteinsbindet!

Topp 6 blir svært vanskelig.
Å klage på det som skjer etter pause skjønner jeg ingenting av. Da blir jo Arsenal overkjørt, og det hadde ikke vært noe å si på det hvis Spurs kom tilbake. Ramsdale som redder dagen for dem.

At vi har en fyllekjører som svikter oss gang etter gang som kaptein, er derimot en skandale. Vi bør handle ny keeper nå. Må være et mareritt å spille i forsvaret til Spurs når du har en sånn kløne bak deg.

Det må handles så topp 6 kan sikres, samt lage en base for neste sesong.
Jeg klaget da ikke på det som skjedde etter pause, jeg skrev bl.a :
"de samme spillerne på banen er et helt annet lag som helt klart var det beste laget etter pause. Ramsdale hindret minst to klare mål".

Og Ramsdale ble MOTM.

Hadde ikke Lloris klønet inn det første målet og vi hadde scoret på den ene så kunne dette sett annerledes ut. Det er det at det alltid er best spill etter pause som er så vanvittig irriterende. Selv i et derby som betyr så mye.

Nå venter City og Haaland mot et shaky forsvar og Lloris , bare å forberede seg på det verste.
Her legger jeg meg flat. Leste tydeligvis ikke innlegget ditt korrekt. Pinlig, beklager.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Koskinen skrev: tir jan 17, 2023 2:14 pm
Wellé skrev: tir jan 17, 2023 12:15 pm
Korgutt skrev: tir jan 17, 2023 12:03 pm

Martin ble vel man of the match med nesten 60% av stemmene i PL-appen om jeg ikke husker helt feil. Ramsdale ble vel nummer 2 med snart en fjerdedel av stemmene?
Tror Ramsdale vant både Sky-kåringen (er vel kommentatorene som velger det) og Arsenal sin (stemt frem på nettsiden/Twitter). Jeg syns det var helt greit at han ble MotM. Han hadde ne meget god kamp, både med redninger, distribusjon og kontroll av eget felt.

Og så skal det selvfølgelig sies at stillingen påvirket utviklingen i kampen. På stillingen 1-0 var det enveiskjøring, ekskludert den ene sjansen. Tipper Arsenal hadde vært mer dominerende i andreomgang hvis stillingen hadde vært uavgjort eller hvis vi bare ledet 1-0
Vil vel tro stillingen hadde sitt å si for første omgangen til Spurs også. Lloris roter det til 2 ganger før dere egentlig skaper noe. Slikt skaper voldsomt usikkerhet.

Kampen sett under et, er det ikke noe å si på om dette hadde endt 2-2. Keeperne ble som sagt avgjørende. Rimelig trygg på at xG bakker det opp, uten at jeg har sett hva den er.
Det vil jeg tro, men hvis man ser på Arsenal denne sesongen så er de i særklasse det beste laget ved uavgjort gamestate hvis man ser på xGdiff/90. Da skaper vi rundt 1,5xG/90 mer enn motstanderne våre. Selvom vi ikke hadde scoret på tabben til Lloris vil jeg våge meg frempå å påstå at Arsenal hadde vært favoritt til å score først uansett, underbygget både av hva jeg nettopp skrev og at vi kun har kommet under i tre kamper så langt denne sesongen. Dere hadde vel nesten 10 på rad?

Som sagt på stillingen 1-0 så vil jeg også tro at vi vant en xG-battle selvom dere hadde den største sjansen med skuddet til Son. Det var først etter at vi gikk opp i 2-0 at dere begynte å få noe særlig sjanser og det tror jeg også til en viss grad var fordi vi lot dere få initativet i kampen. Ideelt sett skulle dere selvfølgelig ikke kommet til så mye som dere gjorde de første 15 minuttene i andreomgang, men etter det så vil jeg si vi hadde rimelig full kontroll på dere og kunne tatt over kampen igjen hvis dere hadde redusert.

Men ja, det skader ikke at vi har en bedre keeper enn dere pdd. Nå betalte vi jo også en god slump penger for han.

Og så må jeg jo bare nevne at xG ikke egner seg for å vurdere om hvem som fortjener eller ikke fortjener å vinne en kamp. Det treffer mye bedre når man bruker det over en lengre periode, fordi xG ikke tar hensyn til game state.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Wellé skrev: tir jan 17, 2023 2:20 pm
Koskinen skrev: tir jan 17, 2023 2:14 pm
Wellé skrev: tir jan 17, 2023 12:15 pm
Tror Ramsdale vant både Sky-kåringen (er vel kommentatorene som velger det) og Arsenal sin (stemt frem på nettsiden/Twitter). Jeg syns det var helt greit at han ble MotM. Han hadde ne meget god kamp, både med redninger, distribusjon og kontroll av eget felt.

Og så skal det selvfølgelig sies at stillingen påvirket utviklingen i kampen. På stillingen 1-0 var det enveiskjøring, ekskludert den ene sjansen. Tipper Arsenal hadde vært mer dominerende i andreomgang hvis stillingen hadde vært uavgjort eller hvis vi bare ledet 1-0
Vil vel tro stillingen hadde sitt å si for første omgangen til Spurs også. Lloris roter det til 2 ganger før dere egentlig skaper noe. Slikt skaper voldsomt usikkerhet.

Kampen sett under et, er det ikke noe å si på om dette hadde endt 2-2. Keeperne ble som sagt avgjørende. Rimelig trygg på at xG bakker det opp, uten at jeg har sett hva den er.
Det vil jeg tro, men hvis man ser på Arsenal denne sesongen så er de i særklasse det beste laget ved uavgjort gamestate hvis man ser på xGdiff/90. Da skaper vi rundt 1,5xG/90 mer enn motstanderne våre. Selvom vi ikke hadde scoret på tabben til Lloris vil jeg våge meg frempå å påstå at Arsenal hadde vært favoritt til å score først uansett, underbygget både av hva jeg nettopp skrev og at vi kun har kommet under i tre kamper så langt denne sesongen. Dere hadde vel nesten 10 på rad?

Som sagt på stillingen 1-0 så vil jeg også tro at vi vant en xG-battle selvom dere hadde den største sjansen med skuddet til Son. Det var først etter at vi gikk opp i 2-0 at dere begynte å få noe særlig sjanser og det tror jeg også til en viss grad var fordi vi lot dere få initativet i kampen. Ideelt sett skulle dere selvfølgelig ikke kommet til så mye som dere gjorde de første 15 minuttene i andreomgang, men etter det så vil jeg si vi hadde rimelig full kontroll på dere og kunne tatt over kampen igjen hvis dere hadde redusert.

Men ja, det skader ikke at vi har en bedre keeper enn dere pdd. Nå betalte vi jo også en god slump penger for han.

Og så må jeg jo bare nevne at xG ikke egner seg for å vurdere om hvem som fortjener eller ikke fortjener å vinne en kamp. Det treffer mye bedre når man bruker det over en lengre periode, fordi xG ikke tar hensyn til game state.
Enig det. Men alle gamestats fra denne kampen sier at det var en jevn kamp. Selv om Arsenal fansen vil si de kontrollerte på 2-0. For det gjorde de ikke. Var rimelig kaotisk bak der i starten av 2. omgang. Og er endel tur også. Skotupp redningen til Ramdale er en blanding av dyktighet og tur.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Koskinen skrev: tir jan 17, 2023 2:40 pm Enig det. Men alle gamestats fra denne kampen sier at det var en jevn kamp. Selv om Arsenal fansen vil si de kontrollerte på 2-0. For det gjorde de ikke. Var rimelig kaotisk bak der i starten av 2. omgang. Og er endel tur også. Skotupp redningen til Ramdale er en blanding av dyktighet og tur.
I og for seg enig i dette. Jeg syns de første 15 i andreomgang var bekymringsverdig. Da hadde vi ikke kontroll og kunne ikke klagd hvis dere hadde scoret, og hvis man kanskje ser på sjanseskapingen over hele kampen så er 2-2 det mest rettferdige resultatet, men jeg syns det er litt feil siden jeg tror kampbildet ble slik fordi Arsenal ledet 2-0. Hadde vi bare ledet 1-0 tror jeg ikke vi hadde sluppet oss så dypt.

Men man skal ikke utelukke at en medårsak er at vi sliter med bredden i stallen. Det er stort sett disse 11 (pluss Jesus, Tomi og Tierney) som har spilt i alle PL-kampene denne sesongen. Det intensive presset vi hadde i førsteomgang er vanskelig å opprettholde over 90 min hver kamp når man ikke har den nødvendige bredden, spesielt på topp hvor de jobber ekstremt hardt.

Nå som vi har unnagjort begge kampene mot dere og har tilstrekkelig klaring til at jeg ikke tror dere henter oss inn så håper jeg at dere henter inn enten Man Utd eller Newcastle for å knocke ut en av de fra CL.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja vi kan jo håpe, Conte avsluttet fjorårssesongen bedre enn starten. Men optimist er jeg ikke.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Vi har hatt endel utur med skader. Romero, Richarlison, Kulu, Bentancur, Sess, Davies, Son, Bissouma og Lucas. Får liksom aldri den flyten man trenger når man stadig må omrokkere. Forhåpentligvis klarer de å holde seg skadefri ut sesongen - Lucas som nok er ferdig.

Andre lag har vært langt heldigere. Arsenal har stort sett fått kjørt samme 11’er over en lengere periode, og det er lett å se at det er godt for maskineriet.

Forventer at Newcastle kollapser så fort de får skade på enten Botman, Bruno eller begge. De ser meget solide ut nå. Men har tynn stall.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hvorfor skal Tottenham alltid ha ex-Chelsea managere?

AVB, Mourinho, Conte og nå kanskje Tuchel.


Thomas Tuchel would be interested in the Tottenham job if Antonio Conte leaves the club in the coming months, despite his Chelsea connection, according to the Evening Standard.

Conte's position has come under scrutiny following a poor run of performances and results, including Sunday's defeat to Arsenal, which left Spurs 14 points adrift of the league leaders.

The Italian has consistently refused to commit to Spurs beyond the end of the season, when his contract expires, but the club have an option to trigger a 12-month extension to his deal.

Tuchel is out of work after being sacked by Chelsea in September last year, and is currently enjoying a break from football. But he is now ready to return to the game and prepared to listen to proposals from leading clubs.

startelver

Legg inn av startelver »

Godt spørsmål, er vel tilfeldigheter. Eller at de trives i London.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Sparke Conte i dag? Ja eller nei? Jeg er mer over på ja enn nei.

startelver

Legg inn av startelver »

trønderen skrev: tor jan 19, 2023 11:09 pm Sparke Conte i dag? Ja eller nei? Jeg er mer over på ja enn nei.
Vi blir ihverfall ikke noe bedre med han. SÅ riktignok bra ut i en omgang, men det var også litt tilfeldigheter at vi leder 2-0 til pause.

Hadde stangskuddet gått inn opp til 2-3 så kunne det blitt litt spennende.

Hevet vi oss fra forrige kamp? Ja men skulle bare mangle.
Men det holder jo ikke over 90 minutter.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Ikke her for å lage kvalme, men i forbindelse med poengtrekket til Juventus har Paratici og Agnelli også blitt utestengt på hhv. 30 og 24 måneder. Har ikke klart å finne svar selv, men vet dere om denne dommen er gyldig i hele UEFA eller er bare i italia?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Lolzalot skrev: fre jan 20, 2023 10:19 pm Ikke her for å lage kvalme, men i forbindelse med poengtrekket til Juventus har Paratici og Agnelli også blitt utestengt på hhv. 30 og 24 måneder. Har ikke klart å finne svar selv, men vet dere om denne dommen er gyldig i hele UEFA eller er bare i italia?
Sitat fra artikkelen i VG.

Avtroppende president Andrea Agnelli blir også utestengt fra italiensk fotball i to år, mens tidligere sportsdirektør Fabio Paratici (nå i Tottenham og straffen vil ikke ramme den nåværendestillingen) blir utestengt i to og et halvt år

startelver

Legg inn av startelver »

Har ikke noe å si for klubben, han må bare holde seg unna Italia.

Onv95

Legg inn av Onv95 »

startelver skrev: fre jan 20, 2023 10:41 pm Har ikke noe å si for klubben, han må bare holde seg unna Italia.
Men kan Tottenham ha en sportsdirektør som er dømt for korrupsjon?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2504

Legg inn av BrannLFC »

Korgutt skrev: fre jan 20, 2023 10:38 pm
Lolzalot skrev: fre jan 20, 2023 10:19 pm Ikke her for å lage kvalme, men i forbindelse med poengtrekket til Juventus har Paratici og Agnelli også blitt utestengt på hhv. 30 og 24 måneder. Har ikke klart å finne svar selv, men vet dere om denne dommen er gyldig i hele UEFA eller er bare i italia?
Sitat fra artikkelen i VG.

Avtroppende president Andrea Agnelli blir også utestengt fra italiensk fotball i to år, mens tidligere sportsdirektør Fabio Paratici (nå i Tottenham og straffen vil ikke ramme den nåværendestillingen) blir utestengt i to og et halvt år
Utestengt i to år , men vil ikke ramme nåværende stilling ? Gir ingen mening.

Kan vi få en pustepause fra superliga planer i to år nå da?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 11:24 pm
Korgutt skrev: fre jan 20, 2023 10:38 pm
Lolzalot skrev: fre jan 20, 2023 10:19 pm Ikke her for å lage kvalme, men i forbindelse med poengtrekket til Juventus har Paratici og Agnelli også blitt utestengt på hhv. 30 og 24 måneder. Har ikke klart å finne svar selv, men vet dere om denne dommen er gyldig i hele UEFA eller er bare i italia?
Sitat fra artikkelen i VG.

Avtroppende president Andrea Agnelli blir også utestengt fra italiensk fotball i to år, mens tidligere sportsdirektør Fabio Paratici (nå i Tottenham og straffen vil ikke ramme den nåværendestillingen) blir utestengt i to og et halvt år
Utestengt i to år , men vil ikke ramme nåværende stilling ? Gir ingen mening.

Kan vi få en pustepause fra superliga planer i to år nå da?
Som det står skrevet ovenfor av @startelver så tenker jeg at dette dreier seg om at han skal holde seg langt unna italiensk jord. Da vil det følge en italiensk dom mot han slik jeg ser det.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Onv95 skrev: fre jan 20, 2023 11:22 pm
startelver skrev: fre jan 20, 2023 10:41 pm Har ikke noe å si for klubben, han må bare holde seg unna Italia.
Men kan Tottenham ha en sportsdirektør som er dømt for korrupsjon?
Jeg vil si nei.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Kommer ikke som et sjokk hvis det er sant.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»